14.

101 7 0
                                    

Asi rok se nic neděje. Já stále studuji a sem tam se porvu, ale už moc není s kým, a zavářet si s velkým gangem co by mě zabil nemám zrovna v plánu. Stále chodím aspoň jednou tejdně navštěvovat Kazutoru, ale mám takový pocit že se odcizujeme, nevím proč, až jeden den se pohádáme a prohlásí ať už za ním nechodím. Zároveň byl srovnán obušky ochranky a odveden na celu. Jak je libo. Od teď mě tu neuvidíš, maximálně v hadrech co máš na sobě i ty. Řeknu si v hlavě a naštvaně odcházím. Bohužel před vězením na mě někdo čekal a zrovna mě sbalil do auta. Tam mi něčím přetáhnul přes hlavu a upadám do bezvědomí.
Probouzím se v nějaké cizí budově. Měla jsem strašně divný sen. Že jsem seděla na střeše svatyně u které jsme zakopali kapsli a tiše pozorovala jak otvírají samostatné dopisy, vidím jejich úděs po přečtení mého dopisu a následně nahlášení nějakýmu muži s bílími vlasy, dost podobnýmu Mikeymu že kazeta byla předána. Následuje střet dvou gangů uprostřed je Takemitchy a Draken, pozoruji z povzdálí a poté prohlašuji že tu je i třetí císař Bonten. Dost divný sen.
,,vstávej šípková Růženko" prohlásí někdo ,,polib si prdel" odseknu a vyšvihnu se do bojové pozice. ,,Kane, opět se setkáváme" pronese někdo. Spíše Mikey ,,copak se stalo že jsi se najednou ukázal?" Optám se ignorující to dlouhovlasé cosi ,,mluv ke králi slušně" promluví dlouhovlasá zlatovláska ,,drž hubu" odseknu mu. ,,proč jsi mě sem přitáhl" udeřím na hlavičku. Tozlatovlasé mi chce dát do huby ,,Sanzu, nech nás o samotě" promluví Mikey. Má vlasy delší než dřív, jestli si dobře vzpomínám ,,přidej se k nám" prohlásí ,,a co to obnáší" zeptám se ,,budeš člen gangu. Tak jako dřív, ale už nebudeme děti" pronese vážně ,,beru" souhlasím ,,ale musíš je všechny opustit" udá podmínku ,,stejně jim jen křením, nikdo se se mnou nebaví krom těch dvou" pronesu chladně a zároveň si přiznám tu bolestnou pravdu. ,,dobrá" pronese a hodí po mně náušnici. Hrdě si ji připnu na levé ucho a odcházím za Mikeym. ,,vítej v gangu" ohlásí někdo další. Pouze kývnu a nechám se zasvětit do činnosti Bontenu. Nakonec zjistím že to zlatovlasé cosi je Sanzu z pětky. Následující chvíli se nic moc neděje, sem tam střet s Brahman nebo s tím dalším gangem. Jsou to pěkní hajzlové a lezou mi na nervy.
Jeden večer se rozhodnu jít do zábavního parku, v dešti se rozhodnu jít domu, jenže si tady tři lidi hrají s dětmi Rokuhary. Rozpoznám plášť Brahmanu, další je Draken a poté asi Takemitchy. ,,ooi Rokuharo,ztrať se než se naseru" začnu otráveně ,,a co jako dokážeš?" Odpoví ,,odzbrojit vás během minuty a nemám problém schovat mrtvoly, už v tom máme zkušenosti" odpovím a pouchechtnu se ,,oi Stín" řekne jeden. Druhý se rozhodne střetit, ale jsem rychlejší. Jeho zbraň trochu bouchne. Očividně se setkaly střely. ,,ještě někdo další?" Optám se, ani nepoznávám svůj hlas. ,,Takže si chcete hrát všichni jo?" Optám se a přistávám někomu na hrudníku. ,,kdo další?" Začnu se ptát jak malé dítě. Nakonec to skončí že mám prostřelenou dlaň ,,kryple" odplivnu si na toho jednoho co mi tu ruku prostřelil, momentálně jsem asi přišla o tetování ,,Kane?" Optá se Takem pouze mlčím ,,co tu děláš?" Optá se znova ,,je to člen Bontenu" odpoví Senju ,,surprise Takem" odpovím ,,jak je na tom Mikey?" Optá se Draken ,,nemůžu nic říct konkrétně, ale bylo mu líp, propadá tomu" odpovím a prostřelím nějakýmu blbci ruku když šahal po zbrani ,,ještě jednou a provrtám ti hlavu" rozkážu mu ,,bylo to milé shledání" odpovím a zdrhám pryč. Nejdříve navštívím nemocnici, nechám to jen ošetřit a podepíšu papír o tom že si beru na triko svoji smrt.
V doupěti Bontenu najdu Mikeyho ,,oi Mikey, dnes se Rokuhara pokusila postřelit Takemitchyho a přimotal se tam Draken, vypadá to že jsou oba členové Brahmanu, vypadá že Takemitchy je opět z budoucnosti, asi se něco posralo." Pronesu ,,jak jsi to poznal?" Promluví tiše ,,vypadal že ví o mé přezdívce a ztratila se jeho dětinskost" pronesu ,,musíme na něj dát pozor" promluví ,,vím, ptali se na tebe. N-" nestihnu doříct a už mě drží pod krkem ,,co jsi jim řekl" rozhněvá se ,,Nic, tak jako mám ve zvyku jsem se sbalil a odešel" odseknu a odstrčím ho pryč ,,Mikey? Slábneš" informuji ho a odcházím do svého nového bytu. Musela jsem se přestěhovat protože furt za mnou dolejzali. Na záda přirostla další tetování a na dlani mám znak Bontenu, spíše tam byl, teď tam je jen díra, jediné co mi tohle bude navždy připomínat kromě jizev je tetování na mé lopatce ztotožňující stínového bojovníka, neboli moji přezdívku a jméno a přeškrtlá jména jediných lidí co se mnou zůstali, úkol od Mikeyho.

Veliké tajemnstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat