Otuzbirceken
Lan bebeler
Su yeni cocugun inupi mi nedirRindick
SeishuOtuzbirceken
Her ne boksa
Cocuk biseksuelmis dhhshs
Weibo sitesine girin
Profiline koymus bide yarrakIzanaisgod
Shsji in isbsidbn
RezilsjvhsvusMuzsacli
Ee ne olmus ki yani?Daddyhanma
BugaymiIzanaisgod
Bize yavsamasin sonraMuzsacli
Merka etne sana kimse yavsamazKakujihh
Yobenyavsarim
Nqber guzelikIzanaisgod
Gordunmu yaramRindick
Bosbos konusmyain
Projeler bugun verickio
Veriliyo
Bitirmyenlere eksi atmak zorundayimDaddyhanma
Senmi kontrol ediyodhbRindick
He napcanDaddyhanma
Wh
Hiic
Sinif baskani yapar saniyodumIzanaisgod
Sjnifbaskani dmisken
Nerelerde?Sanzununyarrasi
Nerde olcak
Manitiyle gezio isteDaddyhanma
İnupi mi?Sanzununyarrasi
He yarm heDaddyhanma
İnupi nin ablası ölmüş duydunuz muRansıfadesgal
Evet
Nasil oldu ya o bizde ordaydık
Herkes eve giderken oldu olay
Bi döndüm arkama kız yerdeRindick
Zaten o kızla cok alay ediliyodu
Okuldan biiri yapmıs olabilrDaddyhanma
Ama kızda ne kızmıs
Allah rahmet eylesinİzanaisgod
Bunu burda konusmak bence
Isyi fikir degilKakujihh
AynnSanzununyarrasi
Niye
Inupi bu grupta deil ki
Istedigimiz kadr konusuruz?Muzsacli
Olunun arkasindan mi konusulur pic...
Hajime teker teker gelen mesajları okuyordu. Yatağına gömülmüş ve göz yaşlarına boğulmuştu. Hoşlandığı kız ölmüştü. O gün neler olduğunu zar zor hatırlıyordu zaten.
Hajime elini alnına koydu ve yüzünü silmeye başladı. Gözlerinden akan yaşları aldırmadı bile. Ölmek istiyordu kendini çok pişman his ediyordu."Evde misin?"
Gelen mesajla gözlerini telefonuna dikti. Sanzu mesaj atmıştı.
"Yuzsuz" dedi kendi kendine.Sanzununyarrasi
Evde misin?Kokorec
Halen konuşmaya yuzun varmi?Sanzununyarrasi
Kapının önündeyim kapıyı açKokorec
Siktir git
Boşuna bekleme kapıyı açmicamSanzununyarrasi
O zaman ben zorla girerim
Silahımı hiç eksik etmem
Biliyosun değil mi?Kokorec
Kendine gel
Tamam açıyorumGörüldü 17:44
Hajime hızlı adımlarla kapıya doğru ilerledi. Kapıyı açtı ve karşısındaki genç bir çırpıda içeriye daldı. "Hoşgeldin yok mu?"
Hajime kendini zar zor tutuyordu. Yavaş ve sessiz adımlarla odasına geçti ve Sanzu da onu yakasından tutarak takip etti."Hayırdır bir sessizsin bu aralar?"
Hajime arkasını dönmeden konuştu ve oda kapısını yavaşça kapattı. "Nasıl olmamı bekliyorsun? Mutlu mu?" Sesi çok kısık çıkıyordu. Sinirliydi, öfkeliydi, doluydu. "Kendimi şuan zar zor tutuyorum farkında mısın acaba?" Hajime başını eğmiş yumruklarını sıkıp titriyordu. Sanzu ise sadece izliyordu. "Eğer o günkü olayı demek istiyorsan... senin iyiliğin için yaptım aşkım"Hajime Sanzu'nun yakasından sıkıca tutarak onu yere yatırmıştı. Şuan Sanzu'yu öldürmek için tam zamanıydı. "Bana bak senin benim iyiliğimi düşünmeye hakkın yok tamam mı? Bunu o küçük aptal beynine sok artık!"
Sanzu ilk defa Hajime'nin bu kadar sinirlendiğini görmüştü. Korkmamıştı, sadece şaşırmıştı. "Dememiş miydin? sende onu kıskanıyordun! Ve kızın peşinde olan adamlar vardı onu korumak için tek başına cidden iki günlük tanıdığın bir kızı mı koruyacaktın? Sen de ölmüş olabilirdin şuan o kız yüzünden!"Hajime bu saçmalığa daha dayanamıyordu. "Sırf kıskandığım için onu öldürmeye hakkın yok! Ve o adamlar bildiğin bizim yaşımızdalardı. Polis diye bir şey var biliyor muydun Sanzu?" Bir an sessizleşmişti her ikiside ve Hajime bu sefer yüksek sesle bağırmıştı. "Onun hiç bir suçu yoktu!" Hajime göz yaşlarını serbest bırakmıştı. Sesi kesilmişti bağırmaktan. Ellerini Sanzu'nun boğazına geçirmiş sıkıca bastırıyordu. Sanzu'yu boğuyordu. Sanzu iç çekişiyordu resmen. Elini yerlere çırpıyordu ve bir elini Hajime'nin yanağına geçirmişti. "Dokunma bana!" Diye bağırdı Hajime ve elini çekti.
Sanzu bu sefer iki elini de yanağına doğru götürmüş, Hajime'nin kafasını kendine doğru çekmişti. Bunun sayesinde dudakları birbirine değmişti. Sanzu dilini ağzının içinde döndürüyor, tutkuyla Hajime'yi öpüyordu.
Hajime ise ilk öpücüğü en nefret ettiği kişi tarafından oluşuyordu. Ağlıyordu.
Hajime kafasını hızlıca çekiştiriyordu ama Sanzu kollarını Hajime'nin kafasına doğru sarmış, gencin dudaklarını vahşice ısırmaya başlıyordu. Hajime bu sefer yumrukluyordu. Yüzünü, kafasını, sırtını, saçını da çekiyordu ama Sanzu bir şey yokmuş gibi devam ediyordu. En sonda hajime, Sanzu'nun dudağını kanatmış dudaklarını birbirinden ayırmaya başarmıştı. Merdivenlerden aşağa inip mutfağa girmişti ve çekmeceden kalın kesme bıçaklardan bir tanesini almıştı eline. Sanzu ise ne olucağını anlamış silahını hazırlamaya kalktı. Merdivenlerden aşağı doğru yavaşça indi ve polis sesleri yankılandı...
Oha cok ii bölüm lan.
Bu arada otuzbirceken baji arkadaslar cok soranlar oldu bende söylim dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙍𝙚𝙫𝙚𝙣𝙜𝙚 • Kᴏᴋoɴᴜɪ
AcciónKᴏᴋᴏɴᴏɪ x Iɴᴜɪ Yarı İnstagram texting GERILIM ✅ LGBTQ✅ BL✅ SHIP✅ HEYCAN✅ KORKU✅ #kokouni birinci sıradayız 🥇 Kapak + bölüm fotoğrafları pinterestten: https://pin.it/5hRuZiT5k veya biodaki link'e tıklayabilirsiniz.