Pov. Lisa
Ik word wakker en denk na over wat jesse gister zei. Hij geeft wel eerlijk toe en hij zei ook dat het hem speet, maar ik kan niet zomaar toegeven. Dat kan gewoon niet dalijk flikt hij me dit weer, nee nu moet hij veel doen om het goed te maken.
Ik stap uit bed en begin me om te kleden en te ontbijten. Zal ik Zoë bellen? Ja ik doe het toch. Ik toets Zoë's nummer in en bel haar of ze langs wil komen om te praten.
Als ik heb opgehangen hoor ik even later de deur bel. Zoë staat voor de deur en geeft me gelijk een knuffel als Zoë me los laat zie ik dat Jesse mee is gegaan.. Ik wil bijna weg lopen maar Zoë houd me tegen. "Jullie moeten het uitpraten." ik laat Zoë en Jesse binnen en haal gelijk wat te drinken. Als we alemaal in de woonkamer zitten hangt er een akward stilte. Opeens begint Jesse te praten. "Lisa het spijt me echt en ik weet niet wat me bezielde, ik weet ook dat ik het heb verkloot maar mag ik je alstublief terug. Ik kan niet zonder je, zonder je arme om me heen. Ik wil je weer in mijn arme hebben Lisa, want ik hou van je!" terwijl hij dat zei springen de tranen in me ogen. Niet weten wat het beste is om te doen val ik in jesse's arme en Hou hem stevig vast. "Jesse ik hou van je, en ik vergeef het je. Maar beloof me nooit meer zo iets te flikken!" "beloofd!"
-------------------------------------------"Lisa, ga je deze zomer mee met ons op vakantie?" "jaa, gezellig. Maar Zoë ik wil ook veel met Jesse doen is dat erg?" "nee hoor geen probleem! Maar vergeet mij niet hé. En ik denk dat Jesse ook een keer bij jou wilt slapen dus dat zou ik ook op moeten geven." "aahww Zoë, je bent de beste! En ik beloof het want zonder jou is er ook niks aan."
****************
Hey lieve lezertjess
Ik weet dat ik heel weinig update en dat spijt me heel erg. En ik weet dat dit een heel kort stukje is maar ik ben totaal inspiratieloos, ik ga denk ook proberen meer te update maar ik beloof nog niks.. Nogmaals SORRY.
En nog iets.. Ik ben super blij met jullie ik had dit echt nooit verwacht!
Heel veel liefde aan julliee!! ❤
Xx J
JE LEEST
verliefd op de broer van mijn beste vriendin?!
Romancehallo ik ben lisa. ik ben 16 jaar. ik ben al vanaf de basisschool beste vriendinnen met Zoë. we vertellen elkaar echt alles. of toch niet.. *wat als ze er achter komt? *voor wie moet ik kiezen? *vind hij mij wel echt leuk? #ik heb dit boek zelf ver...