𝙴𝚜𝚝𝚎 𝚌𝚊𝚙𝚒𝚝𝚞𝚕𝚘 𝚜𝚎 𝚝𝚒𝚝𝚞𝚕𝚊:
꧁ ¿𝚌𝚘𝚗𝚎𝚓𝚘 𝚎𝚗𝚊𝚖𝚘𝚛𝚊𝚍𝚘? ꧂
ᴅᴇsᴘᴜᴇs ᴅᴇ ᴄᴇɴᴀʀ, ᴛᴏᴅᴏs sᴇ ғᴜᴇʀᴏɴ ᴀ sᴜs ʀᴇsᴘᴇᴄᴛɪᴠᴀs ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏɴᴇs ɴᴏ sɪɴ ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇᴄɪʀsᴇ ʟᴀs ʙᴜᴇɴᴀs ɴᴏᴄʜᴇs.
....
Aʟ ᴅɪᴀ sɪɢᴜɪᴇɴᴛᴇ
ʟᴀ ᴘʀɪᴍᴇʀᴀ ᴇɴ ᴅᴇsᴘᴇʀᴛᴀʀ ғᴜᴇ ʟᴀ ǫᴜᴇʀɪᴅᴀ ᴍɪᴄʜᴀᴇʟ, ᴇsᴛᴀ sᴇ ғᴜᴇ ᴀʟ ʙᴀɴ̃ᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏɴ ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴀɢᴀʀʀᴀʙᴀ ᴀʟɢᴏ ᴅᴇ ʀᴏᴘᴀ ᴅᴇ ʟɪɴᴅᴀ ǫᴜᴇ ʟᴇ ʜᴀʙɪᴀ ᴘʀᴇsᴛᴀᴅᴏ.
ʟᴀ ᴄᴏɴᴇᴊᴀ sᴇ ʙᴀɴ̃ᴏ ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟᴀᴍᴇɴᴛᴇ, sᴀʟɪᴏ ᴅᴇʟ sɪᴛɪᴏ ᴄᴏɴ ᴜɴ ᴛᴏᴘ ɴᴇɢʀᴏ ᴄᴏɴ ᴄᴜᴇʟʟᴏ, ᴜɴ sʜᴏʀᴛ ᴅᴇ ᴊᴇᴀɴ ᴏsᴄᴜʀᴏ ʏ ᴜɴᴀs ʙᴏᴛᴀs ɴᴇɢʀᴀs ᴄᴏʀᴛᴀs, ᴅᴇ ᴀᴄᴄᴇsᴏʀɪᴏs sᴇ ᴘᴜsᴏ ᴜɴ ᴀʀᴏ ᴇɴ ғᴏʀᴍᴀ ᴅᴇ ᴄʀᴜᴢ ʏ ᴜɴᴏs ɢᴜᴀɴᴛᴇs ɴᴇɢʀᴏs.
Pᴀʀᴀ sᴜ ᴄᴀʙᴇʟʟᴏ sᴏʟᴏ sᴇ ʜɪᴢᴏ ᴜɴᴀ ᴄᴏʟᴇᴛᴀ ʏ sᴜ ᴍᴇᴄʜᴏɴ ʀᴜʙɪᴀ ғᴜᴇʀᴀ.
ʟᴀ ᴄᴀʀᴀ ᴅᴇ ʟᴀ ᴄᴏɴᴇᴊᴀ sᴇ ᴘᴜsᴏ ᴄᴏɴғᴜɴsᴀ ᴀʟ ʀᴇᴄɪᴇɴ ɴᴏᴛᴀʀ ǫᴜᴇ ɴᴜɴᴄᴀ sᴇ ᴛᴇʀᴍɪɴᴏ ᴅᴇ ᴛᴇɴ̃ɪʀ ʙɪᴇɴ sᴜ ᴄᴀʙᴇʟʟᴏ, ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴛᴇɴɪᴀ 15 sᴇ ʟᴏ ᴘᴜsᴏ ʙᴏʀᴅᴏ sᴏʟᴏ ᴘᴀʀᴀ ʀᴇᴄᴏʀᴅᴀʀ ᴀ sᴜ ᴘᴀᴅʀᴇ ʏ ᴛᴇɴᴇʀ ᴀʟɢᴏ ᴅᴇ ᴇʟ ᴀᴘᴀʀᴛᴇ ᴅᴇ sᴜ ᴇsᴘᴇᴄɪᴇ.ᴅᴇᴊᴏ ᴅᴇ ᴅᴀʀʟᴇ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴄɪᴀ ᴀ ᴇsᴇ ᴄᴀsᴏ ʏ ᴍɪʀᴏ sᴜ ʀᴇʟᴏᴊ.
