𝟏𝟓

335 26 0
                                    

𝟐𝟎𝟏𝟖.𝟎𝟔.𝟐𝟖.

"Mit keresel itt Takemitchy?"

"Mikey-kun! Sokat kerestelek, mert van valami amit mondani akarok neked."

"Honnan tudtad, hogy itt leszek?"

"A levélből amit Sora-channak írtál."

"De miért te és nem Sora?"

"Sora-chan... Távol van. A leveleidet sem olvasta el." improvizált Takemichi, mert nem tudta hogyan kellene elmondani azt, hogy Mikey szerelme meghalt. Jobbnak találta ha kicsit eltitkolja, viszont Mikey ennek nem dőlt be.

"Hol van Sora?"

"Sora-chan-"

"Az igazat mond."

"Sajnálom Mikey-kun, de Sora-chan... Pár napja meghalt."

Mikey nem teljesen dolgozta fel amit Takemichi mondott. Az ő Sorája elhagyta őt anélkül, hogy be teljesítette volna az ígérét és azelőtt, hogy Mikey betartotta volna a neki tett ígérét.

Felidézte magában Sora mosolyát a vele eltöltött időt, de ez emésztette fel. A tudat, hogy még egy embert vesztett el, a szerelmét. Bármit megtett volna abban a percben, hogy Sorával lehessen és vele is akart lenni. És emellett pont azért hagyta el évekkel ezelőtt a lányt, hogy ez ne következzen be véletlenül sem. De pont az ellenkezője történt meg és tudta, hogy ez az ő hibája.

Mikey tisztában volt vele, hogy Sora mennyire összetört miután elhagyta, de ezt kellett tenni, hogy ne essen baja a lánynak. Azt is tudta, hogy Sora mennyire keresi őt, mennyire találkozni akar vele és a lány összes levelét elolvasta. Ez tartotta úgy igazán életben Mikeyt, de hirtelen ez is eltűnt. Elvesztett minden okot arra, hogy éljen és a szereteivel akart lenni.

"Sajnálom Mikey-kun, hogy nem tudtam megmenteni Sora-chant."

"Sora-chin.. Mit mondott utoljára?"

"Hogy mentselek meg téged és mindenki mást is."

"Ebben a jövőben mindenki boldog. Hina él és mindenkinek az lett a jövője amit a levélben leírtál. Csak ez alól te kivétel vagy. Te vagy az egyetlen aki nem boldog és nem is része a jövőnek. Megmentettél mindenkit, de most itt az idő, hogy én mentselek meg téged. "

Mikey nem mondott semmit csak lelőtte Takemichit. Viszont Takemichit nem ilyen könnyű legyőzni, így nehezen és fájdalmasan, de felállt.

"Nem akartam találkozni veled, mert tudtam, hogy így fog végződni. Itt vége van mindennek."

Mikey felment az épület tetejére azzal a szándékkal, hogy onnan le is ugrik. Eszébe jutott minden szerete aki itt hagyta. Shinichiro, Baji, Emma és Sora is. Mindenki meghalt aki valaha számított neki.

Mikey egyszerűen csak leugrott és zuhanni kezdett. Úgy érezte, hogy végre megszabadulhat minden tehertől amit eddig cipelt és békére lelhet azokkal akiket valaha elvesztett.

"Nem hagylak meghalni!" fogta meg Takemichi Mikey kezét. Hisz ő nem az a fajta srác aki ilyen könnyen feladna bármit is, akkor sem ha az élete múlik rajta.

"Kérlek hagy békében nyugodni."

"Fogd be! Miért viselkedsz mindig így? Manjiro mond egyszer, csak mond, hogy segítsek és én feltétlenül segíteni fogok neked Manjiro!"

"Kérlek segíts Takemitchy."

Takemichi mindent meg fog tenni, hogy mindenkit megmentsen a múltba, most kivétel nélkül mindenkit kerüljön bármibe is.

𝐩𝐫𝐨𝐦𝐢𝐬𝐞 ˢᵃⁿᵒ ᵐᵃⁿʲⁱʳᵒ (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin