Eső

3 0 0
                                    

Ha van még valami, ami Rád emlékeztet. Ránk.

Szóltál, hogy vihar lesz és nem lenne jó, ha eláznék. De ez engem nem érdekelt. Csak látni akartalak.

Este fél tíz van. Mi kint ülünk a régi iskolánk filagóriájában. Az égen villámok cikáznak, egy - egy utánuk következõ nagyobb dörrenés kíséretével. Egymással szemben ülünk. Igazából én már az öledben ülök. Érzem, amint az egyre erõsödõ szél már kellemetlenül csípi a derekam. A kezeiddel próbálod melegen tartani a pulóver alól kilógó testrészem.

Elered az esõ. Hirtelen mintha leszakadt volna az ég. Csattog, villámlik, a hajamba durván kap bele a szél. Ez olyasfajta zápor, amitõl az ember fél perc alatt bõrig ázik.

Az eresz alá futottunk. A falnak szorítasz és próbálsz védeni a vihartól. Karjaimmal erõsen magamhoz húzlak, mintha soha sem engednélek már el. Ajkad az ajkamon, a nyakamon. Ez a jelenet elûzi a körülöttünk lévõ apokalipszis hangulatát. Ekkor szólal meg a telefonom. Anya az. Utasít, amint csillapodik a vihar, azonnal induljunk haza.

Eltelik úgy 40 perc, az idõ nem változott. Minket ez cseppet sem zavart. Ismét hívnak, anya az. Elindult értünk autóval. Kézen fogva futottunk a szakadó esõben, az iskolánk elé sietve. Egy béka ugrott eléd, amitõl aztán majdnem hanyatt vágtad magad. Utálod õket. Nevetés tört fel belõle, de közben sajnáltalak is.

Az autóban ülünk, kézen fogva. Megállunk a házatok elõtt. Te épp kiszállni készülsz. Csak egy gyors puszit nyomtam az arcodra, nem akartalak anya elõtt úgy megcsókolni. Ezt azonnal meg is bántam. Kiszálltál. Épp fordulnánk meg, mire megsüllyedt alattunk a talaj. Valószínûleg az esõ miatt. Kiszállok, megnézi mi is történt. Te a kapuból sietsz vissza. Látod, hogy van valami baj. Anyának sikerült kihajtani a megsüllyedt földbõl. Tovább hajtott, hogy meg tudjon fordulni. Már felénk tart. Ott állsz tõlem két méterre. Értetlenül nézünk egymásra. Mindketten várjuk, hogy mi fog most történni. Az esõ még mindig szakad.

Már bõrig is áztunk. A francba is. Melléd ugrottam és megcsókoltalak, te pedig azonnal viszonoztad.

Itthon vagyok. Sikerült teljesen eláznom. Egy pillanatát sem bántam meg. Boldog vagyok.

Rövid történetekWhere stories live. Discover now