5.

51 3 0
                                    

Hee! Dus... De kids choice awards waren op tv. En helaas heeft fifth harmony gewonnen. Ik was echt aan het schreeuwen omdat ik ze echt niet mag:p ja... Ze zeggen allemaal slechte dingen over 5SOS. Maarja, het optreden was wel echt super gaaf! Ze waren echt zo sexy! Oke okee.... Ik stop maar voordat ik helemaal begin te fangirlen Hahah

Hier is het volgende hoofdstuk! Enjoy!
---------------------------------------------
P.O.V. Denise

FLASHBACK

Ik loop naar de keukentafel en zie iets liggen, iets plats. Ik loop erheen en pak het op..

END FLASHBACK

Ik pak het op en zie dat het een envelop is. Ik bekijk hem goed, hij is een beetje nat in een hoekje. Ik denk dat iemand hem heeft dichtgelikt, bij dat randje om hem dicht te maken weetjewel. Ik wil hem net open maken maar toen hoorde ik Cheryl me naam roepen. Ik stopte de brief snel in mijn zak en trok me shirt over een uitstekend stukje. Ik rende naar buiten want daar kwam het geluid vandaan. "Waar ben je dan?" Schreeuwde ik. "In die grote loods achter het huis!" Schreeuwde ze terug. Ik rende om het huis heen en ik zag al snel de loods, ik liep er toen naar toe toen ik Cheryl zag staan.

P.O.V. Cheryl

Denise is naast me komen staan en kijkt me van opzij aan. "Wat was er nou dat he zo moest gillen?" Vroeg ze. "Nou, moet je is even om je heen kijken hier." Beantwoorde ik heel kalm haar vraag. Ze draaide zich om en haar mond viel open. "Pas op, je vangt vliegen!" Lachte ik. Denise liep verder de loods in waar in het begin allerlei landbouwmachine's stonden en 2 tractoren. Ik zag dat Denise al helemaal enthousiast naar achter was gerend. Ik rende haar achterna, maar toen stopte ze ineens waardoor ik tegen haar op knalde.

"Wat is er?" Vroeg ik verbaasd. "Nu moeten we even rustig doen, anders worden ze onrustig en gestresst." Antwoorde ze kalm. "Ze? Wie zijn ze?" Vroeg ik haar verward. Ik snapte haar echt niet. Wie zou hier nog meer moeten zijn? Ik keek haar aan en wachtte op antwoord. Ze keek me aan met zo'n serieus? Manier. "Oke Cheryl, ben he blind ofzo?" Lachte ze. "Kijk heel even naar links van je, en daarna naar je rechts." Ik volgde haar instructie en keek van links naar rechts.

Ik zag aan de ene kant een grote open stal waar 4 koeien in stonden, en ernaarst was nog een stalletje voor een schaap. Op de deur van het schapenhokje stond met vervaagde en afgebladderde verf: Marit, zo heette dat schaap dus waarschijnlijk.

Aan de rechterkant stonden 4 grotere aparte boxen in 2 boxen stonden paarden, in de andere stond nog een kleine shetlandpony, en de 4de box was leeg. Ik sloeg mezelf voor me hoofd. Dat dit me niet is opgevallen! We bleven nog even rondkijken in de loods. Ik liep een stukje voor Denise uit en ik rook opeens iets. Ik kon de geur nog niet precies plaatsen dus ik gebaarde dat Denise moest komen. Toen ze aan kwam rennen wist ik ineens waarvan ik de geur herkende! Het was een wietgeur! Wat raar? Hoezo zou zo oude boer nou een wietgeur in z'n loods hebben? Nog voor ik een eventuele verklaring kon bedenken vroeg Denise al wat er was. "Ruik eens." Zei ik zonder haar aan te kijken. Ik keek even op en aan haar gezicht te zien wist ze niet wat voor geur het is. Ze keek me vragend aan en toen gaf ik haar een tikje tegen haar hoofd en zei: "dat is een wietgeur. Slimpie!". En ik begon te lachen. Ze schudden haar hoofd en liep weg. Ze riep nog voordat ze weer via de achterdeur het huis in verdween: "ik ga alvast mijn spullen naar boven brengen, ik zou maar opschieten als ik jou was want je weet ik claim de beste kamer!". En ze rende lachend weg. Ik Rolde met mijn ogen en rende haar snel achterna, ik greep snel mijn handtas en rende de trap op. Je hebt tenslotte wel iets nodig waarmee je kan claimen. Ik zag meteen een kamer tegenover de trap en rende daar naar binnen. Het was een best grote kamer dus ik gooide me tas op dat bed en liep weer de kamer uit. Zo, nu heb ik die kamer alvast geclaimd, en nu ga ik kijken welke kamers er nog meer zijn.

