<2023>
<New York>A tárgyalás után mindenki elvonult, és örültek annak, hogy Courtney megúszta az egészet és nem kell száműzniük. Josh és Courtney úgy döntöttek rájuk fér már egy kiadós edzés, így ők ketten az edzőterem felé vettük az útjukat.
Izzy meggyőzte a báttyát, hogy itt az ideje beszélgetnie William-mel hisz nélküle sose tisztázták volna a nővérük nevét. A két Lightwood a Bell férfit a szobájában találták meg, miközben éppen átöltözött de ezt Alec-et és Izzy-t ez egyáltalán nem zavarta.
— William... Beszélhetnénk? — kérdezte Alec, mire William bólintott egyet.
Igaz a Bell férfi különösen jó barátságot táplált Josh-sal, szinte már testvérek lettek ennyi idő alatt, de Izzy sem volt senki William-nek. Isabella mialatt Courtney-t vádolták több időt töltött William-mel és Josh-sal, és mindig Izzy nyugtatta le a két férfit. Megbíztak egymásban.
— Történt valami? — kérdezte William és a szobájában lévő fotelba ült a Lightwood testvérek pedig a kanapéra.
— Semmi. A tárgyalás óta semmi. Csak szerettem... Vagyis szerettük volna megköszönni neked. — biccentett ki Alec.
— Mit akartok megköszönni? — kérdezett vissza értetlenül William.
— Azért amiért tettél a nővérünkért. — válaszolt Izzy és még mielőtt Alec folytathatta volna a szerencsétlenkedését inkább megint ő szólalt meg. — Sok mindenen ment már keresztül, és vannak dolgok amiket még mi sem tudunk, de te vagy az első ember aki mellett ilyen... Felszabadult és vidám lett Jace után. Ezzel csak azt szeretnénk mondani, hogy jobb embert faragtál belőle, attól függetlenül amiken keresztül ment. — magyarázta Izzy, William-nek pedig a beszélgetés jutott eszébe az Inkvizítorral és Courtney-vel.
— Igen, igen... — köszörülte meg a torkát majd a testvérpárra nézett. — Nem kell megköszönnetek, bármikor megtenném érte megint mindezt és tudom, hogy ő is bármit megtenne értem. Ilyen a szerelem. — mondta William mire Alec bólintott.
— Csak ne bántsd meg. — nézett Alec kérlelően William-re, majd kihúzta magát. — Vagy személyesen belezlek ki és doblak a farkasok közé. — biccentett majd kisétált a szobából.
— Elfogadott téged, ne aggódj. Mindannyian elfogadtunk. — mosolygott Izzy kedvesen, mire William felhúzta a szemöldökét.
— Nem érdekel, hogy Alec elfogadott-e vagy sem. Nem azok után amit Courtney-vel tett. — rántott vállat a férfi, mire Izzy értetlenül nézett rá.
ESTÁS LEYENDO
Otthon, édes otthon✔️
FanficCOURTNEY LIGHTWOOD távozása a New York-i intézetből nagy port kavart. Két testvére Alec és Izzy fájó szívvel engedték útjára a nő:vérüket, de Jace Wayland másképp hagyta elmenni első szerelmét. Az emberek azt mondják az első szerelmedre mindig is em...