יום שישי, השעה שמונה בבוקר, והשעון לא מפסיק להודיע שצריך לקום.
לואי מחפש עם ידו את כפתור העצירה של השעון ואחרי כמה שניות הוא מוצא, הוא נאנח וקם מהמיטה, הוא משתדל שלא להעיר את ארוסתו לעתיד , אלינור.
הוא מתארגן לעוד יום חדש.
לואי קופץ קלות כשזוג ידיים מונחות סביב כתפיו ומניחות נשיקות לצווארו - אלינור.
הוא מסתובב ופוגש את פניה העייפות של אלינור.
״בוקר טוב , אהובתי״ הוא מוציא בקול של בוקר ומנשק את שפתיה
״בוקר טוב , אהובי״ היא מצחקקת ומנשקת את שפתיו.לואי במטבח מכין את ארוחת הבוקר, הוא מביט אל מחוץ לחלון, שמוביל לשדה גדול עם פרחים.
״אנחנו עושים משהו היום, אלי?״ הוא שואל אך לא מסובב את ראשו.
אלינור עוזבת את מבטה מהטלפון ואומרת ״אני חושבת שבערב נלך לבקר את אמי, גם בעלה והילד שלו באים״
״הו , אוקיי״~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
הערב כבר הגיע ולואי מוצא את עצמו בוחר בגדים לארוחה אחרי שהוא התקלח .
אחרי כמה דקות אלינור ולואי באוטו, בדרך לגברת קלדר, לואי נוהג, הרדיו פועל שברקע שיר של להקת אבבא.
ידיה של אלינור כרוכות עם ידו של לואי והיא מנשקת את ידו.כעבור כמה דקות הם מגיעים לביתה של גברת קלדר.
״שלום יקיריי״ גברת קלדר פותחת את הדלת ומברכת אותם לשלום , מביאה לאלינור נשיקה על הלחי ומחבקת חזק את לואי.
״הארי ודס כבר יגיעו!״ גברת קלדר אומרת מלאה בהתרגשות בכך שאלינור עומדת לפגוש את משפחתה החדשה.
הדלת נפתחת ובחור בסביבות גיל ה40 נכנס לחדר.
לבוש עם בלייזר שחור וחולצה לבנה, ג׳ינס כחול כהה.
מאחוריו ילד בסביבות גיל ה18 עם שיער שמגיע עד הכתפיים ותלתלי שוקולד יפים על שיערו, עיניים ירוקות ולבוש בסקיני ג׳ינס שחור עם חולצה שחורה , אולסטאר שחורות וחיוך קטן על פניו.עיניו הכחולות של לואי נלכדות בבחור עם העיניים הירוקות.
״היי , אני הארי״ ירוק העיניים המתגלה בשם הארי אומר עם חיוך קטן.
הוא יותר גבוה מלואי.
החיוך שלו משגע , וכמובן שגם קצת את לואי.
לואי מחייך חיוך קטן ומשפיל את ראשו.הארי מתיישב מול כחול העיניים.
וברור שמשהו קורה שם.
YOU ARE READING
I'm sorry, baby// L.S
Romanceלואי ואלינור בשנה השניה שלהם באוניברסיטה , ועוד פחות מחצי שנה הם עומדים להתחתן. ביום שישי אחד שאלינור לוקחת את לואי לארוחת ערב אצל אמא שלה, גם בעלה והאח החורג של אלינור - הארי. מצטרפים. לואי בחיים לא ראה מישהו כל כך מושך ומדהים כמו הארי. ~~~~~~~~~~~...