...
Eğer Hakan gibi boş boğaz bir arkadaşınız varsa bu hayat gerçekten olduğundan da zorlaşabiliyor. Yenge ile yiyin siz ne demek kardeşim! sen benim kalp ritmimle neden oynuyorsun neden benim ayarlarımla oynuyorsun, ulan ne de güzel yenge dedi ama ya pişt güzellik müsaitsen bizim çocuklar sana yenge demek istiyor diyesim var şuan çok fena. Neyse kırolaşmayalım... Hakan gerçekten benim bu içimdeki savaştan sen sağ çıkmayacaksın haberin olsun...
Yenge derken sorusunun ardından Ne saçmalıyor yine bu diye yineledi Cemre...
Saçmalıyor demeyeydin iyiydi be .. Her zamanki boş boğazlığı işte ya bakma sen ona hadi gidelim biz kurt gibi açım dedim ve arabaya doğru yönelttim belinden tutarak.
Ne yiyelim? diye sordum
Fark etmez bana
Pizza sever misin?
Tabii severim
O zaman istikamet belli Şile de çok güzel bir pizzacı var seni oraya götüreceğim, İşin yoksa tabi uzak biraz çünkü?...
Pizza yemek için Şile'ye mi gidicez gerçekten diyerek güldü
Evet neden olmasın? Gidince anlarsın neden oraya gitmek istediğimi hem ortamı da güzel yeşilliklerin arasında sessiz sakin gezeriz işte değişiklik olur kafa dağıtırız biraz.
Sen yeterince kafa dağıtmadın mı sence de
Of açmasak dün geceyi?
Merak ediyorum ama seni o hale getiren durumu
Bir durum yok, sadece...
sadece..?
Sadece.. hayatımda bir parça eksikmiş gibi hissediyorum, sanki o parçama ulaşsam tamamlanacağım ama ulaşırsam tamam olan kısımlar da dağılır diye korkuyorum. Sonucunu kestiremediğim bir durumdayım...
Hmm kim bu eksik parçan peki?
Zamanı gelince öğreneceksin merak etme diyerek gülümsedim...
Merakla bekliyorum o zaman... dedi ve yol boyunca devam eden sohbetimizin ardından Şile'deki pizzacıya gelmiştik bile. Siparişimizi verdikten sonra biraz etrafı inceledi.
Gerçekten müthiş bir yermiş, Bir pizza için buraya kadar geliyorsan gezmeyi bayağı seviyorsun sanırım.
Evet severim... gezmeyi, yeni yerler keşfetmeyi ama doğayla iç içe olan ortamları daha çok kalabalığı pek sevmem sessiz sakin ortamlar bana göre daha çok, kalabalık olarak sevdiğim tek yer Galatasaray Stadı diyerek gülümsedim.
Anlıyorum, bu kadar fanatiklik fazla değil mi ya dedi gülümseyerek
Bilmem, bu zamana kadar beni heyecanlandıran, mutlu eden veya üzen tek şey Galatasaray oldu. Sanırım ondan bu kadar bağlıyım çocukluğumdan beri... bir deee iyi stres atıyorum maçlara gidince. Neyse ya amaan boş ver bunları şimdi. Ben diyorum kiii Şile'ye kadar gelmişken burada kalalım ne dersin? Güzel mekanlar var takılırız yarında döneriz.
I-ı olmaz maalesef, vize haftasına giriyoruz. Bence sende derslerine çalış okulla sıkı bir ilişkin var anladık da derslerinle de olsun. Mezun olmaya niyetin yok galiba
Immm yoktu ama artık var.. o da sen mezun olunca artık...
Bak sen
tabi sensiz ne yapıcam okulda ya 3 yıldır boşu boşuna gidip geliyordum şimdi gelmem için bir sebebim var
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAL'ET (G&G) TAMAMLANDI ✅
Teen FictionHer şeye rağmen... Erva'nın gönlüne düşen bir Cemre hikayesi. Keyifli okumalar 🌈