Toen ik de volgende dag uit m'n bed kwam hoorde ik Jan net naar zijn werk gaan.
Ik liep naar Tim zijn bedje hij slaapt nog dus ik liet hem nog even liggen.
Ik loop met mijn ontbijtje naar de laptop, om even de mailtjes te chekken.
"1 ongelezen bericht".
Ik opende het bericht...maar toen ik hem globaal aan het lezen was schrok ik, de teksten... ik werd zo bang:
"Lieve lieve Lisa...
Je hebt mij gister zo'n pijn gedaan dat ik volgende week uit huis ga, nu ben je vast opgelucht maar ik neem iets mee dat je nooit meer terug zult krijgen, NOOIT MEER!
Tim gaat met mij mee, ik hou je in de gaten meid!"
Er rolt een traan over mijn wang, Tim is nog veel te jong, Tim mag niet mee!
Ik moet bij iemand schuilen vandaag nog!
Ik trek mijn jas aan ik pak Tim uit zijn bedje ik pak de sleutels en rij weg, ver weg helemaal naar me moeder die in België woont, ik maakte onder tussen wel een stop natuurlijk voor mij en de baby.
Ik rij net de oprit op als mijn moeder de deur open doet.
"LISA!!" ze rent naar mijn auto en doet de deur open.
Ik haalde Tim uit de auto en liep bij mijn moeders BIG HOUSE naar binnen.
"Dus Jan heeft gedreigt omdat...?"
Begon me moeder, ze is altijd nieuwschierig, overal is ze van op de hoogte.
"Ik eeh...ik heb gister ruzie gehad met Jan, hij steunt me in geen ene flikker" ik begon te huilen oppeens.
"Mam...je mag niets zeggen Jan dat ik hier ben oke?".
Mam knikt en schenkt een glaasje voor me in, ze zet het op tafel en zegt "Het komt wel goed schatje" we begonnen keihard te lachen.
Mijn moeder hield Tim vast en ik lag een beetje te chillen, opeens krijg ik een SMS'je van Jan.
Met daarin:
"Lies je bent nu wel gevlucht maar ik vind je nog wel, ik geef niet op!"
Ik begin te rillen, nee...nee hij mag me niet vinden.
Op dat moment gaat de telefoon.
Ik luister het gesprek af:
Mam: "Hallo met Gerda"
Antwoord: "Nee Lies is hier niet, misschien maakt ze wel een wandeling door het park ofzo..."
En dan hangt ze op.
"Dat was Jan, hij vroeg waar je was".
Die avond lag Tim op bed en had ik een zogenaamde "spelletjesavond" met pap en mam, het was heel gezellig dat de tijd vloog, met Jan deed ik nooit iets gezelligs.
Het was laat dus ging ik maar slapen.
................................................................................................................
Zo :)
Jullie mogen me altijd volgen op me twitter want dat vind ik leuk x
@RachelleWattpad
Follow mee!!
JE LEEST
Mijn Kind!
Mystery / ThrillerLisa heeft een kind: Tim ze begint met de dag meer van hem te houden, ze besloot op een mooie zomerdag naar het strand te gaan. Tim zet zijn kleine voetjes in het water ...totdat er aan het kind getrokken word, hij verdwijnt tussen de drukte. Zal ze...