12. Fejezet

367 47 17
                                    

Jimin szemszöge

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Jimin szemszöge.



Ahogy reggel felkeltem éles fájdalom nyilalt a hasamba. De egy másodperc alatt el is múlt, így tovább folytattam a napi rutinom elvégzését. Hamar elkészültem, és elindultam a konyhába, ugyanis anya nincs itthon. Még tegnap el kellett utaznia egy fontos divatvilágos megbeszélésre, és 1 hétig oda lesz. Addig Jungkookra bízott, de már vagy 2 hónapja ő véd mindentől, és mindenkitől. A konyhába kortyolgatva a kávémat hallom meg a csengőt, és azonnal szaladok is ajtót nyitni. Pontban fél 8 van Kook érkezése, majd indulnánk a suliba. Ha nem pont az ajtó előtt görnyednék össze a hirtelen fájdalom miatt.

-Auuu.... - kiáltottam fel és rogyok össze mint egy rongybaba az előszobában. Majd az előttem álló úgy kapott utánam, mint ha egy hímes tojás lennék. Óvatosan a hátamra simított és a szemeimbe néztem.

-Mi a baj? - kérdezi aggódó tekintettel tőlem.

-Ahhh semmiség biztos gyomorrontás... - jegyzem meg neki felegyenesedve.

-Hmm nem tetszik ez nekem! Ma nem megyünk suliba. - jelenti ki ellentmondást nem tűrő hangon, amire csak bólogatni tudtam. Mert rohadtul nem volt kedvem ma sehova sem menni. Így vissza slatyogtam a nappaliba, és a kanapéra telepedtem le, amit Kook is követett. - Nézzünk filmet! - néz rám könyörgően boci szemekkel mire sóhajtottam egyet.

-Jól van... mit szeretnél nézni? - kérdezem tőle már izgatottabban.

-Valami jó akciófilmet, vagy valami jó sorozatot. - néz rám továbbra is.

-Mit szólnál a The K2 sorozathoz. Van benne minden akció, verekedés és egy kis szerelmi szál is. - vörösödök el a mondat végére.

-Jól hangzik... - és már indítottam is a filmet. Kb a sorozat felénél járhatunk mire nagy nehezen feltápászkodtam, majd elindultam a konyhába. Amint beértem a helyiségbe elkaptam a pult szélét, és azt szorítottam meg a fájdalom levezetése gyanánt. De nem sikerült egyre jobban fájt a hasam, és a verejték is levert. Amikor hirtelen elsötétült minden, majd a hideg kövön landoltam. Kook égető kezére tértem magamhoz, amint hozzám ért. Majd ezt követően felkapott menyasszony pózban, és gyorsan felszaladt velem a szobába, óvatosan letett az ágyra.

-Kookhh - szólítottam meg kéjes hangon, mire szemei vörösre váltottak és csak engem mustrált gyönyörű szemeivel. Lassan feltérdelt az ágyra, majd a lábaim közé helyezkedett, majd úgy tornyosult fölém. Meleg kezével arcomra simított és mély levegőt vett. Ezt követően a fülemhez hajolt majd belesúgott.

-Imádom az illatod...teljesen megöritesz! - hallom meg reketess szexi hangját, amitől a vérem is egy másodperc alatt felpezsdült. Ekkor csapta meg az orromat a kellemes rózsa illat, mámorító... kell nekem, akarom...ezek a szavak kavarogtak a fejemben. Mire Kook tüzes ajkait éreztem meg a párnáimon, lassan mozgatta az enyémeken, majd bejutásért könyörögve furakodott át a nyelve az én számba. Izlelő szerveink találkozásakor enyhe bizsergést éreztem odalent, majd kezeimet nyaka köré fontam, így húztam magamhoz közelebb. Nyelveink szenvedélyes táncát ő szakította meg, és nyakamat vette célba. Pihe puha pillangó csókokat hagyva az érzékeny bőrfelületen. Kezével felsimított mellkasomra, és úgy szabadította meg a felső testem  zavaró anyagtól. Végig puszilta kulccsontomat, majd érzékeny kavicsaimhoz ért. Forró leheletét éreztem meg bőrömön, amire kirázott a hideg, de jó értelemben. Egyre jobban akarom őt és, ahogy érzem ő is. Csiga lassúsággal kezdte el kínozni az érzékeny pontomat szívva, és nyelvével játszott rajtam, amivel engem az őrületbe kergetett. Egyre jobban élvezem a dolgot, viszont a hasam is egyre jobban fáj.

-Ahhh... - nyögtem egy hatalmasat és kezemet a fekete hajába vezettem feszültség levezetés gyanánt. Mire felmordult és rám nézett. .

-Shhh... segítek kicsi. Mingyárt jobb lesz. - szólt hozzám mélyebb hangon, amire a gatyámban megrándult kisebbik felem. Lassan elvettem a kezem ahol eddig pihent, és a matracot kezdem markolászni. Ekkor tovább haladt lefelé végig csókolta azt a pár kockámat, majd alhasamra is kaptam pár puha édes puszit, de annál nyálasabb csókot. Lassan beakasztotta nadrágom korcába két újját, és finoman megszabadított az utolsó két textiltől darabtól is. Hirtelen kezeimet nemesebbik énemre tette így takarva el magamat.

