Eng pawh chu nise....Ka reh lutuk hi ka in hua...tak+...ka lo that chhe leh ṭhin a....sorry vek uu aw...
Story ah luh hma in.....buaina te nau te pawh an nei ve neuh+ dawn a nia aw.....
Heartbeats
Chapter-16
_________________________
Mark// haw ka ngai a nia..min thlah vat teh..Alex..he tiang te chuan
Alex// min kalsan dâwn..i awm na ah ngaizawng i nei dawn tih ka hria...khawngaih in hei tal hi chu min pe rawh..ka theihnghilh tawh loh nan che...
Mark// ti nge thil hi a har sat bik êm+ a.....?..mipa ve+ kan nih hi...a ti vin deuh hlarh a.
Alex// tun ah hian ka rui lo a nia...Mark.....ka rui lom .in ven na tel lo in hmang ang.
Mark// i á êm mai..min ngaihtuah na chhe tê mah i nei ve lo a mi?
Alex// i hriat rêng na ka duh a lawm....i la virgin tih ka hria a nia...kei pâwn sex hi Condom tel lo in ka la hmang lo...i duh êm?..ka ti lui tawh lo ang che....
Mark// hmeichhia i kawp ang mai+ khan min ngai suh.....
Alex// ka tih palh lutuk ... Ka va thlah ang che...
Mark// ka hmangaih vang chauh che in ka ti ang.....Min kalsan ang che....A uniform chu a phelh mawp+ a...Alex erawh a ding reng...
Alex// ka ti lui lo che a nîa..ti suh..i duh loh chuan.
Mark// min kalsan thei mah na...i tih tur chu ti rawh.....Alex chu a kiss a....Thim tham hnuai ah a ni bawk nen....a zak vak lo..mahse,Alex nen a in in fawh lai reng chuan Alex chuan Banga plug awm chu a dap fuh a...light chu a on eng ut mai....Mark chu a tawp nghal chat a....
Alex// i duh nge i duh lo?
Mark// Alex....ka hriat rêng na hi i ta ni rawh se...chu+ ka duh...mahse,a na lo ang tih min tiam phawt rawh....
Alex// ka hre bik lo..room ah chho ang....tu mah an lo kal dawn lo a nia....lungngai suh thawm dim kan ngai lo ang..chuan I nu chu i duh leh room a phone awm khian i phone mai dawn nia ...Mark chu a pawm nawlh a...room ah an chho ta....
Mark// kawngka i kalh dâwn lo a mi?
Alex// kha.lo bia la....
Mark// êng tin nge ka sawi dâwn?
Alex// i duh+ dan in a ni mai...Zothan.....min hmangaih tak+ êm?
Mark// ummm....hmangaih lo che ila..ka taksa hial ka phal dawn a mi?
Alex// nia..ni ve tho..kei pawn ka hmangaih che .... Phone la..i rei ka ti tawh a nia.
Calling
Amenda// awii..call ka dawng.....Mark hian accident a tawk a ni thei a ngam?..
Pi mamuani// chu tiang sawi suh....la vat teh ...
Amenda// he...hehhhllooo
YOU ARE READING
Heartbeats //BL//(mizo)
Romancehei hi mizo Bl a nia..in lo chhiar ve ngei dawn nia...aw......