18.rész

253 16 0
                                    

-Masoon sziaa!-tipegett a barátomhoz.
-Ömm szia?-nézett furán Mason.
-Csinálhatunk egy képet?-nyávogott.
-Hogyne!-válaszolta mosolyogva.
-Nagyon köszönöm!-rebegtette a pilláit.
-Szívesen!-vonta meg a vállát mosolyogva.
-Na és... Lenne kedved elmenni valahová egyet kávézniiiiii?-nyujtotta meg az i betűt. Direkt nem néztem Masonre, mert tudtam, hogy nemet mond.
-Rajongókkal nem szokásom randizni, csak a barátnőmmel!-emelte fel az össze kulcsolt kezeinket.
-Ohh, hogy ez a rifke a barátnőd?-nézett rám Sophia.
-Azért már mindennek van határa Sophia!-fakadtam ki.-Közülünk aki a ribanc az te magad vagy! És ha ennyire nagy rajongója vagy Masonnek, akkor tartsd tiszteletben, hogy barátnője van!-emeltem meg a hangom.-Vedd már észre magad! Gáz amit csinálsz, és ami még gázabb, hogy teszed magad mindenkinek! És kurvára nem érdekel, hogyha most leégtem az egész egyetem előtt, de nem tűrök meg olyan viselkedést a Barátommal szemben, ami kellemetlen lehet neki! És most!-mutattam a bejárati ajtóra.-Tudod merre találod az ajtót!
-De utállak!-sipákolt, majd el tipegett.
-Most kérlek menj haza oké? Majd írok, ha végeztem! Szeretlek!-nyomtam egy gyors csókot Mason szájára és már siettem is befele.
-Úr Isten! Te szembe szálltál Sophiával?-csillogott a szeme az osztálytársamnak.
-Ja,nem félek tőle!-vontam vállat.
-Amúgy még be sem mutatkoztam! Oliver vagyok!-nyujtotta a kezét,majd mosolyogva megráztam.
-Luna!-válaszoltam.
-El sem tudom hinni, hogy beszoltál a suli legnagyobb ribancának!-hihetetlenkedett.
-Nem tűröm meg, ha a párommal kellemetlenűl beszélnek.-feleltem egyszerűen.
-Jól nézel ki amúgy!-csúszott ki a száján, mire rávágott a kezével.
-Köszönöm! Sokszor mondták már ma!-nevettem,majd beléptünk az osztályba.

Ma csak 3 ora volt megtartva ezért délután 1 kor mehettünk haza.

-Szia Édes!-ültem be Mason mellé, majd egy csókot nyomtam az ajkaira.
-Szia! Mehetünk?-kérdezte.
-Ühüm!-bólogattam.
-Figyu cica, amit a reggel tettél, nem kellett volna! Ez csak egy fan a többmillióból! Rengetegen hívtak már el randizni, de mindig ezt válaszolom és akkor leesik nekik és elmennek!-simogatta a combomat.
-Tudom szivem, de tudod, hogy nem tűröm el ha valaki kellemetlen helyzetbe hoz téged!-fogtam meg a kezét.
-Szeretlek!-nézett rám kiskutya szemekkel.
-Én imádlak!-kacsintottam.-Szivem nem erre kell jönni!
-Tudom, megyünk a bátyámékhoz!-válaszolta.-Valami hírük van!
-Jaj csak ne legyen terhes...-motyogtam.
-Majd meglátjuk, na gyere!-álította meg az autót.

-Sziasztok!-léptem be a házba mosolyogva.
-Haliihó!-mosolygott a nővérem.-Gyertek beljebb!
-Na most, hogy mindenki IS itt van, oda adom Lunának ezt a borítékot, hogy felolvassa nektek.-nyujtott ide egy fehér borítékot Lewis.
-Húha...-bontottam fel a csomagolást. Fel sem olvastam még, csak az alján lévő "terhes" szavon akadt meg a szemem. Könnyes szemekkel felnéztem és oda rohantam a nővéremhez és szorosan magamhoz öleltem. Vissza ültem Mason mellé és olvasni kezdtem a levelet.

-"Kedves családom! Anya és apa nagy bejelentést szeretnének tenni! Sokat gondolkodtak azon, hogy hogyan is mondják el nektek a jöttömet. Nagyon várom már, hogy találkozhassak Luna nénivel, Mason bácsival, Sandy mamával, Willi papával, Tony papával, Debbie mamával, Jaz nénivel és Sammel! A doktornéni azt mondta, hogy 2021.04.24-én fogok megszületni! Külon Mason bácsinak hagsúlyoznám, hogy Anya terhes és a pocakjában lakom! 
                    Puszi: pocaklakó❤️"-olvastam fel.
-De kis huncut!-nevetett fel Mason.-Gartulálooook!-veregette meg a tesója hátát.
-Kislányom! Végre felnőtt nő vagy!-zokogott anya.-De próbáld meg megszülni előbb a gyerekedet!
-Mi? Miért?-röhögött a nővérem.
-Bika horoszkópú lesz és túl makacsak!-törölte le a könnyeit.
-Kössz anya!-röhögtem én is.
-Te is makacs vagy, mint a nővéred!-tette csípőre a kezét.
-Kedves vagy!-mondtuk egyszerre Georgiaval. Mindenki gratulált nekik, majd Debbie megszólalt.

-Luna drágám, hozzátok mikor jön a baba?-mosolygott rám Mason anyukája.
-Hozzánk még egyenlőre nem jön, még túl fiatalok vagyunk hozzá...-motyogtam zavartan.
-Pedig már jöhetne hozzátok is!-lelkesedett Jaz.
-Ja, szerintem se!-motyogtam, majd a konyhába indultam. Mason persze azonnal utánam jött.
-Hé cica mi a baj?-kapta el a kezem Mason.
-Semmi az égvilágon... Csak menjünk már haza! Rengeteget kell ma is tanulnom!-suttogtam hisztisen.
-Este egy romi filmezés jöhet?-hajolt közelebb az arcomhoz, majd egy csókot lehelt az ajkaimra.
-Ühüm!-bólogattam.

Elköszöntünk a családtól, majd haza indultunk. Amig Mase edzésen volt addig én tanultam aztán haza jött és kezdődhetett a romantikus filmezős este!

Mason karjai közt fekszem a kedvenc vörös borommal! Nincs ennél jobb program...

I'll love you always and forever... (Mason Mount ff)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora