4.rész

131 3 0
                                    

Deku szemszöge:

Mikor reggel felkeltem Ochako még alutt. Ránéztem az órára. Mit ne mondjak lesápadtam. Fél öt, még nagyon korán volt. Lassan kimásztam az ágyból hogy ne keltsem fel Ochakot. Megmosakodtam, és elindultam kávét főzni. Ittam a kávémat és telefonoztam. Nem akartam hangoskodni ezért lementem, majd a konyhába vettem az irányt. Csináltam reggelit, amit ha Ochako felkel meg is eszünk és ebédet a suliba. Hat óra, elraktam a táskámba az ebédet és felmentek a reggelivel. Felkeltettem Ochakot aki nyöszörögve bebújt a paplan alá.

-Mmmnngg-jött a paplan alól egy nagyon álmos lány hangja.
-Naa kelj fel, lécci....-mondtam halkan.
-Nhem.....fáradt vhagyok.....-nyöszörgött tovább.
-Csináltam reggelit és kávét is, na?-kérdeztem.

~Ha nem fog felkelni kirángatom az ágyból.-gondoltam. Kibulyt a paplan alól és felült a szemét törölgetve.

-Megetetsz?-kérdezte a szemembe nézve, pont azzal a szemével amire nem tudok nemet mondani.
-Hhaaj...jó. De csak ha utánna nem fekszel vissza aludni.-mondtam.
-Mhm.

Reggelire rántottat és bacont csináltam. Miután megértettem Ochakot és én is ettem meg indultam a szekrényemhez hogy előszedjem az egyenruhám. Megkönnyebbülten fogadtam hogy szerelmem elindult mosakodni és nem aludt vissza. Felkaptam az egyenruhát mire szerelmem is kijött a fürdőből.........egy szál kendőben. Meglepődtem, talán nem vitt be magával ruhát.

-Ömm......hogy-hogy egy szál kendőben vagy?-zavarba jöttem mert ilyen még nem volt ezelőtt, hogy egy kedőben ruha nélkül elém mer jönni.
-Ja hát nem vittem be ruhát. Ezért így jöttem ki. Baj?
-Nem. Ha gondolod kimegyek amíg felöltözöl.-vakartam meg a tarkómat.
-Nem muszály.-mondta és elkezdett öltözni. Én azért elfordultam mert hát......hát na.

-Kész vagyok.-mondta majd megölelt hátulról. Én felé fordultam egyik kezemmel megfogtam a csípőjét, magamhoz szorítottam majd másik kezemmel az arcát és megcsókoltam. Ő azonnal vissza csókolt, nyelvemmel bejutást kértem amit megadott és feltérképeztem szája minden eggyes pontját. De ez nem tartott sokáig mert levegőhiány miatt el kellett válnunk. Lihegve néztük egymás szemét. Pár másodperc után újra ajkaira tapadtam. Megfogtam a combjánál és jeleztem hogy ugorjon. Majd a lábát a derekam köré fonta én pedig az ajtónak nyomtam. Ismét elváltunk és lihegve néztünk egymásra. Sajnos megzavart minket egy kopogás.

-Hé Midoriya fent vagy már?-szólt Ida az ajtó túloldaláról.
-Igen, mit szeretnél?-szóltam ki de Ochakot még nem engedtem el.
-Urarakát mentem kelteni de nem kaptam választ az ajtaja pedig be volt zárva.
-Igen mert nállam alszik.-válaszoltam.
-Ja jó. Boccs ha zavartam.
-Nem zavartál. Szia!-köszöntem el.
-Szia!-köszönt el ő is. Ezután egy utolsó csókot adtam szerelmemnek és leraktam.

-Menjünk a suliba-mondtam és ki is indultam az ajtón.
-Dekuuu nem akarok suliba menni.-nyavalygott.
-Ne kezd.-mondtam szigorúan majd menyasszony pózban felkaptam és elindultam vele lefelé. Lent egy kicsit megnézték de ez van.
-Menni kell suliba.-mondtam miközben leraktam szerelmem.
-Neeem-nyavalygott tovább és felugrott, a lábával ismét átkarolta a derekam és a kezével a nyakam. Én a kezemmel tartottam a fenekénél.
-Ocha-nem hagyta befejezni.
-Csak akkor megyek suliba ha így viszel engem.-mondta szigorú hangon.
-Jó felviszlek.....de amugy mi bajod van neked reggel ótta?-kérdeztem.
-Mire érted?-kérdezte vissza miközben a feje a nyakamba volt.
-Olyan nyavalygós vagy meg semmit sem akarsz szinte.-mondtam.
-Semmi.....-mondta.
-Na mi az?
-Mondom hogy semmi!-bújt a nyakamba még jobban. Felsóhajtottam.
-Jóh...de megigéred hogy majd elmondod?-kérdeztem közben elindultam ki az ajtón.
-I-igen-válaszolt. A nap további rész ugyan úgy telt mint a többi. Tanultunk, Mineta perverzkedett, Denki húzta az agyam hogy megtörtént e már "az" köztem és Ochako között. Megettük az ebédet amit csináltam, Kacchan kiabált Kirishimával, Minával és a többiekkel. Szünetekben szerelemmel voltam. Mikor vége lett a napnak és visszamentünk a koliba azonnal átöltöztem. Főztem egy kávét és megittuk Ochakoval. Az ágyon ültünk éppen amikor szerelmem  megszólalt.

-Deku.....asszem elmondom....-mondta és mintha egy kicsit zavarban lett volna.
-Az amit reggel nem akartál?-kérdeztem miközben szemébe néztem.
-Igen...-mondta.
-Hallgatom.
-Az a helyzet hogy......

******************************

Bocsi de ezt muszály volt így befejezni!!😜😜
Remélem tetszett és ígérem hogy hamar folytatom!😍
Egy kérdésem lenne

Írjak egy 18+-os részt vagy ne??

Ez lenne a kérdésem és köszi hogyha válaszolsz. További jó estét/reggelt/napot!!

😘😘😍😍😍🥰🥰

A végére hagyok itt egy képet!!😋❤❤

Miért kell tönkre tenned? (Izuku x Ochako) / BEFEJEZETT /Où les histoires vivent. Découvrez maintenant