-Aztán ügyes légy Shotooo! És ne törd el semmid!-Adtam egy puszit nevetve az arcára-Indulhatnánk már, vagy még itt akartok nyálaskodni?-Forgatta meg szemeit Bakugo-Jól van már türelmetlenke. Sok szerencsét mindkettőtöknek, sziasztok!-Léptem az ajtóhoz-Szia -Köszönt Shoto és együtt mentek el.
A két fiú máma ment a külön gyakorlatra, ami arra kell, hogy megkapják az engedélyt. Egész nap ellesznek, így a lányokkal úgy gondoltuk tartunk egy csajos napot. Reggeli után összekaptuk magunkat és ellátogattunk a közeli plázába. Minden boltot végigjártunk, így sikerült beszerezni egy két ruhát. Készült természetesen pár fénykép is, így megörökítve ezt a csodás pillanatot. Végül beültünk kajálni, így megpecsételve a napot.
Nagyjából délután négy lehetett mikorra visszaértünk.-Hogy ti milyen sokáig tudtok vásárolni-Nevetett Denki-Legalább vettetek valami dögös ruhát?-Vicsorított Mineta, mire kapott Momotól egy maflást-Fogjátok be, amíg ti a videójátékokon éltek, addig nekünk ez a jó elfoglaltság-Dobáltam le a táskákat-Megyek készítek valami vacsit, hogy ne haljatok éhen-Nevettem-Soba mindenkinek jó lesz?-Indultam ki a konyhába-Igen!-Kiáltották egyszerre.
Tudom, hogy Shotonak az a kedvence, így gondoltam meglepem vele.
Szépen előkészítettem a tészta alapanyagait, összeöntöttem egy tálba az adott mennyiséget és összekevertem, végül pedig leraktam pihenni.
Úgy döntöttem, hogy egy leves alapot fogok hozzá csinálni, így előszedtem a fűszereket és minden jót. Végül felraktam egy kicsit főni.
Egy másik lábasba vizet tettem, hogy felforrjon.
Előszedtem a tésztát, kinyújtottam és beleszaggattam a vízbe.
Miután mindezzel kész voltam, összeöntöttem a lével, így kész is lett a remekművem. Nagyjából egy óra volt, de megérte.
Gondoltam megvárjuk vele a fiúkat, így lecsüccsentem a többiekhez és beszélgettünk.
Nagyjából egy tíz perc múlva kulcszörgésre és Bakugo kiabálására figyeltünk fel.
Én azonnal kipattantam a fotelból és eléjük mentem.-Sziasz...Hát veletek mi történt? Úgy néztek ki mint, akiket összevertek!-Váltottam át egyből aggódásba-Kicsit sok volt a gyakorlat, de semmi komoly!-Sóhajtott fáradtan Shoto-Gyertek a fürdőbe, lekezelem a sebeiteket-Tch, ne parancsolgass-Forgatta a szemeit a másik jó madár-Fogd be és takarodj-Mutattam az előbb említett helység felé, mire nagy morgások közepette megtette kérésem.
Bent gyorsan lekaptam az elsősegély dobozt és kipakoltam belőle, majd a két fiúra néztem.
-Hát van a testeteken is valami, akkor vegyétek le a pólót-Szóltam rájuk, mire mindketten megtették-Lássuk csak..-Álltam Shoto elé és az arcát vizslattam-Mit csináltatok, hogy ennyi heg van rajtatok?-Kezdtem el tisztínai a sebeket-Az edző képessége miatt-Kezdett bele Todo-Karmokat tud növeszteni-Fejezte be a másik-Á, értem-Bólogattam-Basszus, az egész hátad lila!-Mentem mögé-Ezt csak bekenni tudom, mást nagyon nem. Jó pár napig nem fogsz a hátadon feküdni-Sóhajtottam és a kezembe vettem a kenőcsöt-Hát eléggé fáj-Nyöszörgött Shoto, mikor hozzáérintettem a kezem-Vigasztaljon az, hogy vacsira Sobát csináltam-Pusziltam bele a hajába-Kész is vagy. Neked fáj valamid?-Hajoltam le a másik elé -A fejem a sok nyálaskodásotoktól-Forgatta a szemeit-Ha szeretnéd nyugodtan itt hagylak, majd te megoldod magadnak-Vontam fel a szemöldököm-Tch, a bal kezem-Nyújtotta ki a kezét, amin megintcsak szép kis foltok uralkodtak-Fhuu, oké-Túrtam a hajamba és nekikezdtem az ő sebeinek is.
Miután ezzel is kész lettem, kiküldtem őket az étkezőbe és a többieket is hívtam.
Momo segítségével kipakoltam a tányérokat és én is leültem.-Remélem ízleni fog-Adtam oda a mellettem ülő Shotonak a merőkanalat, amivel tudott merni magának-El akarlak venni feleségül-Sóhajtott Denki, miközben tömte magába az ennivalót-Takarítasz, ilyen csodákat főzöl...-Folytatta gondolatmenetét-Te tiszta hülye vagy-Kuncogtam-Ez tényleg finom-Csillantak fel a szemei barátomnak-Jobban csinálod mint Fuyumi, pedig őt nehéz ebben lekörözni-Mosolygott féloldalasan-Örülök, hogy ízlik!-Kezdtem bele én is a vacsorába.
Már végeztünk a kajával és csak az asztalnál beszélgettünk, mikor Aizawa toppant be hozzánk.
-Sziasztok gyerekek!-Sétált az asztalhoz-Aizawa Sensei!-Köszöntöttük egyszerre-Nem kér Sobát? Mi is most ettünk-Mosolyogtam kedvesen-Nem, köszönöm! Csak bejelenteni szeretnék valamit! Tokoyami, Hawks szeretne téged gyakornoknak hozzá-Nézett a fiú felé-Örömmel elfogadom!-Hajolt meg-Rendben, holnap keress meg a papírokkal. Tsuyu, Ochako, ti menjetek holnap Nejirehez, Kirishima te pedig Tamakihoz, rátok is ugyanez vonatkozik-Mondta az említetteknek-És végül Ayumi, neked is van egy ajánlatod-Nézett rám-Nekem?-Csodálkoztam-Igen, méghozzá Endevaortól-Válaszolta, mire teljesen elképedtem-HOGY TESSÉK?-Kiáltottunk fel egyszerre Shotoval-Holnap menjetek el hozzá Todorokival. Nos, további szép estét-Ment ki az ajtón-Azta, az első számú hős? Nagyon szerencsés vagy!-Vigyorgott Denki-Fogd be és ülj a seggedre, mielőtt porrá égetlek!-Suttogtam fenyegetően, mire mindenki csendben maradt. Éreztem, hogy remegek az idegtől-Bocsánat, le kell pihennem egy kicsit-Keltem fel és kimentem az ajtón. Egyenesen az edzőteremig sétáltam, ahol felvéve a boxkesztyűt kezdtem el püfölni az egyik boxzsákot.
Többiek szemszöge
-Ez mégis mi volt?-Szólalt meg pár másodperc csend után Kirishima-Emlékszetek, amikor a félévi vizsga előtt összevesztem vele? Az azért volt, mert apám nem bírta, hogy barátok vagyunk.
Aztán párszor meséltem neki, hogy milyen is ő. Azóta eléggé utálja-Húzta a száját Shoto-Így már érthető-Bólogatott Momo-De akkor vajon miért akarja, hogy oda menjen gyakorlatra?-Kérdezte Ochako-Lehet rájött, hogy együtt vagyunk-Nézett félre a felemás-Akkor viszont nem lesz jó vége-Folytatta a gondolatmenetet Tokoyami-Hát nem-Suttogta maga elé majdnem mindenki.Vissza hozzád:
Mire újra feleszméltem, a kezeim már majd leszakadtak a fáradtságtól.
Az izzadságcseppek folyamatosan gurultak le az arcomon, ezzel jelezve, hogy el kéne mennem zuhanyozni.
Lekaptam a kesztyűket és homlokomat megtörölve baktattam fel a lépcsőn.
A szobánkba belépve azonnal meg is pillantottam Shotot az ágyon olvasva.-Jobban vagy már?-Tette le a könyvet maga mellé minden figyelmét rámszegezve-Valamennyivel-
Válaszoltam egyszerűen és lekaptam a törölközőm a szekrényről-Alapvetően nem nagyon érdekelt volna, de így, hogy mástól nem kaptam ajánlást, muszáj leszek az övét elfogadni-Folytattam-Ha szeretnéd beszélek vele-Állt mögém és karolta át a derekamat-Nem szükséges, nem tudnád meggyőzni és csak veszekednétek-Sóhajtottam és szembefordultam a fiúval-Szerinted rájött a kapcsolatunkra?-Karoltam át a nyakát, ezzel közelebb húzva őt-Remélem nem-Húzta a száját-De legalább nézd a jó oldalát, egy helyen fogunk gyakornokoskodni és így együtt lehetünk-Adott egy puszit az arcomra-Legalább-Mosolyodtam el-Eljössz velem zuhanyozni?-Másztam ki öleléséből-Persze-Kapta ki ő is a törcsijét és kézenfogva mentünk a fürdőbe.