pe gang

31 0 2
                                    

  Era o zi frumoasa de joi(am realizat dupa😉). Peste tot reclame "back to school", dar eram deja. Existam si eu in suferinta mea fara sa stiu ca acea zi ma va marca definitiv.
  Eram la scoala, iar ca orice adolescent inteligent de clasa a 11.a am iesit cu prietenii la tigara, pe gang. Incercam sa ma impart intre grupuri de oameni si prieteni, nestiind cum sa aleg cand sa stau si sa vorbesc cu cine. Dar curand, toate s.au schimbat.
  Vine pe gang o persoana(gen they/them de aia). Avea parul mov, maletuta pe gat, blugii rupti si botnita pe fata. Stiam deja ca imi va da batai de cap daca vom face cunostinta. Si chiar am facut.
  Printr.o prietena comuna, ne.am introdus unul celuilalt. Prima intrebare din their part a fost: "Esti cumva trans?". Atunci am stiut ca m.a simtit. Cica ii aratase cine poze cu mine spunand ca sunt trans. Al dracu, de as fii aflat si eu asa usor. A trebuit sa neg. Toti prietenii mei erau acolo si nu voiam sa mai aud: "Esti fata sau baiat?"😔.
  Ne.am inteles bine din prima. Are un vibe aparte, ceea ce m.a atras la they. E unic. Altfel nu il pot descrie. Pare genul de persoana care ar avea "Live laugh love" in casa, dar ironic. E edgy. E tot ce ti.ai putea dori de la o persoana. E persoana perfecta.
 

ă Shrek lăv storiWhere stories live. Discover now