Třiadvacetiletá YouTuberka Lucie Dejmková se na YouTube objevuje 3.rokem pod jménem GetTheLouk.
Její kanál je založen na Beauty videích.
Dnes je to 2.nejodebíranější česká YouTuberka,která má 102 000 odběratelů,kterých dosáhla asi před týdnem. Dříve to byla ale YouTuberka,kterou sledovalo nejvíc lidí a "vedla" v YouTube České komunitě,ale to se změnilo,protože jí předběhla Teri♥.
Její videa vycházejí 2x týdně: Každou něděli na jejím kanále můžete vidět tutoriály na dané téma,točí také edice: Třeba Hallowen,Vánoční,Podzimní a nebo taky inspirující makeup podle celebrit..Dříve na jejím kanále vycházeli tutoriály pod jménem: Praštěné Pátky. Každou středu vycházejí beauty videa, RIProdukty,TAGy,občas Challenge,Nákupy a Novinky a Objevy a Přešlapy. A občas vydává videa i v Pátek,které se jmenují Praštěný Pátek a nebo VLOGy,třeba z 4FANS a nebo z nějaké uplynulé akce!
Nákupy a Novinky vycházejí každou poslední středu v měsíci.
Objevy a Přešlapy vycházejí každou první středu v měsíci.
A TED CO K NÍ CÍTÍM JÁ?, CO SI O NÍ MYSLÍM?
Lou je moje nejoblíbenější YT už od asi 2 roky. Začala jsem jí sledovat ve svých 11 letech.Jako první video co jsem od ní viděla, bylo Praštěnej Pátek: Melounové líčení, její video se mi zalíbilo, říkala jsem si " sakra,jaktože jsem na ní nepřišla dřív?". Od té doby sleduji její videa pravidelně, mám jí nejradši, je mi sympatická, je hezká, rozumí kosmetice, ví o ní všechno, ví co kupuje.
Líbí se mi její názory na ten produkt, protože ten produkt umí pochváli,ale také o něm říct co jí na něm vadí.
Inspiruje mě svými tutoriály, a spoustu jejich tutoriálů jsem zkoušela i já.
A TED ZAJÍMAVOSTI:
Lucie Dejmková,23 let ( v dubnu 24), žijíci v Praze se svým přítelem Adamem. Dříve blondýnky s krátkými vlasy, ted bruneta s dlouhými,ale stále vyholenými vlasy. Její matka je také velmi krásná,podobá se jí. Na svých videích pracuje, jde vidět,že si dává záležet.
BEST YT EVER♥
ČTEŠ
Best Youtubers,Actors and Singers! /Czech,English!
RomanceČusáák, rozhodla jsem se,že budu psát i jinačí příběhy. A to o mých Best YTs,actors and singers! Jsem do YT blázen, a pokud tě zajímá něco víc, a chceš vědět cokoliv o jakémkoli YouTuberovi/ce,Zpěvákovi/ce nebo Herci/Herečce. Tak začni číst.