Bölümün son kısmında smutumsu sahneler vardır, rahatsız olanlar sadece son üç-dört paragrafı okuyabilirr,,
İyi okumalarr
***
Mete: Başkan
Bakar mısın bi' (12.15)
Neredesin amk (12.18)
Hemen şu an bakman lazım
Ulan belki Memolar sıkıştırdı beni
Belki bağıramadım
Niye açmıyosun telefonunu
Merak ettim napıyosun diyeceğim
Belki başka bir şey diyeceğim
İmdat diyeceğim belki
Neredesin yani neredesin (12.20)
Barış: Ne oldu (12.35)
Memolar bir şey yapsaydı haberim olurdu
Mete: Çok şükür amk
Geçti aslanım
Geçti
Barış: Mete
Ne diyorsun aq
Mete: Neredesin sen
Barış: Ebenin amındayım
Mete: AAAA
Bana niye sinirleniyorsun lan
Nerede olduğunu sordum sadece amk
Barış: Soyunma odasındayım aq nerede olacağım başka
Ne oldu
Ne diyeceksin sen
Mete: Tamam bekle beni
Geliyorum
Mete çevrim dışı
Barış: Gel aq gel
Baş belası
Barış çevrim dışı
***
Sinirlenmem için büyük nedenlere ihtiyacım vardı, kolay sakinleşemezdim çünkü. Çoğu ergenin aksine kendimi de öfkemi de kontrol etme konusunda zorlanmıyordum. Hemen parlamazdım fakat saçma sapan sorular sorup anlamsız şeyler konuşan insanlara karşı tahammülsüzdüm. Sabırlı da değildim, bir şeyi istiyorsam beklemek yerine harekete geçerdim. Elde edemediğimde gereksiz hırslara bürümezdim gözlerimi, gerektiğinde bırakmasını da bilirdim.
Bilirdim bilmesine ama vücudumu saran öfkenin muhatabının Mete olması çok saçmaydı. Hiçbir şey yapmamıştı, alt tarafı uyumuştu çocuk. Neden benim yanımda değil de arkadaşının göğsünde diye sinirlenmem yersizdi. Belki verdiği sözden dolayı gerilmiştim, sonuçta dün yarım kalmıştı. Yine de- Hani temastan hoşlanmıyordu amına koyayım?
Sinirliydim. Çünkü Mete'nin suçu yokken öfkemi ona yöneltmiştim. Sinirliydim çünkü öfkelenmem çok saçmaydı. Evet, söz. Söz verdiği için. Bana söz verip başkasının göğsünde uyuduğu için- Sikeyim, yine saçmaydı. Hakkında hiçbir şey bilmiyordum. Gerçekten temastan hoşlanıp hoşlanmadığını bilmiyordum. Evet, kendine dokunulmasından pek haz etmediği, çevresindekilerin onunla fiziksel temas kurmamasından belliydi. Fakat sarılmıştım. Sarılmıştık ve kendini bana çok güzel bırakmıştı. Haklıydım. Ancak hayatımda ilk defa haklı olmak yetmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Halledilir
Подростковая литература"En az hak ettiğim zaman sev beni, çünkü en çok ihtiyacım olduğu zaman odur."* Mete ve Barış paralel evren :"