"Elly hadiii geç kalıcaz!"
"Off 5 dakika daha..."
"Hayır olmaz.Hadi kalk tembel tavuk!"
Üzerime çıkmış bağıriyorlardi.Daha fazla dayanamadim yerimde dogruldum.Sonunda asagi inmislerdi.Bu okulda yurtta kalanlar icin sabahlari kahvalti veriyolardı.Ve 15 dakikamiz kalmıştı.Hemen kaltım kısa bir duş aldim.uzerime okul formalarim olan kisa bir etek ve kisa kollu kiyafetimi giydim.hafif bir makyaj yaptim ve sacparimi salik biraktim.Artik hazirdim.Asagiya indik.Yeni arkadaş grubumun geri kalanida burdaydi.Yemeklerini yiyorlardı.Bizi gorünce Jack gülumsedi.
"Sonunda gelebildiniz"
Marry:"Prensesimiz kalkamamıştı daha"
Utanmıştım."Hadi yiyelim"dedim.
Kahvaltıdan sonra kimya sınıfına gittik.ben ve Jack bu derste ayni sınıftaydık.Ders cıkısında bahceye ciktim.Hava cok güzeldi.Bahçemizde çok büyüktü.Banka oturdum.Jackte yanima gelmisti.Nedense artık bana o kadar kotu davranmiyordu.Sessizce oturuyorduk kimse konuşmuyordu etrafta sadecenetrafta dolasan kizlarin ve voleybol oynayan grubun sesi vardi.Birden kulaklarımda cığlik sesi duydum.Kulaklarımi çinlatiyordu.Yere cöktüm"Ahh lanet olsun"Kulagimdaki ciglik seslerinin arasindan Jack'in seslerini duyuyordum."Elly noluyor kendine gel!Elly bana bak!"Bagiriyordum kulagim kaniyordu.Sonra bi ses bana"Yakinda ölüceksin,senin güçlerin benim olucak anliyormusun benim olacak!Ve bu dunyanin tek hakimi ben olucam!"İgrenç kahkaha sesleri duyuyordum.Hala ses tellerim yırtılırcasina bagıtiyordum.Herkes bize bakiyordu.
Jack
Aniden Elly yere çöktü.kulaklarini tutuyor,bir yandanda bagiriyordu."Elly noluyor kendine gel.Elly bana bak!"hala kendinde degildi"Hayir,hayir!"demekten baska birsey yapamiyordu.Herkes basimiza toplanmisti.Bizimkilerde geldi.
Marry:"Neler oluyor Jack nesi var!"
"Bilmiyorum,bilmiyorum!"
Elly bagırmayi birakmisti.Dayanamayip oldugu yerde bayildi.Hemen kucagima aldim.Digerleride peşimden geliyordu."Christina'nın yanina gitmeliyiz"arabaya atladim.Digerleride bindikten sonra hemen surmeye başladim.Cok hizli gidiyordum.Elly hala baygındı.Korkuyordum.Christina'nın evine geldik.Elly'yi aldim.Henry kapiya vuruyordu."Christina aç hadi"Sonunda kapi acildi.Christina bize bakiyordu.Sonra bakislari Elly'ye kaydi.Dehsete düsmüstü."N-noldu!H-hemen içeri girin!"onu koltuga yatırdım.Bitkin görunuyordu.Christina ayri zamanda iyi bir büyücüydü.Onu kendine getirebilirdi.Christina hemen yanimiza geldi.Elly'nin basıni tutmuş bilmedigim bir dilde bir seyler mirildaniyordu.
Helen
Christina bir seyler mırıldanıyordu.Elly yavas yavas kendine geliyordu.Ama Jack hala korkuyordu.Bunu anlayabiliyordum.Eleri titriyordu.Onu ilk defa boyle goruyordum.Sonunda Elly kendine geldi.Gozlerini kırpıştırıyordu.Herkes derin bir nefes aldi.Cok korkmustuk ama Jack kadar olamazdı.
Elly
Kendime geldigimde herkes merakli gozlerle bana bakiyordu
Jack:"Neler oluyor Elly okulda sana noldu"Gozlerinden ne kadar endiselendigini anlayabiliyordum.Cok tatlıydı.Christina:"Evet Elly bize neler oldugunu anlatmalisin"
Aklima geldiginde ürperdim.Ama anlatmam gerekiyordu.
"Jack ile otururken birden kulaklarima bir ciglik sesi doldu.Aci veriyordu.sonra bir adam sesi bana yakinda olecegimi,güclerimi alacağini ve dunyanin tek hakiminin onun olcagini soyledi."
Christina düsünceli gorunuyordu.Sonra aniden"Bu o,Karanlik lordu!Binlerce insanlarin ve buyuculerin olumune sebep olan adam.Ve bir sonrraki hedefi sensin.Seni korumaya almaliyiz ve size egitim vermeliyiz."Simdi digerlerine bakiyordu.Korkuyordum.Beni oldürmek isteyen birileri vardı.Jack bu halimi gormuş olcak ki "Sakin ol"dercesine bana bakiyordu.Onun bakislari benim sakinlesmeme yariyordu.Onda farkli biseyler vardi.
Christina:"Simdi okula gidip hemen esyalarinizi topluyorsunuz.Baska bir okula gideceksiniz.Yarin erkenden yola cikicaksiniz.Yaniniza adamlar gondericem.Onlarla gideceksiniz"
Okula gidiyorduk.Arabada gergin bir sessizlik vardi.İlk sessizligi bozan Marry'di:"Eee simdi nolucak?"Henry:"Birsey olcagi yok.Egitimimizi alip o herifi oldurucez.Kimse bizden birini tehtid edemez."
"Sagolun cocuklar iyiki varsiniz."Jack:"Arkadaslar bunun icindir"dedi ve göz kirpti.O kadar yakisikliydıki.....Ayy ne diyorum ben.Kendine gel Elly kendine gel!Okula varmistik.Biz kizlarla hemen odamiza girdik.Esyalarimizi bavullara koyduk.Hazirdik.Okul muduruylede konusup aksam yemgi yedikten sonra tekrar odamiza cekildik.Artik uyku vaktiydi yarin buyuk bir gun bizi bekliyordu...
Multimedyadaki Marry..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özel Güçler
Fantasy16 yasında özel güçlerinizin olduğunu öğrenseniz ne yaparsınız? Elly bu güçlerini yeni öğreniyor ve dünyayı kurtarması gerekiyor.Bakalım hangi maceralara atılacak...