Tanssi

161 6 0
                                    

Illalla, kello 21.00, lähdemme hotellin tanssisaliin. Me kaikki olemme pukeutuneet hienovaraisesti. Vaikka on elokuu, ulkona on pimeää. Ainoastaan tanssisalin kynttilät valaisevat salia. "Saanko pyytää?" Joonas tulee luokseni ja ottaa kädestäni kiinni. "Tietenki" sanon ja hymyilen leveintä hymyäni. Lähdemme tanssimaan. Pian olen Tommin luona, sitten Ollin, sen jälkeen Aleksin, Joelin, Nikon ja sitten taas Joonaksen. Kello lyö 00.00, hätkähdän tässä vaiheessa, miten olemme olleet jo tanssimassa kolme tuntia?

Lähdemme takaisin meidän huoneeseen. Minä ja Joonas tulemme ensimmäisenä, koska muut jäivät johonkin. "Ois pitäny ottaa oma huone meille" kuiskaan Joonaksen korvaan, jonka jälkeen suutelen Joonasta. "Totta" Joonas vastaa suudelmaan.

Onneksi tällä kertaa kukaan ei pääse yllättämään meitä. Katsomme instagramia, ja Joonas ottaa kuvan meistä yhdessä ja tägää minut siihen kuvaan. Tämän jälkeen saan 900 uutta seuraajaa, eli minulla on yhteensä nyt 1703 seuraajaa.

Pian Minna ja jätkät tulevat. "Y/n, meillä on keikka 15.8, muistithan ja oothan harjotellu?" Joel tulee luokseni. "Joo" vastaan. Olemme harjoitelleet uuden biisin, joka julkaistaan huomenna. Koska soitamme sen keikalla, harjoittelemme sitä. Biisin nimi on Be brave.(erittäin luova nimi) Harjoittelemme biisin pari kertaa läpi, sitten menemme nukkumaan, koska kellokin on jo 1 yöllä.

Aamulla herään yhdeksältä. Be brave on julkaistu, ja minullekin lähetetään viestejä instagramissa, miten hyvä biisi on. Moni varmaan lähettää viestiä minulle, koska olettaa, että vastaan ja näen viestejä isommalla mahdollisuudella, kuin jätkät.

Tänään lähdemme pois Venetsiasta. Lento lähtee 11.00. Pakkaan tavarani, ja lähdemme aamupalalle. Aamupalan jälkeen lähdemme lentokentälle, kello on 10.30.

*Skip lentomatka*

______________________________________toivottavasti tykkäsitte tästä!<3

Life with Joonas [ Joonas x reader ]Место, где живут истории. Откройте их для себя