Prolog

29.7K 473 10
                                    


Merhabalar. 

Buraya başlama tarihini bırakabilirsiniz.

(Şimdilik bölümler her gün atılacaktır. )

•••

"Kokudur insanı baştan çıkaran , kokunun en hoşudur yoldan saptıran."

•••

"Gelme dedim sana."

Arkamı dönmüş bir kez bile yüzüne bakmadan uzaklaşıyordum ondan. Korkuyordum. Gecenin bu vaktinde karşıma çıkmış olması yanlıştı. Biri görse nasıl açıklama yapardım. Bizim buralar böyleydi. Sözlü olduğun adamla bile doğru düzgün konuşman yanlış sayılırdı.

"Bir kez bakayım yüzüne gideceğim kadın."

Arkamdan geldiğini sesinin yakınlığından ve gölgemin hafif sağından görünen dev gölgesinden anlamıştım.
Başımdaki örtüyü evden çıkarken rasgele almıştım. Saçlarım uzun olduğu için tamamını kapatamamıştım. Onu umursamadım. Görmek isteyen adam gecenin bir vakti değil , gündüz ailemden izin alarak düzgün bir şekilde beni görebilirdi.

"Git artık biri görecek yoksa."

"Sözlüm değil misin kadın ? Onlara mı soracağım seni görüp göremeyeceğimi?"

Kolumdan hafif ama bir o kadar da sıkı bir şekilde tuttu. Yüzümü ona dönmeden kolumu çekmeye çalıştım izin vermedi.

"Sözlendiğin kadının yüzünü bile bilmiyorsun. Gelip burada yolumu kesiyorsun. Yakışır mı Ediplerin oğluna?"

Kolumu daha da sıksada umursamadım. Kolumu sertçe çektim.

"Şimdi var git yoluna düğüne kadar sen sağ ben selamet. Ne zaman düğün olur işte o zaman görürsün yüzümü. Yüzümü bile bilmeden beni kendine alan adama daha fazla sözüm yok."

Ağır ağır kafasını salladı. Daha fazla durmadım orada. Eve az kalmıştı zaten. Orada dikildiğini sabit duran gölgesinden anlamıştım. Başıma yalandan bağladığım örtünü çoktan gevşemiş olduğunu farkettim. Belime kadar inen saçlarım salınıyordu gecenin ayazında. Biliyordum oradaydı , ama ona bakmadım. O an öyle kuvvetli bir rüzgar esti ki kafamdaki örtüyü aldı gitti. Bahçeye girmek üzereydim. Uçuşan saçlarımla , bahçenin karanlığına güvenerek ona döndüm. Örtü sol elindeydi.
Elini yüzüne kaldırıp örtüyü burnuna dayadı.

Boş sokakta bir iç çekme sesi duyuldu. İçimi titreten sesini duydum.

" Yüzünü görmedim ama kokunu kendime mühürledim kadın."

•••

Bu yetişkin konulu bir hikayedir. Buna göre okumaya başlayalım lütfen.

Eski zamanda geçen bir hikaye olacak ileride tam tarih konuşulur.

İnşallah beğenirsiniz. <3

ALÇİN(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin