-3-

46 4 0
                                    

Bugün sabah kalktım ve erkenden pizzaciya gitim. İlk iş gününe geç kalmak istemiyordum ne de olsa. İşe gittim gitmesinede başıma neler geleceğini bilmiyordum. Pizzaciya gittim hazirlandim ve telefon çaldı. İlk siparisimi almıştım. Çok heyecanlıydım. Hemen pizzayi hazırlayıp motorumu bindim ama "kahretsin siparişi götüreceğim yerin adresini almayı unutmuştum. "Hemen geri döndüm ve son arayan numarayı arayıp adresi aldım. Sonra tekrardan yola çıktım. Pizzayi götüreceğim yere vardım ve kapıyı çaldım. Duymadı zili çaldım. Ve sonunda duyup kapıyı açtı biri. "Pizzanizi getirdim efendim" dedim. Karşımdaki adam"ben pizza istememiştim ki "dedi alaycı bi tavırla. "Ukala"dedim içimden. Ama karşımdaki adamı görünce içim kıpır kipir olmuştu nedendir bilmem. "Pardon özür dilerim adresi yanlis almışım"deyip utanç duygusuyla ayrıldım kapının önünden. Bugün ilk iş günüm olduğu için heyecanlıydım herhalde önce adresi almayı unuttum sonra da yanlış yere getirdim pizzayi.Ben orada bunları düşünürken karşıdan bi adam "pizza bize galiba" dedi aşağılayıcı bu tavırla. Hemen adamın yanına gittim pizzayi verdim ücretini alıp motoruma bindim ve dükkana geri geldim. Nedendir bilmem yolda hep o adamı düşünmüştüm hani su pizzayi yanlislikla oturduğum adam var ya onu ışte. Neyseki o günü baska sorun olmadan atlatmistim. Akşam eve gittiğimde yemeğimi yedim ve yorgunluktan hemen yatıp uyudum. Bakalım yarın sabah başıma neler gelecekti. Sabah kalktığımda içimde tuhaf bi his vardı. Ama o hissinin iyi mi kötü mu olduğunu bilemiyordum.
Hayırlısı deyip ise gitmek için yola koyuldum. Işe gittiğimde içeride o adamı bi masada otururken gördüm. 2 gündür bu adamı düşünüyordum oysaki ismini bile bilmiyordum daha hemen masasina gidip ismini öğrendim ismi Serkan mis. "Bende Özge tanıştığımda memnun oldum"dedim. Bu adamı gördüğümde yada onunla konuştuğumda içim kıpır kıpır oluyordu. Onu gördüğümde gözlerimin içi parlıyordu sanki. Serkani bana çeken bisi vardi ama ne? Eninde sonunda anlardın nasıl olsa. Neyse o gunumude kazasız belasız anlatmıştım. Bakalım beni daha ne maceralar bekliyor? dedim içimden. Daha öyle dememe kalmadan serkan yanımda bitmişti. Bana "yemeğe gidelim mi? " dedi. Aslında onunla beraber zaman geçirmek istiyordum. Ama gururumdan "benim isim var"dedim. Sonra pişman oldum ama son pişmanlık fayda etmez demişler. Serkani başımdan savdiktan sonra işimi bitirdim ve eve gittim. Ama hala aklımda o vardı. Adam kilitlenmisti sanki bana her dakika her saniye onu düşünüyorum. Ertesi gün arkadaşımla bi cafede buluştuk. Ve ben serkani ve olanları anlattım. O bana ne dedi sanırsınız. Sen bu adama aşık olmuşsun dedi ve ben o an yıkıldım. Bu olamazdı hemde zaman zengin züppe ukala biriyle asla va asla. Eğer arkadaşıma kalsaydı bizi iki güne evlendirirdi zaten de ışte. Arkadaşım müge gittikten sonra Serkan hakkında bana dediklerini düşündüm. Aslında biraz mantıklı gelmiyor değildi. Ama onun gibi zengin züppe ukala birine aşık olmuş olamazdım herhalde. Müge "Aşk bu insanı nerede bulacağı belli olmaz"demişti. Aslında bi yandan da haklıydı çünkü bi cöpçüyede aşık olabilirdim bi doktora da bu hiç belli olmazdı. Serkan mimar di ve kendine ait bir şirketi vardı. Aslında onu ilk gördüğümde içim kıpır kıpır olmuştu ama nedenini bilemiyordum. Bakalım daha ne maceralar yasayacaktim...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Aşk HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin