2 yıl önce
"Donuyorum. ""Ben de.
"Öküz insan bi montunu falan verir."dedim Bora'ya göz devirerek.
"Yo vermem ben üşürüm o zamanda."
Tostumu yemeye devam ederken sırtımda sıcaklık hissettim.
"Hani vermiyecektin aptal."dedim imalı imalı konuşarak.
"Hasta olursun falan seninle uğraşamam bide yarışma iptal olmasın."
"Hosto olorson folon sönönle oğroşomam" diye onu taklit ettim.
Sırtıma hafifçe vurdu.
"Ben öyle konuşmuyorum."
"Bön öylö konoşmoyorom" diye sesimi kalınlaştırarak amca sesi çıkarttım. İkimizde güldük. Telefonuma bildirim gelince sustuk.
*melis: yerinde olsam paylaşmazdım bu fotoğrafı*
Bora omuzuma kafasını koyup telefonumu izlemeye başladı.
"Melis son zamanlarda hep böyle davranıyor. Kalbini kırıcam artık."
"Benim yüzümden"dedi kaşlarını çatarak,"Partnerin ben seçildiğim için kıskanıyor seni."
"E napalım yani hocayı bilmiyormuş gibi davranıyor." Sessizlik oldu.
"Hazal ve Mert geliyor."
Hazal ve Mert yan yana gelirken bizi görünce Hazal koşmaya başladı.
"Miraam yarın yarışma var!!"diye heyecanla çığlık atarak konuşmaya başladı.
"Yaaa kıyafetlerinizi gördünüz mü çok güzeller hele seninki Mira o kadar zarif ki."
"Tamam Hazal sakin ol. Biz bile senden daha az heyecanlıyız."
Mert Hazal'ı göstererek "İki saattir onu bekliyorum. Kıyafetlerin incelemediği yeri kalmadı bir tane tüy görse bile kıyameti kopardı aptal."
"Sensin aptal. Sen o kameralar kaç mp haberin var mı? İnsanın yüzündeki kıla kadar çekiyolar."
Ortaokuldan beri hiç bitmeyen atışmaları yine başlamıştı. Seviyorlardı birbirlerini ama çok kavga ediyorlardı.
Hazal ve ben kuzen Mert ve Bora üvey kardeşlerdi. Bora'nın annesi ve babası ayrıymış. Mert'in babasıda trafik kazasında vefat etmiş. Boranın babasıyla Mert'in annesi onlar 7 yaşındayken evlenmişler. İlkokuldan beri Mert ve Bora kardeş gibiler. Ben de Hazal'la kardeş gibiyimdir 3 yaşından beri bana eniştem ve teyzem bakıyor. Onları seviyorum ama hayatımda anne diyebilecek bir kadın, baba diyebilecek bir erkek olsun isterdim.
Ortaokulda tanışma anımızı hiç unutmuyorum. Mert benim üzerime meyve suyunu dökmüştü bende ona bağırmıştım. Bora geldi bu seferde o bana bağırmaya başladı. Hazal durur mu deli direk Mert'in üstüne atladı. Bende Bora'nın üstüne atlayınca işler çığrından çıktı. Öğretmende ceza olarak bize proje ödevi verince kaynaştık. Sonra Bora'nın buz pateni yaptığını öğrenince bitlikte aynı kursa yazıldık. Orda Melis'le tanıştım. Melis 6 yıldır Bora'ya aşık olduğu için bilerek bizim okulun lisesine yazıldı. Ama Bora ona karşı hiç bişey hissetmediğini bir çok kez söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buzlu Aşk +18
ChickLitYıllar sonra ilk defa , ilk defa ayağım buza basacaktı. O kayganlığı ,özgürlüğü ,uyumu yıllar sonra ilk defa hissedecektim. Özlediğimi çok iyi biliyordum ama yapabileceğim hakkında en ufak fikrim yoktu. Giysi odasının kapısını açtım. Dolabımın numa...