-Nehhh takard el magad... gyönyörű a tested, és most az enyém lesz. - ahogy kimondta ezt a mondatot szemeim izzani kezdtek és egy hatalmasat nyögtem szavaira. Csontos újját éreztem meg oldalamon táncolni, majd lefelé vették az irányt. Félgömbjeimre tévedtek, és úgy simított fel már meredező férfiasságomra. Ahogy rámarkolt egy kicsit megugrottam, de másik kezével vissza nyomta csípőmet a puha matracra. Forró leheletét éreztem mag makkom hegyén, és nyálas nyelvével rányalintott. Az érzésre hátam ivbe feszült, s egy hatalmas nyögés szerű valami szaladt ki a számon, mire morgott egyet, majd teljesen eltüntette a szájában nemeségemet. Először lassan járatta a fejét rajtam, majd egy kicsit be gyorsitott. Keze rózsámhoz tévedt, és ánuszomat kezdtek masszírozni. A dupla érzésre már csak dobálni tudtam a fejem jobbra, balra annyira jó volt. És, hogy ezt ő csinálja velem az rátett még egy lapáttal. Csak csukott szemmel lihegtem a számon egy értelmes szó sem jött ki. De összeszedtem magam...

-Ahhh... Jungh... kookh... ahhhh kérhlek... - és itt elvesztem teljesen. Éreztem az apró csomót alhasamban, ami bármelyik percben kitörhet, de Kook csak nem hagyta abba. Majd az egyik nagyobb szívásnál nem bírtam tovább, és a szájába engedtem magam. Amit ő nyamogva le is nyelt szerintem.

-Hmmm kicsi nagyon finom vagy.- hallom meg irtó szexi hangját, amitől bennem elszakadt valami és egy gyors mozdulattal fölé kerültem. Kezeit derekamra vezette és lassan elkezdte ringatni a csípőmet. Mire megéreztem hatalmas faloszat és kéjesen felnyögtem neki. Kezeimet hajamba vezettem, és úgy nyögtem neki tovább mire mancsával végig szántotta lángoló testemen. Hirtelen ötlettől vezérelve nyak hajlatába hajoltam, majd csókolni kezdtem a finom bőrfelületet. Mire egy nagyobb morgás szakadt fel torkából, ádámcsutkája le s fel liftezett az izgalomtól. Kezeimet pólója alá vezettem, és a nyakáig toltam fel. Mire kicsit elemelkedett a matractól, majd egy mozdulattal megszabadította magát a zavaró textiltől. Lassan haladtam lefelé végig csókoltam izmoktól dagadó mellkasát. Leheletemmel kavicsához értem, amire hirtelen, erősen a vállamba kapott és rá vezettem tekintettem. Szemei bíbor vörömben úsztak a vágytól. Majd egy szempillantás alatt újra én feküdtem a matracon.

-Hmm szeretsz játszani?- dörmögte kéjes hangon, mire megszabadította magát a nadrágjától. Újra fölém tornyosult, és tüzes ágyékát az enyémnek nyomta, amire egyszerre nyögtünk fel. Egyik kezét combom alá vezette és a bicepszének támasztotta. Be pozicionált és lassan belém vezette lüktető férfiasságát. Érzem magamban eres meg-megránduló falloszát, amit egyre jobban furakodik be, majd meg állva pihen. Én csak vergődni tudok alatta a rengeteg ingertől, és a kéj óceánjába úszva elvesztem. Óvatosan mozogni kezd ki s be, közben fel morant nem is egyszer ,de az én nyögései ezt mind elnyomják. Nem hittem volna, hogy ilyen hangokat is tudok kiadni. Ekkor eltalált egy pontot bennem, amire szemeim kipattantak, és az egész házat betöltő nyögés hagyta el a számát.

-Meghh vagy... éhdesemh. - nyögi fülembe, és csak azt az egy pontot döfködi hatalmas dorongjával. Mire az egyik mélyebb lökésnél a mellkasomra engedtem magam, az összes izom össze rándult bennem az érzésre ,és ekkor Kook is belém engedte vágyát. Lihegve borult rám, majd pihent egy kicsit. De ekkor újabb fájdalom hasított belém és újra indult az egész műsor. Négykézlábra rendezett a vágya végig folyt belső combomon, ami jobban feltüzelt mint az elsőnél. Majd úgy hatolt ismét belém egyből tövig. A nyál is kifolyt a szám sarkán annyira kívántam már. Majd újra gyors tempót diktálva ismét érzékeny pontomat kezdte ingerelni hatalmas falloszával. Forró bársonyos kezével végigsimított a hátamon, úgy hajolt a fülemhez.

-Most már az enyém vagy örökre kicsi Jimin. - bugta fülembe ezeket a szavakat, amire egy hatalmasat nyögtem megint. Felegyenesedett, majd csípőmre fogott és eszeveszett gyorsasággal járt ki-be alfelenben. Az érzésre fejem hátra vetettem és másodjára is kilöveltem vágyam ékes bizonyítékát az ágyneműre. Majd ő is pár mélyebb lökés után belém engedte magát megint. Finoman kihúzódott belőlem én pedig az ágyra rogytam mint egy rongybaba. Kook melletem szaporán vette a levegőt ugyanúgy, ahogy én is. Vöröslő arccal néztem a mellettem lihegi alfát, majd egy bódító fáradtság uralkodott el rajtam. Kook a mellkasára húzott, és úgy repültem az álmok világába mindketten.




Sziasztok.

Azt hiszem nincs mit hozzá fűzzek ehez a részhez. 😁😅
Remélem tetszet nektek.
Millió puszika

FOREVER ARMY. ❤️ ❤️ ❤️

Piroska története (Jikook) Where stories live. Discover now