15.

119 8 11
                                    

K

Nos miután a hülye vérszipirtyó miatt megölték az öcsémet bosszút fogadtam. Kezdetnek pedig tökéletes volt az, hogy le csapom a kezeiről Minju-t. Amúgy is tetszett a lány szóval én csak nyerek vele.
Mivel én alfa vagyok úgy döntöttem, hogy át is változtatom a lányt, és ő lesz az én omegám. De jó is lesz majd mikor be üt nála a láz és könyörögni fog nekem azért hogy érjek hozzá. Na de most félre a perverz fantáziámat. Hogyan is tudnék én huszonnégy évesen be cserkészni magamnak egy tizenhét éves lányt? Na mindegy, ügyes vagyok megoldom. Majd holnap ha megyek Taki ért akkor megpróbálom elcsípni és meghívom valahova.

-Min gondolkozol ennyire hyung?
-Semmi semmi csak, holnap elmegyek érted a suliba.
-EZAZZZZZ! Nem kell sétálnom.
-Amúgy Taki.
-Igen?
-Te omega vagy és már 16 vagy. Volt- e már lázad?
-Khm.... Miért érdekel?
-Érdekel, hogy mi van az öcsémmel.
-Khm nos hát izé.... A sulinkban van még egy farkas család vagyis csak ketten járnak oda de igen és van egy alfa lány akivel alakulnak a dolgok és izé ohm ja.
-Szóval már volt lázad és le feküdtél azzal az alfa lánnyal.
-Igen...
-És hogy hívják?
-Bogi.
-Külföldi?
-Igen. Év elején költöztek ide.
-Na ez tök jó. Örülök neked öcsi.
-És veled mi van hyung?
-Én ki szemeltem magamnak valakit, akit át fogok majd változtatni. Azért is megyek el érted holnap, hátha sikerül elkapnom és meghívom valahova.
-Áh értem. Szóval nekem azért nem kell csak gyalogolnom mert te csajozni akarsz?
-Pontosan.
-Hm. Végülis nekem tök mindegy, hogy te mit csinálsz legalább sétálnom nem kell.
-Milyen pozitívan állsz hozzá.
-Most miért legyek negatív? Örülök neki, hogy tetszik valaki, csak vigyázz azzal az átváltoztatással, nehogy baj legyen belőle.
-Nem lesz nyugi. Szerintem a lány már alapbol fülig szerelmes belém. Látszott rajta multkor a könyvtárban.
-Ühm biztos. Na hello én mentem aludni, holnap dolgozatot írok.
-Rendben menj csak. Jó éjt.

***

-Minju! Szia!
-Szia! Hát te!
-Taki ért jöttem, de ha már így össze futottunk, nem lenne kedved valamikor be ülni vagy valami?
-Ez most egy randira hívás akar lenni?
-Igen az.
-Rendben én benne vagyok. Ma délután rá érek.
-Ez fantasztikus. Mit szólsz hozzá, hogy haza doblak majd haza viszem Takit is majd vissza jövök érted fél négyre?
-Oh ez nagyon jó terv. Nekem jó.

Amint Taki is ki ért, Minju irányításával haza vittem őt majd indultunk is haza. Otthon a gardrób szobámba be sétálva kerestem valami elegáns de mégsem puccos ruhát majd ki kapva egyet meg indultam vele a fürdőbe. Gyorsan le zuhanyoztam, hogy azért még se legyek büdös majd felöltöztem. Egy kis parfümót is fújtam magamra, hisz azért a megjelenés nagyon fontos.

Út közben be ugrottam egy virág boltba majd egy kis boltba csokit venni. Tudom tudom nagyon régi módi de szerintem tetszeni fog neki.
Hiszen, könyvtárba jár és láttam milyen könyveket kölcsönzött ki. Mind romantikus volt.

-Hello újra! Ezt neked hoztam.
-Szia. Úr isten ez nagyon szép. Nagyon szépen köszönöm. Egy pillanat ezt vázába rakom és jövök.
-Rendben.

***

-És mond csak Minju. Hogy megy a suli? Érted a matekot?
-Jól megy. Mivel multkor nagyon jól elmagyaráztad most értem. Jövő héten írunk témazárót.
-Ha szeretnéd majd gyakorolhatunk, hogy biztosan jó legyen.
-Az nagyon jó lenne.
-Más tantárgy nincs amiből kicsit rosszabbul állsz?
-Hát... Az anatómia az ami még nem megy olyan jól.
-Oh pedig az nem is olyan nehéz. Latinnal tanuljátok?
-Igen.
-Majd azt is átvesszük.
-Köszönöm K. Majd valahogy meghálálom.
-Nekem elég ha eljössz velem randikra.
-Alapból is elmentem volna.
-Igen? Szóval nem ellenkezel?
-Nem.
-Ez jó hír.
-Hova is megyünk amúgy?
-Egy kis étterembe majd moziba.

***

A randi nagyon jól telt el. Meg beszéltük azt is hogy holnap átjön hozzánk tanulni, így el is kezdtem takarítani a házat. A felső emelettel sikeresen végeztem de mivel már nagyon fáradt voltam le feküdtem aludni.
Reggel gyorsan eldobtam suliba Takit majd folytattam a takarítást. Miután végeztem vele elugrottam boltba üdítőkért és nasiért.

***

-Mit tanultok most anatómiából?
-A törzs nagyobb izmait.

Elkezdtem pólón keresztül mutogatni majd miután Minju mondta hogy így nem látja jól inkább mutassam atlasszal, én más módszert választottam. Le vettem a pólómat és úgy magyaráztam tovább. A lány vöröslő fejjel próbált figyelni arra amit mondok. Hogy mégjobban zavarba hozzam megfogva mutató ujját mutattam magamon az ő kezével az izmokat. Mikor már le értünk a has izmaihoz mélyen a szemembe nézett. Kapva az alkalmon megcsókoltam amit hála égnek nem utasított vissza. Kicsit elmélyítettük a dolgot hiszen perceken keresztül nem váltunk el egymástól.

Nishimura Riki ő már az enyém. Ezt a kört én nyertem. 1/0

Drunk dazed/ Enhypen. ff.Where stories live. Discover now