Ik doe de eerste deur open die ik tegen kom. De badkamer. Ik loop de badkamer in en het is echt heel groot! Het heeft een ruime douche, 2 gootstenen met een grote spiegel met daarboven lampen. Er zijn nog een aantal kasten en opbergmogenlijkheden enzo. Maar wat ik toen zag, dat was echt geweldig! Een bubbelbad! Zo'n hele grote waar je wel met z'n 8ten in kan! Ik loop heel blij door een van de 2 deuren. (Aan elke zijkant zit een deur) en kom tot mijn verbazing in mijn net-geclaimde kamer. Ik loop weer terug en neem de andere deur. De slaapkamer van Denise. Ik loop langzaam naar binnen, haar kamer die ze gekozen heeft is best wel groot. En het heeft een balkon! Dat is zo leuk! Daarom heeft ze deze kamer dus gekozen... Ik zie Denise met haar rug naar me toe naar iets kijken in haar handen. Ik loop naar haar toe en vraag haar wat ze in haar hand heeft. Ze schrikt zich helemaal kapot. Blijkbaar heeft ze niet gezien dat ik hier ook stond.

Nadat Denise weer een beetje is bijgekomen van de schrik vraag ik haar opnieuw: "wat had he nou in je handen?" Ze stond op en griste iets uit haar broekzak. Ze hield een envelop tevoorschijn. "Ooeehh! Liefdesbrief?!?" Zei ik een beetje plagend en gaf haar een duwtje. "Nee, deze heb ik net voordat jij me riep gevonden op de keukentafel." Zei ze op een kalme,serieuze manier. "Laten we hem beneden open maken!" Stelde ik voor. Ze knikte en liep voor mij de trap af.

Toen we allebei met een kop thee op de bank zaten bood Denise aan om hem voor te lezen. Ik knikte kort en toen begon ze met lezen.

P.O.V. Denise

Ik opende de envelop en begon met lezen:

Hallo beste meiden,

Ik ben de vorige eigenaar.
Ik woonde hier alleen dus ik was erg blij dat jullie deze boerderij willen overnemen. Misschien hebben jullie die wietgeur al geroken, een groep jongens hebben hier een paar plantjes staan. Onze afspraak is dat ze hier elke week voor hun plantjes komen zorgen in ruil voor €40 per week. Niet bang worden hoor! Haha ze zijn juist heel lief.
Verder vind je op de keukentafel een boekje waar in staat hoe en voor welke dieren je moet zorgen. Ik heb ook nog een noodgevallen potje met geld, het staat in de vitrinekast. Enne... Ik ben uit deze boerderij gegaan omdat ik naar het bejaardenhuis moest. Ik zou het heel leuk vinden als jullie kwamen opzoeken. Ik ben namelijk best wel eenzaam. Maargoed, het adres en kamernummer staat ook in het boekje. Ik heb ook nog een verrassing voor jullie!

Met vriendelijke groeten,
Theodoor Goodheart
Zeg maar Theo!

---------------------------------------------
Luke had tijdens de iheartradio awards een boner! Hahaha

Addicted to you! (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu