7

242 20 1
                                    

Nie wiedząc czamu wtuliłem się w yukichame zamianioną w śnieżnego wilka wtrymiga zasypiajac .

Yukichama polizała śpiącego naruto patrząc na niego swymi błękitnymi oczami .Serce jej się krajało ,po za tym jej serce także  dziwnie biło . Patrząc na niego myślała ...

W tym samym czasie do domu wbił się Hatake ,Yukichama spojrzała się na niego groźnym wzrokiem pokazując delikatnie kły

- Kim jesteś wilku ?

- kims bliskim Naruto ,idz sobie on śpi nie widzisz ja go pilnuje żeby spał spokojnie a także Żeby żaden mieszkaniec nie zarobił mu krzywdy .

- Rozumiem - Hatake patrzałem sie smutno na Naruto

- Karma wraca co kakashi ?- obaj usłyszeli drugi głos nalezacy do czarnego wilka o czerwonych slepiach .Hatake zszokowany patrzał się na wilka .

-A ty kim jesteś ?skąd mnie znasz ?

- Naruto juz dawno podpisał ze mna pakt jestem królem wilków i jego sługa .Żadko odwiedzam Gdyż mam  inne sprawy .

Zszokowany Hatake usiadł na krześle nie wiedząc co powiedzieć

-  hmm..? Co masz na myśli mówić ze niby karma do mnie wraca ?

- czuje twoje emocje , Twe poczucie winy ,TWE wyrzuty jak cie zżera od środka - zaśmiał się przerazajco - niech cie to pochłoni , cierp tak jak Naruto a nawet gorzej nie sadze żeby kushina i Minato byli z ciebie zadowoleni prawda Yukichama ?

- Hai -dalej obserwowała Naruto śpiącego jak zabitego

- Wiesz co Hatake gdybym nie był posłuszny Naruto dawno bym cie zjadł rozszarpałbym na strzępy 

Kakashi nie wiedział co ma powiedzieć ten wilk miał niezwykle zdolnosci .Nawet nie zdawał sobie sprawy iž Naruto założył pakt z wilkami

- Ale wasz zwój z wilkami on przecież zaginął wiec jak ?..

- Nie zaginął był doskonale schowany o dziwo Naruto go znalazł co mnie zszokowało, ale jestem z niego dumny a teraz wyjdz z jego domu -wilk wskoczył obok Yukichamy koło Naruto i też patrzał się na blondyna .Tymczasem zawiedziony srebrnowłowsy wyszedł padało wręcz lalo jak scebra. Wielkie krople deszczu spływały po jego kosmykach włosów , serce hatake wrecz krwawilo ten wilk miał rację .

samotny wilk , czym ja zawiniłem ?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz