Elkezdődött a nyár és Deku nálunk alszik, miv Anyáém szerint remek " barátok" vagyunk és imád minket.
Már egy jó pár napja nem láttam és mára beszéltük meg az ittalvást.
Rendet raktam a szobámban és arra készülök , hogy Dekuval egy forró éjszakát töltsek el.
Mikor Deku megérkezett üdvözöltem leültünk enni , és vártam mit szól az ágyamban elrejtett síkosítora.
Deku befeküdt az ágyba és ennyit kérdezett;- ugye nem akarsz csak úgy lefeküdni aludni , majd?
~ mire gondolsz?mosolyogtam és figyeltem a párnát ami alá rejtettem a dolgot..
Deku felkelt és az ágyra vezetett.
- akarlak , egész nap akartalak , nem menekülsz.
Deku a nyakam kezdte csókolni és éreztem , hogy Deku bevan indulva.
Eléggé kipúposodott a nadrágja amitől szét tudtam volna szedni , de tisztába tartom a dominanciáját.~ akarsz Deku? Mennyire kívánsz engem?
- nagyon akarlak , szét akarlak...b@$&-ni....
~ igen Deku? Ennyire beindultál?
- nagyon beindultam .
Deku levette a nadrágom és elkezdett engem tágítani .
- azt akarom , hogy minnél tágabb legyél be akarom tenni neked.
Kissé fájt amit csinált de hagytam hagy csinálja amit akar.
Ahogy tágított egyre jobban akartam már , és Deku egyszercsak belém tette.
Felnyögtem mire láttam, Hogy Deku szinte azonnal eltudna bennem élvezni.
- aaaa, nem akarok kijönni belőled de most nagyon megnyomom.
Deku erősen és határozott mozdulattal elkezdett engem lökni , közbe eggyik kezével a mellemet fogdosta.
Nem akarom azt mondtani , hogy hagyja abba élvezem amit csinál.
Akkor gondolkoztam el , hogy a síkosítot amit az ágyba rejtettem nem is használtuk.
Deku olyan erősen nyomott , hogy megtalálta a G pontom amit idáig nem is tudtam , hogy nekünk fiuknak hol van. Hangossan nyögni kezdtem és nem bírtam tovább tartani.
Csak jött a számból a Hangs és Dekuval egyfolytában nyögdécseltünk.
- Aaaaaaahhh Bakugu imádlaaak..ahhh~ ne hagyd abba ....ummm akarlak Deku.
A helyzet egyre forrobb lett mikor ereztem a mellkhasomon a ragadós nyúlós cuccot ami az enyém volt.
Nagyon gyorsan elélveztem , majd Deku kihúzta belőlem a farkát és elélvezett.
- basszus...hát komolyan kinyírsz engem Bakugou.~ te csak megse szólalj mert jössz és eltereled a figyelmem a pajzánbaszkuráddal.
- pajzánbaszkurámmal? Az meg mitjelent? Deku nevetett és tetszett neki az ötlet.
~ még este sincs de már lefektettél...akkor mi lesz este?
- remélem ugyan ez. Vigyorgott pimaszul és megéhezve a hűtőhöz mentünk.
De éhes vagyok , műzlit ettünk és közben egy youtube videót néztünk a neten.
YOU ARE READING
Érezni Akarlak {Bokudeku}
Romance‼️ kérlek ha nem láttad az előző részt akkor elsőbb olvasd el : ÉRZELMEK MÖGÉ REJTVE ‼️ összefoglaló:(előző könyv tartalmából) Izuku egy álomba szenderedik ahol mély érzelmek kötik Katsukihoz és 🔞 kalandok kötik őket össze , mikor Izuku felkel az á...