O Da Ne ?

25 0 0
                                    

Pazartesi sendromunun yaşanmadığı harika bir yaz sabahı. Bugün hayatımda en çok istediğim şey gerçek olacaktı. Evet bugünümü diskoda geçirecektim. Tabi ailemin yanımda olduğunu söylemeyi es geçmemeliyim. Babamın motosiklet clübünün 10. Yılıydı bugün onu kutlamak adına diskoda bir eğlence planlandi. İşte ben de henüz 13 yaşında olmama rağmen o etkinlikte yer alabilcektim. Bu harikaa. Bir sürü alkol beni bekliyor olacak. Babam bir kaç gün önceden etkinliğin olacağı yerdeydi. Sabah uyandığımızda annemle bende etkinlik alanında yer aldık. Biralar,vodkalar,tekilalar,şaraplar,rakılar aman tanrım sanki bir rüyadaydım. Bunların hepsinden dilediğim gibi içebilecektim. Kasalarin indirildiği kamyonete öyle bir dalmışım ki arkamdan seslenen kişiyi duymadim bile. Omzuma dokunmasıyla hışımla arkama dönmem bir oldu. O da neydi öyle. Uzun boylu,kirli sakallı hafif uzun saçlı,esmer,renkli gözlü,zayıfçana bir çocuk.
-Merhaba. Ben talha. Belki tanırsın canfezanın kuzeniyim. Rica etsem bilekliğimi bağlar mısın?
+(ne canfeza mı olamaaaz. Benim zamanımın en popiler rapçilerinden biridir canfeza. Ve şuan onun kuzeni karşımda. Bütün gecemi onunla neden geçirmeyeyim ki neyse ceyda çocuk senden birşey rica etti. İşini hallet artık) Merhaba. Evet canfezayı biliyorum. Sevdiğim bir kaç şarkısı var. Tabi seve seve bağlarım.
-kaç yaşındasın sen, pekte tatlı birşeysin.
+(Tatlı kısmını okeylemiştimde yanağımdan makas almasına pekte bi anlam veremedim. Ukala çocuk.)13 yaşındayım ya sen?
-Hahahaha hadi ya bıcırık seni. Ben 22 yaşındayım. Neyse benim yapılacak işlerim var sende fazla dolanma ortalıkta. Akşam görüşürüz.
+güle güle. Görüşürüz.
22 evet bu sexy çocuk 22 yaşında. Çok yakışıklı olmasına rağmen fazla kendini beğenmiş bir tavır sergilemişti karşımda. Saat 23.00 eğlenceler başladı. Diskonun içinde göz gözü göremez durumdaydı. Ortam fazla sarmadı bira mı alıp sahile çıktım. Bulduğum boş bir şezlonga oturup denizde oluşan yakamozu seyrettim. Birden yanıma talha geldi. Offf yine mi sen. Ne istiyor bu yürüyen karizma benden.
-İzniniz olursa oturabilir miyim küçük hanım?
+küçük hanım kısmını duymazdan gelirsek neden olmasın.
-13 yaşında olmana rağmen fazla olgun bir kızsın sen.
+Teşekkür ederim. Sıklıkça duyduğum bir şey. Herkes öyle düşünüyor.
-Şerefee
+Şerefee
Saat 02.00 olmuştu. Ne annem ne de babam nerede bu kız diye bir defa bana bakmaya çıkmadılar. Alındım doğrusu. Ama şuanki halimden de şikayetçi olduğum söylenemez. Ben derin düşüncelere dalmışken talha elini omzuma attı ve bana omzuna yatma fırsatını verdi. Uvvvv çok sexy bir kokusu var. Bu çocuk baştan aşağıya beni tahrik ediyordu.
-saat 02.20 ve sen hala benimlesin.
Evet saat çok geç olmuştu ve ben hala talhayla deniz kenarında oturuyordum. Halimden çok memnundum. Omzunda uyumak istiyordum.
+Bugece uyku yok tatlım ☺
Göğsüne öyle bir yatmıştım ki babamın o anda çıkıp beni görebileceği ihtimalini bile düşünemiyordum. Nerden çıktı bu çocuk. İçerde bir sürü güzel alımlı kız varken neden benimle geçiriyor gecesini. Yoksa bu çocuk bir sübyancımı?? Offf kafamdaki sorular beni bir rahat bırakmıyordu.
-saat 04.00 ve sen hala benimlesin
Neden yapıyor bana bunu sesi,teni,kokusu herşeyi beni benden alıyordu. Artık uykuma boyun eğemiyordum. Eve gidip uyumaya ihtiyacım vardı.
+Evet saat çok geç oldu artık eve gitsem iyi olacak.
-Telefon numaranı verir misin?
Ahhhh lanet olsun telefon. Babamla geçen hafta tartışmamız üzerine telefonuma el koymuştu. Utanarak "telefonum babamda" dedim.
-Tamam bakalım iyi geceler prenses.
+İyi geceler ☺
Anneme haber verip eve gittim. Yatağıma yatıp tavana baktığım her saniye talhanın portresini görüyor gibiydim. Ne yapıcam ben. Yoksa kendimden 9 yaş büyük birine aşık mı oluyordum. Derin düsüncelerimin içinde boğulurken uyumuştum. Sabah babamın "Ceyda kalk hadi misafirlerimiz gidiyor onları geçirelim" demesiyle yataktan fırlayıp hemen hazırlandım. Misafirler evet bu misafirler arasında talha da yer alıyordu. Toplanma alınına gittiğimizde talhayı görememiştim. Tam herkesi yolcu edecekken hızlı adımlarla yürüyen karizmanın yanıma geldiğini fark ettim. İşaret ve orta parmağının arasıma bir kağıt sıkıştırıp bana uzattı. Buda neydi böyle. Ne verdi bu çocuk bana. Herkes dağılmıştı artık. Eve dönerken kağıdı açıp ne yazdıgını okudum. İnan mıyorum. Bu çocuk harikaa. "Dünyanın en tatlı yaratığına mutlaka ara" yazıp numarasını bırakmıştı bana.Yaz tatlilinin son günüydü bugün. Sabah okul vardı. Eve döndüğümüzde duş alıp yattım. Sabah kaltığımda pazartesi sendromu başlamıştı. Okula gittik bi sürü ıvır zıvır programın ardından çıkış saati gelmişti. Okuldan çıkar çıkmaz merkeze gidip ankesörlü telefondan talhanın bana verdiği numarayı aradım.
-Alo
+Alo, merhaba ben ceyda. Merkezdeyim işin yoksa görüşelim diyecektim.
-15 dakikaya ordayım
Ahhhh evet geliyordu. Benim için benimle görüşmeye geliyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

UYANIK KALDIKÇAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin