לואי והארי ישנו מכורבלים יחד. הם נצמדו אחד לשני יותר במהלך השינה, וזאת הייתה השינה הטובה ביותר שחוו.
לואי היה הראשון להתעורר, הוא ראה את הארי בין זרועותיו וחיוך עלה על פניו. הוא ליטף את מותנו של המתולתל בעדינות ונישק לצווארו.
כן הם אמנם לא זוג אבל הארי אוהב יחס ולואי אוהב להביא לו אותו.
הארי התעורר כשהרגיש לטיפות רכות על לחיו, "בייבי התעוררת" לחש לואי ונישק לראשו, "כן האזי התעורר הוא הרגיש משהו נעים נעים בלחי" ציחקק הארי מתכרבל בתוך חזהו של לואי. "רוצה לקום?" שאל לואי מלטף את שיערו, "רק עוד קצת" מלמל הארי וחייך.
לאחר שעה שניהם החליטו לקום, הארי הרים את זרועותיו לכיוון לואי מסמן לו להרים אותו. "בוא לכאן קטנצ'יק" צחקק לואי והעלה להארי סומק על הלחיים. "ליאם אמר לי שאתה אוהב שוקו רוצה אני אכין לך" שאל לואי וירד עם הארי למטה לכיוון המטבח, "כןן!" קרא בשמחה המתולתל גורם לברוטני לגחך מהחמידות שלו.
לואי הניח את הארי על הכיסא ונישק ללחיו לפני שהלך לכיוון השיש במטבח, "אפשר להתקשר ללילי?" שאל הארי ושיחק עם אצבעותיו. "ברור בייבי, אני אתקשר אליו ואגיד לו שיבוא לקחת אותך עוד שעה?" שאל רטורית לואי והוסיף את החלב לבלילת השוקו. "כן האזי אוהב להיות פה" צחקק הארי ושתה מהשוקו שלואי הרגע הביא לו.
הטלפון צלצל ולאחר צלצולים אחדים היה ניתן לשמוע את ליאם מהצד השני. "ליימו מה אתה אומר תבוא לקחת אל הארי עוד שעה בערך" אמר ישר לואי והתחיל לשחק עם תלתליו של הארי בזמן שהקטן שתה את השוקו, "כן אין בעיה, אבל הוא לא עושה בעיות נכון? והכל בסדר איתו? הוא ישן? הוא יצא מהליטל?" והנה אבא ליאם יצא.
"כן כן כן וכן, הכל בסדר כאן אל תדאג. אז נראה אותך עוד שעה" ניתק ישר לואי לא נותן לליאם להוציא מילה כי כנראה זה יהיה, 'אל תשכח את השוקו!'.
"בייבי רוצה לראות סרט איתי?" שאל לואי והוריד את הארי מהכיסא, "אני רוצה לראות סינדרלה בבקשה!" רץ לסלון והתיישב על הספה.
לפתע צלצול פעמון נשמע ולואי פתח את הדלת מגלה את זאין מאחוריה. "מייט מה אתה עושה כאן?" חיבק אותו והכניס אותו לבית, "היה לי משעמם, הארי כאן?" שאל זאין לא מסתכל לכיוון לואי ומחפש את הארי בעיניו. "דבר ראשון אאוץ' דבר שני כן הוא בסלון רואה סינדרלה בוא"
לואי לא כלכך אהב את זה שזאין נדחף אליהם אבל מה יכל כבר לעשות? להעיף את החבר הכי טוב שלו מהבית אחרי שהתוודה ברגשות שלו מולו כלפי הארי?
עכשיו הם כולם ישבו בסלון, הארי היה באמצע וזאין ולואי כל אחד בצד האחר שלו.
ראשו של הארי נח על כתפו של לואי וזאין לא אהב את זה אך לא אמר מילה.
הסרט נגמר וכך גם הארי נרדם (ה.כ- יצא לי חרוז אאכעראכגכ סליחה הבא נמשיך). זאין הסתובב לכיוון לואי והסתכל לו בעיניים כאילו יודע מה עובר בראשו, "טומו למה לא אמרת לי שיש לך קראש על המתולתלי הזה" ובאותו הרגע הלחיים של לואי נצבעו אדום.
"אין לי קראש עליו, חוץ מזה אתה רוצה אותו לא?" שאל והשפיל את ראשו כי ידע שאי אפשר לשקר לזאין, "לואי אני לא אכעס, חוץ מזה עדיין יש לי קצת רגשות לנייל" התוודה זאין ולואי הרגיש כאילו אבן ענקית יורדת מליבו.
"טוב נו כן יש לי רגשות להארי, אבל אני לא רגיל לזה ללהרגיש" אמר והרים את ראשו בתסכול, "הוא יעזור לך תן לזה ניסיון מה זה יזיק לך?" השיב זאין מניח את ידו על כתפו של לואי. "צודק אני אנסה מחר לעשות משהו" חייך והסתכל על הארי בחיוך.
אם רק היה יודע שהארי שמע הכל ומה הולך לקרות מחר.
♡~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♡
פרק קצר אבל מכאן תתחיל הדרמה בערך
מקווה שאהבתן וסליחה שלא העלתי מלא זמן פשוט הייתי חולה והמצב רוח שלי היה ברצפה
אוהבת אתכן וזהו נראה לי לבנתיים3>>>>>>>>>>
YOU ARE READING
My Baby-l.s
Fanfictionלואי לא האמין באהבה אף פעם. הוא היה בן 18 בשנה האחרונה ואין בחורה או בחור שלא יצא לו לזיין אפילו חלק מ'הסטרייטים' כולם נמשכים ללואי טומלינסון אפילו הם. עד שהגיעה משפחה חדשה לעיר ששינתה הכל. הנער המתלותל שינה את חייו של לואי ב180 מעלות, הוא פשוט כב...