Gaat lekker!

2.8K 21 4
                                    

"Stop!" schreeuw ik. We willen bijna wegrijden met alle volgeladen spullen. Harry heeft ook nog een hartverzakking gekregen van die harde 'stop' van mij.
"Ik kan dit niet.... Ik kan mijn eigen moeder niet stil alleen op de grond laten liggen." zeg ik. Wat zeg ik nu?! Ze heeft me bij mijn ware liefde weggehaald! Toch voelt het slecht om haar alleen te laten. Ze heeft me wel gemaakt. Ze wilde me alleen beschermen.
"Hoezo stil?" vraagt Harry. Ik kijk Harry aan.
"We hebben 2 overvallers gehad toen ik boven muziek aan het luisteren was en met jou aan het sms-en was. Ik hoorde gegil maar ik dacht dat mijn moeder alleen aandacht trok." zeg ik sip.
"Snel naar binnen dan!" zegt hij. Hij spring op een hele, coole, aparte manier uit de auto terwijl ik gewoon de portier open doe. We rennen naarbinnen waar mijn moeder nog steeds op de grond ligt. Harry rent naar de keuken en haalt water terwijl ik haar probeer wakker te maken. Langzaam doet mijn moeder haar ogen open, ze begint te huilen.
"Rustig, ik ben bij je." zeg ik. Ik aai haar een paar keer over haar hoofd. Ik zie een koekenpan naast haar liggen. Harry komt aangerend met een glaasje water. Mijn moeder wijst naarbuiten naar een paar jongens die waardevolle spullen in hun auto duwen. Ik en Harry zien het en Harry pakt de koekenpan en glipt het huis uit naar de jongens. Ik kan hem niet alleen laten!
"Drink je glas leeg en maak je geen zorgen." zeg ik tegen mijn moeder. Ik ren naar buiten achter Harry aan. Hij slaat een van de mannen met een koekenpan op zijn hoofd. Ik heb alvast de politie gebeld. Nu ik heb opgehangen geef ik de andere man een trap in zijn ballen. Hij valt op zijn knieen en ik pak alvast de laptop uit de achterbak. De ballen-trap-man staat weer op en wilt me bijna wurgen maar Harry geeft hem ook een klap met de koekenpan tegen zijn hoofd. Hij valt op de grond. Mijn moeder komt langzaam naar buiten waggellen. Ik leg de laptop binnen en ik hoor sirenes buiten. Een paar politie agenten pakken de mannen op. Ik ren naar Harry die staat te praten met een politie agent.
"Gaat het goed hier?" vraag ik buiten adem.
"Ja hoor, meneer de agent vraagt alleen even om een handtekening." zegt Harry.
Meneer de agent knikt met zijn hoedje.
Ineens schrikt hij.
"AAA! JIJ BENT LEA COSVORD! Mag ik ook jou handtekening?" vraagt meneer de agent.
"Tuurlijk." zeg ik. Voor de mensen die het nog niet weten, ik ben model.
De politie agent geeft mij ook een papiertje en een pen.
"Hoelang gaan de jongens in de bak?" vraag ik terwijl ik mijn handtekening schrijf.
"Waarschijnlijk 2,5 jaar. De mannen wouden zeker wat elektronica meenemen en omdat ze jou bijna wouden wurgen en je moeder bewusteloos geslagen hebben. En natuurlijk omdat jullie beide heel beroemd zijn." zegt de agent.
Ik en Harry kijken elkaar aan. Klopt. Ik zie allebei de mannen in de politie wagen geduwt worden. Achterbakse tomaten.

Harry sex StoryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu