Haftasonu saat : 09.45
Tasha sabah gözüne vuran rahatsız edici güneş ışığıyla uyandı..Aslında ona eskiden güneş ışığı hiç rahatsız edici gelmezdi..Ama nedense bu sabah ona rahatsız edici geldi ve kalktığında ise sinirliydi..Neden mi? çünkü 2pm'in okula gelmesi 3 hafta olmuştu ve hala da gönderememişlerdi..Bu kızların canını fena halde sıkıyordu.Tasha istemsizce yüzünü yıkayıp üstünü değiştirdi.Ve aşağı kahvaltıya indi.Masaya oturdu. Tek kelime etmiyordu. Babası bu durumu farketti ve kızına gözlerini dikti.
"-Kızım? Ne bu surat?Neyin var?"
Tasha yemeğiyle oynuyordu. Mırıldanarak cevap verdi.
"-Yok bişeyim baba.."
Babası tek kaşını kaldırdı.
"-Emin misin? Dalgın ve sinirli gözüküyorsun.."
Tasha babasına bakmaya karar verdi. İç cekti ve zorla gülümsedi.
"-Ne zamandır halletmeye çalıştığımız bir işimiz var ve hala halledemedik..O yüzden böyleyim.. Önemli bir şey değil."
Sonra annesine döndü ve ağzına bir zeytin atarak konuştu.
"-Bu arada anne bugün kızlar bize gelecek."
Annesi başını salladı.
"-Tamam kızım. Bir şeyler hazırlayayım mı?"
Tasha omuz silkti ve masadan kalktı.
"-Fark etmez. Ben odama çıkıyorum."
Tasha merdivenlerden çıkarken babası arkasından seslendi.
"-E bir şey yemedin?!"
Tasha arkasına dönmeden yanıtladı.
"-Canım istemiyor."
♣♣♣
Tasha odasına çıkıp kitabını eline aldı ve okumaya başladı. Bir süre sonra kitaba fazla dalmış olacak ki kapıyı bile duymamıştı. Ellin ve Tia bir kaç tıklatmadan sonra içeri girdiler. Tasha kapıya döndü ve doğruldu. Şaşkınca konuştu.
"-Siz ne zaman geldiniz?"
Ellin omuz silkti.
"-Demin geldik ama fazla dalgın olmalısın, duymadın."
Tasha onaylarcasına başını salladı. Sonra gözlerini kırpıştırdı.
"-Yuna nerde?"
Tia gülümsedi ve cevapladı.
"-Biraz işi varmış yarım saate burda olur."
Sonra yatağın yanına oturdu. Rahat edemeyip uzandı. Tasha, Tia'ya gözlerini devirdi. Sonra Ellin'e döndü.
"-Neyse biz onu bekleyene kadar bir şeyler düşünelim."
Ellin onayladı.
♣♣♣
Kızlar plan düsünürlerken Yuna da geldi. Ama hala adamakıllı bi sey bulamamıslardı. Artık pes edeceklerken Tia "buldum!" diye bağırdı. Ellin, Tasha ya döndü ve gözlerini devirerek konuştu.
"-Bu kelimeyi söyleyenlerin planları pek de başarılı olmuyo ama neyse.."
Tasha da ona döndü ve gözlerini devirdi. Yuna umursamıyomuş gibi davrandı ve Tia'ya döndü.
"-Sen ne tür şaçma bi plan buldun anlat bakalım."
Tia kaşlarını çattı.
"-Hiçte saçma değil! Vazgeçtim. Anlatmıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAKİP ÇETE // 2pm
Fiksi Penggemar4 guzel kız ve 6 yakısıklı erkegin birbirine düsmanlıgını konu alıyor. Okula sonradan gelen grubun takma adı 2 Pm. Ve kızlar onlardan nefret ediyor. Tabi zamanla her sey degisebilir o ayrı. ~ ~ Aşk, zamanla düşmanlığa dönüşebilir. Ya düşmanlık...