(pohled Jimina)
Už to jsou dva týdny.. dva týdny co jsem nebyl u učebny klavíru..
Furt neznám jeho jméno.. neznám a mě to štve..Dneska je ten den kdy udělám krok dopředu.. Upekl jsem kvůli tomu buchtu. Už je konec školy a já jdu směr učebna, kde by měl být ten neznámý kluk.
Čím blíž jsem se přibližoval, tak jsem si uvědomoval,
že žádné zvuky z učebny nevychází.Když jsem došel tak jsem otevřel dveře.. Nic, žádný neznámí kluk.. žádný klavír.. žádná židlička.
,,Potřebuješ něco?" Řekl někdo a já se na něho rychle otočil. Byl to on..
Co se stalo? Proč tu není klavír? Proč nesedí a nehraje?
Vypadal jinak. Vypadal jinak než když jsem ho viděl poprvé..
,,Hej Jimine!" Zařval jungkook a já se na něho otočil. Když jsem se avšak otočil na místo kde stál neznámý.. nebyl tam.. byla to vidina.. byla to jen pouhá vidina..
Znovu jsem se otočil na Jungkooka a můj pohled byl bez citu.. až teď jsem si uvědomil že jsem se zamiloval. Do neznámého. Neměl bych mu tak říkat.. není neznámý.. má jméno!
Chtěl jsem si nalhávat,
ale já jeho jméno neznám..,,Co se stalo s tou učebnou?" Promluvil jsem po chvíli.
Nechápavě se na mě koukl.. jako kdyby mi říkal pohledem ty to nevíš!
,,On.. odešel. Nechtěl tu už být. Tak se ta učebna předělává." Řekl a Koukl se do země. Nedošlo mi to.
,,Jak odešel? Kdo odešel?" Řekl jsem zvědavě a došel jsem ke svému kamarádovi blíž.
,,On.. ty víš o kom mluvím.. Jmenoval se min yoongi.. šikanovali ho tu Jimine.. myslel jsem že tu za jim chodíš, protože ho znáš. Odešel.." řekl a Koukl se na mě očima, které mě bodly do srdce.
,,O-on.. on se zabil?" Řekl jsem až neslyšně. Přikývl.
Upustil jsem všechny věci co jsem držel a utekl pryč.. bolelo to.. moje srdce se lámalo na milión kousků.
ČTEŠ
Anything - YoonMin (Yoongi & Jimin)
Fiksi PenggemarYoongi, pouhá nicka ve své škole. Je to terč šikany a i učitelé se mu vyhýbají. Přitom nikdy nic neudělal. Avšak netuší že se do něho zamiloval kluk, kterýho zná z chodeb. Změní se a nebo to vse skončí ?