Se termina vara, iar eu ca de obicei ultima zi o petrec impreuna cu prietenii si apoi vin acasa sa ma pregatesc de scoala. Dulce scoala nici dor nu imi era de tine. plec in baie sa-mi fac un dus rece si sa plec in camera mea unde ma asteapta: patul, perna si patura. Ma culc si adorm destul de repede.
prima zi de scoala:
In aceasta zi, m-am trezit chear devreme decit ma asteptam. Ma asez pe marginea patului si ma uit la ceasul de pe noptiera ce indica ora 06:50, Ma ridic din pat si ma incalt in ciupicii de camera, si plec in dus. Dupa ce termin, ies si plec spre camera, era deja ora 07:00. Ma indrept spre dulap si imi aleg o bluza alba, o fusta neagra si o geaca iar in picioare chete cu platforma de aceeasi culara ca a fuste. Parul m-il fac bucle largi ce se lasa pe spate. Cobor jos in bucatarie si imi fac micul dejun. Dupa ce mincasem imi luasem geanta de mina si telefonul. Ajungind la scoala ma intilnisem cu cea mai buna prietena din clasa, Janeta. Toate clasele s-au adunat la careul scolii, dupa ce s-a terminat toti plecasera spre case.Eu si Janeta am ramas sa o ajutm pe diriginta noastra, ne-am plimbat pe holuricu ciocolate si buchete de flori ce le daduseram la toti profesorii din scoala. Dupa ce am fost la toti profesorii, diriginta m-a rugat sa duc niste foi la secretara scolii. mergind spre cabinetul secretarei m-am dat de un piept tare si scap foile pe jos, imi ridic privirea si in fata mea sta un baiat, ziceai cai vampir: avea parul saten deschis, ochii caprui, iar pielea lui e alba. El imi zimbeste si nu stiu ce sa fac.
- Scuzama, nu am vrut...
Nu reusesc sa termin ce am de spus, ca ma i-a de mina si imi spune:
- Nui nimic, se mai intimpla astfel de accidente.
El imi ridica foile ce trebuiau sa fie deja la secretara, si ii multumesc. Am plecat repede spre secretara si ii dadusem foile. Dupa ce am terminat toate treburile la scoala, am plecat acasa. Deodata ce am ajuns acasa am intrat pe facebook si l-am cautat pe vampirul scolii, de azi inainte asa ii voi spune. chear nu am vazut asa persoane cu pielea atit de catifelata si alba. Daca nu ma gresesc pe vampir il cheama Alexandru, dupa 5 min l-am gasit. E asa de dragut, nu imi pot lua ochii de pe pozele astea. Dupavreo 10 min de holbat la vam pirul scolii am plecat in dus. Am stat aproape o ora in dus, dupa am plecat in camera m-am imbracat in pijama si m-am culcat. m-am sculat cam pe la miezul noptii fiindca ma durea capul. Parintii mei nu erau acasa, erau dusi la o petrecere. M-am sculat din pat si am plecat spre cutia de cu pastile, mi-am luat pastila si am plecat in bucatarie sa imi iau o cana cu apa. Dupa ce am stat 10 min uitinduma in pod am decis sa mai vad cine era pe facebook. Am intrat si am vazut ca Alex vampirul scolii m-a cerut sa prietenim, desigur am acceptat. Fetele anul trecut vorbeau dspre el, isi schimba fetele pe zi ce trece, una din a 7 cit pe ce sa se sinucida din cauza ca s-au despartit. Domne cit de proasta poti fe sa te sinucizi? De sigur e dragut, frupos, chiar foarte sexy, nu mii de mirare ca pling toate dupa el. Sincer nici nu vreau sa ma leg cu el ca cine stie poate ma v-a rani, dar e asa de aratos. Ok cam ma las purtata de val. Sting calcuratorul si ma culc iarasi. durerea de cap m-ia trecut si am adormit cu gindul la ce se v-a intimpla mine.