3:55 ᴀ.ᴍ
ᴍɪᴄʜᴀᴇʟ ᴀʟ sᴀʟɪʀ ᴅᴇʟ ʙᴀɴ̃ᴏ, ᴅɪʀɪɢɪᴏ sᴜ ᴍɪʀᴀᴅᴀ ᴀ ʟᴀs ᴄᴀᴍᴀs, ɴᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ sᴜ ᴘᴀᴅʀᴇ.
-- ᴘᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ᴄᴀʀᴀᴊᴏs?... --ᴅɪᴊᴏ ᴍɪᴄʜᴀᴇʟ ᴇɴ ᴠᴏᴢ ʙᴀᴊᴀ ᴘᴀʀᴀ ɴᴏ sᴇʀ ᴇsᴄᴜᴄʜᴀᴅᴀ.
ʟᴀ ᴅᴇ ᴘᴇʟᴀᴊᴇ ᴄʀᴇᴍᴀ ᴀɢᴀʀʀᴏ sᴜ ᴍᴏᴄʜɪʟᴀ ʏ ᴛᴇʟᴇғᴏɴᴏ, sᴀʟɪᴏ ᴅᴇʟ ᴄᴜᴀʀᴛᴏ.
ᴍɪᴄʜᴀᴇʟ ᴘᴀsᴏ ᴘᴏʀ ᴇɴ ғʀᴇɴᴛᴇ ᴅᴇ ʟᴀs ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏɴᴇs ᴅᴇ ʟᴏs ᴅᴇᴍᴀ́s, ʟɪɴᴅᴀ ʏ ᴛᴜʟɪᴏ ᴛᴀᴍᴘᴏᴄᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀɴ.
-- ᴘᴇʀᴏ ʟᴀ ᴄᴏɴ.. ᴅᴏɴᴅᴇ sᴇ ᴍᴇᴛɪᴇʀᴏɴ ᴛᴏᴅᴏs? --Pʀᴇɢᴜɴᴛᴏ ᴇxᴛʀᴀɴ̃ᴀᴅᴀ ʟᴀ ᴄᴏɴᴇᴊᴀ.
Bᴀᴊᴏ ʟᴀs ᴇsᴄᴀʟᴇʀᴀs, sᴇ ᴠᴇɪᴀ ʟᴀ ʟᴜᴢ ᴅᴇ ʟᴀ ᴄᴏᴄɪɴᴀ ᴘʀᴇɴᴅɪᴅᴀ, ᴇɴ ᴇsᴇ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴀ ᴍɪᴄʜᴀᴇʟ ʟᴇ ᴀɢᴀʀʀᴏ ᴍɪᴇᴅᴏ, ǫᴜᴇ ʜɪᴢᴏ ǫᴜᴇ sᴀᴄᴀʀᴀ ᴜɴᴀ ɴᴀᴠᴀᴊᴀ ᴅᴇ sᴜ sʜᴏʀᴛ.
ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs sᴇ ᴀᴄᴇʀᴄᴀʙᴀ ᴀ ʟᴀ ᴄᴏᴄɪɴᴀ sᴇ ᴇsᴄᴜᴄʜᴀʙᴀ ʟᴏs ʙᴜʜᴏs ʏ ɢʀɪʟʟᴏs.
ESTÁS LEYENDO
𝕄𝕚 𝕎𝕖𝕠𝕟 || 𝐭𝐮𝐝𝐨𝐪𝐮𝐞 || _nadie1mportante_ PAUSADO
Fanfiction𝚚𝚞𝚛 𝚑𝚞𝚋𝚒𝚎𝚛𝚊 𝚙𝚊𝚜𝚊𝚍𝚘 si el periodista estrella y... un "GRAN" conductor, hubieran estado juntos? Bueno, eso lo sabran en este fic... (tremenda descripcion, no?)