Bir süre sonra nefessiz kalınca ayrıldık. Dudakları yüzümün her bölgesini öperken gülümsüyordum.
Dudakları yavaş yavaş boynuma giderken bu gece sadece bedenlerimizin değil ruhlarımızın da birleşeceğini biliyordum.
-
(Yazardan)
Jungkook'un elleri yavaşça sevgilisinin kalçalarına kayarken aklında sadece sevgilisinin mükemmel vücudu vardı başka hiçbir şey düşünemiyordu.
Kalçalarında ki eli baldırlarına kadar inerken seri bir hareketle küçük bedeni kucağına aldı.
Dudakları tekrar birleşirken Taehyung ellerini Jungkook'un boynuna dolamış sıkı sıkı tutuyordu.
Jungkook kucağındaki bebeğiyle yatağa uzanıp sevgilisini de kasıklarına oturtmuştu. Taehyung refleksle sürtünmeye başadığında ikisinin birleşmiş dudaklarından derin inlemeler çıkmıştı.
Taehyung dudaklarını ayırıp alınlarını birleştirdi.
"Sana aşığım."
"Sana aşığım."
Artık sadece gözlerine bakarak bile birbirlerinin ne söyleyeceklerini anlayabiliyorlardı.
İkisi de gülümsemiş ardından tekrar dudaklarını birleştirmişlerdi.
Bir süre sonra ayrılmış, Taehyung vakit kaybetmeden önündeki süt beyazı boyuna dudaklarını bastırmıştı.
Arada bıraktığı ısırıklar Jungkook'un derince inlemesini sağlıyordu, boynuna kendine ait izler bırakarak aşağıya doğru tişörtün açıkta bıraktığı yerlere de öpücüklerini ve ısırıklarını bırakarak doğruldu önce kendi tişörtünden ardından da Jungkook'u hafif doğrultarak onunkinden de kurtuldu.
İkiside birbirinin vücuna hayran hayran bakarken birkez daha onları birbiriyle karşılaştırdığı için Tanrı'ya teşekkür ettiler.
Jungkook dayanamayıp hızlı bir hareketle Taehyung'u altına alıp direk boynuna gömüldü, tıpkı Taehyung gibi esmer tene kendine ait izler bırakırken resmen hırlıyordu.
Jungkook elini pantolonuna atıp bir çırpıda çıkardı aynı işlemi Taehyung'a da yapıp ikisinin de boxerla kalmasını sağladı.
Taehyung'un tüm vücudunu öperek kasık bölgesine kadar gelmişti şimdilik orayı es geçip baldırlarının iç kısmını öpmeye başlamıştı. Taehyung gelen her öpücükte kasılırken, aldığı zevki iliklerine kadar hissediyordu.
Jungkook baldırlarını öperek tekrar kasıklarına kadar gelmişti, artık ikisi içinde utanma evresi geçmişti. Jungkook hiç beklemeden sevgilisinin boxerını iki yanından tutarak sıyırdı.
Taehyung penisinin açığa çıkmasıyla hafifçe titredi.
Jungkook elini sıcak penise sarıp birkaç kez çekti, Taehyung sadece inliyordu.
Jungkook sevgilisinin penisini birkaç kez daha çektikten sonra doğrulup kendi boxerını da çıkardı artık ikiside çırılçıplaktı.
Tekrar eğilip Taehyung'un dudaklarına sıkı bir öpücük kondurdu, elleri ile bebeğinin belini kavrayıp onu ters çevirdi, dizleri ve dirsekleri üzerinde durmasını sağladı.
Gözlerinin önüne serilen mükemmel kalçalara birkaç tane şaplak attı, Taehyung her şaplakta öne savrulurken aynı zamanda da inliyordu.
Jungkook eğilip önündeki kalça yanaklarına öpücük ve ısırıklarını bırakmaya başladı, kalça arasına gelip boydan boya yaladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret | Taekook ✓
FanfictionGizli olmaması gereken bir aşk ama neden gizli yaşanıyor? Yada yaşandığı zannediliyor?