iyi okumalar.
"intihar etmeye çalışman benim için hiçbir şey ifade etmiyor jeon jeongguk."
sigarasını yakıp bacak bacak üzerine atarken ağzından birkaç cümle dökülmüştü."intihar etmemen için uğraşamam açıkçası, yaşaman için de." jeongguk kanlı gözlerini oturup gözleriyle onu süzen profesöründe durdurdu.
"aslını söylemek gerekirse umrumda bile değilsin, hayatını bitirebilecek kadar düşüncesiz birisin, derslerimden kaldığın ki bu ikinci kez oluyor, ne amaçlıyorsun?" gözlerini kısarak bir cevap bekliyordu. "bu okula birincilikle geldin, asistanım oldun ve şimdi ne değişti? derslerden kalıyorsun, işin bile hazır ve sen altıncı senendesin burada ve daha bir yılın var." parmağımın ucundaki etleri istemsizce soyuyordum ve düşünüyordum.
"bu sene kalmayacaksın, eğer kalırsan bursunun iptal olmaması için yalvardığım insanlara bizzat gider ve bursunu sildiririm, eğer serseriliğe devam edeceksen baştan söyle ki seninle uğraşmayayım." parmaklarını önünde birleştirdi ve biten sigarasını söndürdü.
"e-efendim." dedim kekeleyerek. boğazım düğümleniyordu. "ben yapamıyorum zaten psikolojik teda-"
"umrumda değil."gözlerini sinir bozucu bir şekilde bana dikti. "madem umrunuzda değil o zaman niye benim derslerimi bu kadar umursuyorsunuz?"
ayağa kalkıp kollarını önünde birleştirdi, "iç dünyan beni ilgilendirmez, derslerin ilgilendirir."
konu yine aynı yere çekiliyordu, tam olarak dört yıl önce de olduğu gibi. yaşadığımız iki üç yakınlaşmadan sonra ona aşık olduğum kanısına varıp birden bana karşı bu kadar sert bir hale gelmişti.
ve egoistliği sayesinde ona hayran olan benmişim gibi lanse edilmişti, oysa ona karşı hissettiğim duygular sadece fizikseldi. bana en ufak bir duygu bile hissettirmiyordu.
derin bir nefes aldım ve saçlarımı geriye taradım."peki efendim, gidebilir miyim?"
"nereye?"dedi sert bir şekilde."dersime."dedim kapıyı elimle göstererek.
başını onaylar gibi salladığında eğilerek selam verdim ve kapıya ilerledim, kapıyı açarken konuştu tam da."jeon jeongguk." başımı ona döndürdüm.
"tedaviye gitmene gerek yok. yeterince ölü gözüküyorsun zaten."
merhaba.