Günlerden 29 Mart 2015 Ottowa mahallesinde gecenin bir yarısı doktor Jack laboratuarı patlar doktor Jack üzerinde çalıştığı kimyasal patlat ve ülkeye yayılır bütün herkez Zombiye dönüşür geriye dört arkadaş kalır bu arkadaşların adı lely,zaya,cash ve kendi bu arkadaşlar büyük tehdit altındadır ülkeden çıkmaları gerekir ama zombiler onları zorlucagıni bilirler oyüzden bir dükkan bulurlar oraya girmeleri gerkir nasıl gircez diye düşünürler cash zombi taklit yapalım der ve taklit yaparak dükkana geçerler orada iki tane silah bulurlar zombiler dört arkadaşın sesini duyar ve dükkana giderler onlar gelirken cash ve zaya yerdeki tahta larla rı pencere ve kapı ya cakarlar ama tahtalarla işe yaramaz zombiler Tahtaları kırmaya çalışırken masanın üzerinde buldukları silahlarla zombilere ateş ederler lely ve kendi ise çıkış kapısı ararlar arkada bir çıkış kapısı bulurlar cash masanın üzerinde bulduğu benzini kapının oraya döker ve ateşe verir arka kapıdan çıkarlar ama yapmaları gereken bir şey daha vardır araba bulmak etrafta bir sürü araba vardır ama hangileri çalıştığını bilmezler bir iki arabaya bakarlar ama bozuk araba dır onlar ilerde bir tane yeni araba görürler ona doğru koşarken zombiler den biri seslerini duyar ve onlara doğru yönelir arkadaşlar geldiğini fark etmez zombi kendi yi bacağından ısırır ve onu yemeye başlar öteki zombiler de sesi duyar ve o tarafa doğru yönelirler geriye kalan üç arkadaş araya doğru koşar ve arabaya biner arabayi cash çalıştırır arabayi sürer Ottowa şehrinden çıkarlar ilerde bir benzinlik bulurlar.
Cash benzin doldurur lely ve zaya ise içeri girer ve yiyecek ararlar içerden bir tıkırtı gelir zaya lely ordan uzaklaştırır
Kendisi gelen sesin ne olduğuna giderken zombilerden biri zaya yi üzerine atlar ve onu yemeye başlar lely dükkandan çıkar ve cash ile arabaya biner ve oradan uzaklaşır disast diye bir şehire yerleşirler cash ve lely birbirlerinden hoşlanır ve evlenir cash ev satın alır ve orda yaşarlar cash kafede çalışır lely ise ev hanımlıgı yapar Ottowa şehri ise gazeteler çıkar cash Zombilerin öldüğunu duyunca sevinir ve yeni evlerinde geçinip giderler