Bugün okulumun ilk günü mutluyum aslında yeni arkadaslar filan iyi aslında neyse hazırlanmam gerek müziğimi açmam lazım herzamanki gibi Maroon 5 Sugar dinleyerek giyiniyorum :D azda olsa makyaj m
yapıp evden çıktım okulda herkes bana bakıyordu yeni olduğum için galiba yoksa üstümde birşey yok gayet cool giyinmiştim ve kumrala kaçan saçlarım çok uyuyordu birbirine ta ki birine çarpmam bir oldu allahtan kızdı kızdan özür diledim tam gideceken merhaba benim adım Miley dedi. bende Ariana memnuun oldum dedim gülümsedim gittim ne kadar
odunum be ben :D Müdürün odasına girdim daha doğrusu amcamın odasına evet doğru duydunuz torpilliyim :)) amcam bana ders programımı ve dolabımın şifresini verdi bende dolabımaa doğru ilerledim bakalım ilk ders ne Matematik ciddi ciddi sabahın köründe matematik çekilmez aman neyse kitaplarımı alıp sınıfa girdim ama sınıf sınıftan baska herşeye benziyor etrafta yiyişenlermi ararsın öpüşen koklaşan ıyyykk iğrendim hayattan neyse en arkaya otturup en mutlu olduğum şarkıyı açtım sugar yes please won't you come and put it down on me blah blah blahh arkama döndüğümde herkes şaşkınca bana bakıyolardı neden olduğunu bilmiyordum ama hepsine gülümsedim daha sonra oldukça yakısıklı bi çocuk yanıma geldi ve ne olduğunu anlamadın değil mi dedi bende hayır ne oldu dedim gülümsedim oda hiç beklemeden dışından bilmeden şarkı söyledin ve sesin oldukça güzel dedi o güzel sesiyle ciddisin dimi demiştim hiç bu kadar ciddi olmamıştım demişti ve yanıma oturdu he bu arada benim ismin justin yakında lazım olur dedi ve öğretmen geldi bu neyden bahsetmişti anlamadım ama anlayıcam...... MULTİMEDİA da Ariana nın kıyafetleri var +50 Vote Vote :)