Daniel pov
Τα νεύρα μου φτασαν στο κόκκινο όταν ανάγκασε την Eva να πει ψέματα δηλαδή να επιβεβαιώσει τα ψέματα του. Έτσι δεν άντεξα αλλά και ενώ δεν ήρθε ο καθηγητής και ήταν η τελευταία ώρα όχι που με ενδιαφέρει έτσι κι αλλιώς οπότε θέλω φεύγω και αυτό έκανα. Πήρα το δρόμο του γυρισμού ενώ για ακόμα μια φορά προσπαθούσα να ηρεμήσω, εεεε....όχι ρε γαμωτο αυτό δεν πάει άλλο, την θέλω και θα την διεκδικήσω. Με τρελαίνει όταν την κοιτανε, τις μιλάνε άλλοι λιγουρια άντρες. Ναι τώρα το κατάλαβα ότι είμαι ερωτευμένος μαζί της, ζηλεύω όσο δεν πάει και την θέλω δική μου και μονο δική μου. Όμως τι πρέπει να κάνω για να μάθω τα συναισθήματα της? Έτσι εφτασα στο σπίτι ενώ έσπαγα το κεφάλι μου, αλλά όσο και να σκεφτόμουν για διάφορες λύσεις στο πρόβλημα μου καμιά δεν μου φάνηκε αντάξια ώστε να με ικανοποιήσει. Αμέσως άνοιξα την πόρτα και χυθηκα στον καναπέ πετώντας την τσάντα στο πάτωμα. Έλεος πια γιατί είναι δύσκολο να καταλάβεις τι θέλουν και ποιον θέλουν οι γυναίκες? Τώρα με όλα αυτά πείνασα! Ας πάω να κάνω μπάνιο και να βάλω τα άπλυτα στο πλυντήριο. Έτσι ανέβηκα πάνω και ενώ έκανα ένα χαλαρωτικό μπάνιο, έβαλα μια μαύρη φόρμα και μια άσπρη κοντομανικη μπλούζα. Ύστερα εβαλα το πλυντήριο και είπα να σιδερωσω ένα πουκάμισο για μετά που θα βγω με την Roxy. Έτσι ενώ σιδερωνα και το πουκάμισο ήταν έτοιμο, έβαλα το πουκάμισο στην κρεμάστρα και έτσι κατέβηκα κάτω για να κάνω μια ομελέτα με τυρί και λουκάνικα. Οπότε έβαλα το τηγάνι στην φωτιά, χτύπησα τα αυγά και τα έριξα όλα στο τηγάνι με τυρί και άρχισα να κόβω στην κόκκινη βάση κοπής τα λουκάνικα και ενώ γύρισα την ομελέτα περίμενα 2 λεπτά να ψηθεί και από την άλλη. Όταν έγινε την έβγαλα και έριξα τα λουκάνικα. Τότε στα ξαφνικά ακούω ένα μεγάλο ΜΠΑΜ σαν να έπεσε πυρηνική βόμβα!! Έπεσα κάτω από την τρομάρα μου!! Ήταν λες και έσκασε κάτι, σαν έκρηξη απο το πάνω δωμάτιο του μπάνιου. Αμέσως σηκωθηκα και έτρεξα πάνω ενώ άφησα τα λουκάνικα στην φωτιά. Μόλις έφτασα στα σκαλιά για να ανέβω στα υπνοδωμάτια και στο μπάνιο είδα να κυλάνε πολλά νερά!!Daniel: ΟΧΙ ΓΑΜΩΤΟ!!
Daniel pov
Έτρεξα γρήγορα πάνω όπου είδα παντού νερά που βγαίνανε από το πλυντήριο και παντού καπνό που με έπνιξε. Για να καταλαβαιτε τι πρόβλημα έχω τώρα και ότι θα μείνουμε χωρίς σπίτι από την μαλακια που έκανα και συν ότι ο Christian θα με σκοτώσει!! Στο πλυντήριο έβαλα πολύ υγρό απορρυπαντικο και του έλεγα του Christian πάρε σκόνη ρε μαλακα να ξέρω πόσο βάζω, αλλά για άρωμα διάλεγε υγρό και τώρα παντού νερά, το σίδερο το είχα αφήσει ανοιχτό στην πρίζα δίπλα στον τοίχο που ήταν το πλυντήριο και έκανε μια βόμβα πρώτης τάξης!! Το μπάνιο βαμμένο μαύρο απο την έκρηξη, τα νερά στο παρκέ που φουσκωσε και εγώ να τραβάω τα μαλλιά μου! Ήθελα να χτυπησω το κεφαλι μου στον τοίχο ώσπου μυρισα στον αέρα κάτι καμμένο, καμμενο λουκάνικο ήταν και ναι έκαψα τα λουκάνικα!!
BINABASA MO ANG
ΚΑΤΙ ΑΠΡΟΣΜΕΝΟ
FantasyΑυτή η ιστορία που θα γράψω μιλάει για το κομμάτι του απροσμενου στην ζωη του ανθρώπου, αλλά στην περίπτωση μας θα έρθουν τα πάνω κάτω στην ζωή δύο κοριτσιών δύο καλών φίλων που είχαν αγγίξει την τελειότητα στην ζωη τους. όμως θα χρειαστεί να παλέψο...