Un nou inceput

57 1 0
                                    

Bună! Mă numesc Elly Green, am 17 ani şi sunt clasa a 11 a. Am părul şaten şi ochii verzi, iar motivul pentru care scriu este că părinţii mei au angajat un şofer care să mă ducă şi să mă ia de la scoală. Ştiu că nu este ceva wow, dar tipul în sine te pune pe gânduri cand îl vezi.
Astăzi l-am cunoscut, la sfârşitul vacanţei de vară. Îl cheamă Steven, are 23 de ani şi din totdeauna i-au plăcut maşinile. Este brunet şi are ochii verzi (da, am o slabiciune pentru ochii verzi). Cred că mă voi inţelege (prea) bine cu el, tocmai pentru că e cu doar 5 ani mai mare ca mine.
Părinţii mei sunt nişte oameni simpli, care îşi permit câte una-alta. Pe tata îl cheamă Edward, iar pe mama Bella. Mama mea este o femeie înaltă, are părul lung şi negru. Are ochii mari şi albaştri şi o privire blândă, care mă calmează oricât de agitată aş fi. Atunci când vorbeşte, are o voce plăcută, dar care inspiră respect. În tot ceea ce întreprinde mama mea se implică şi pune suflet. Încă din primii ani de viaţă mi-a insuflat şi mie caracterul ei, astfel că în multe privinţe mă aseamăn cu ea. Chiar dacă uneori o mai supăr, ea încercă să mă dojenească, dar niciodată nu se supăra pe mine mai mult de câteva minute. Tot timpul mă iartă, iar pentru asta o iubesc foarte mult.
Tatăl meu este un bărbat înalt, de constituţie atletică, fiind o fire sportivă. În tinereţe a practicat un sport de performanţă. El este un caracter foarte puternic, curajos, dar totodată şi foarte sufletist. Deşi mi-ar face foarte multă plăcere să petrec mai mult timp cu el, acest lucru nu este tot timpul posibil din cauza serviciului său. Chiar dacă este puţin mai sever decât mama, niciodată nu m-a certat mai mult decât era cazul. Deşi nu-mi spune în mod concret de multe ori, tatăl meu mă iubeşte foarte mult şi se asigură că nu-mi lipseşte nimic. El se bucură foarte mult să mă vadă bucuroasă şi mulţumită.
Orice aş face, ştiu că ei doi mă vor susţine şi mă vor proteja, pentru că sunt singura lor fiică.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 29, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

A love like a storyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum