-Tu buvai nuostabi, mažute,- nuskambėjo melodingas Andrew balsas. Aš sukikenau ir atsiguliau. Kodėl būtent su šitu sutikau? Jis toks tobulas, bet aš jo nemėgstu. Manau jog Lexy susirado tokį, kuris sutraumavo jos jau ir taip sutraumuotą pilnametystę.
-Megan? Pakartojam?-Vaikinas paklausė ir tikėjosi vėl pasimylėti.
Aš nesiginčyju, man tai patinka.
-Ne, Andrew, ne dabar,-sutrikusi tariau. Aš pavydžiu savo geriausiai draugei. Ne. To negali būti. Mes susitarėm.
-Am, na gerai, iki,-pakštelėjo į skruostą ir išsinešdino. Aš pakėliau antakį ir susiruošiau į miestą. Man reikia dar vieno orgazmo, bet tik ne iš šito ūbago. Greitai išlėkiau iš klubo kambario ir nuėjau prie baro. Ten stovėjo gražus vaikinukas.
-Labas,-atsisėdau kuo arčiau jo,
-Sveika,-jis apsilaižė lūpas ir ištiesė ranką.-Manau turi kambarį?-jis klausiamai pakėlė antakį.
-Aha,-viliojančiai tariau ir nuvedžiau į savo kambarį. Vos įėjus jis mane nurengė ir išbučiavo kūną, jis jau rengėsi įeiti į mane su savo draugužiu, bet aš jį sustabdžiau.
-Ė-ė! Pirma pirštai,-aš žvilgtelėjau į jį. Jis tik linktelėjo ir sugrūdo pirštus į mane. Jis juos sukiojo, traukė pirmyn aukštyn ir lankstė juos manyje. Aš klykiau iš malonumo. Jis juos ištraukė ir nulaižė. Tuomet staigiu judesiu į mane kaip eržilas įlėkė jo draugužis. Jis nuleido spremą manyje ir ištraukęs savo draugužį, kritom į lovą.
-O ar man suteiksi malonumą?-Pakilnojęs antakius laikė šalia manęs savo didyjį. Aš apžergiau jį ir pradėjau trintis į jo tarpkojį. Jis alsavo ir dejavo. Aš nuslinkau link jo kelėnų ir rankomis masažavau jo pasididžiavimą. Jis dėjavo vis garsiau ir garsiau. Man pasidarė toks jausmas, jog ir man pasistojo. Aš pasilenkiau ir apžiojau jo daikčiuką. Jis suėmė mano galvą ir spaudė vis smarkiau prie klyno. Aš sukiojau ratus aplink jo centrą, o jis dejavo garsiau ir garsiau.
-Och, tavo burna tokia gera,-sudejavo jis.
-Žinau,-pavarčiau akis ir nusijuokiau.
Susitvarkėme ir jis užkišo už mano kelnaičių servetėlės pluoštelį.
-Ten mano numeris. Kai norėsi pakartoti -Žinai ką daryti,-mirktelėjo ir prikando lūpą.
-Okey,-tariau ir pasibučiavom.
YOU ARE READING
Nešvankios nuo pat gimimo. [LT]
RandomMegan Forps ir Lexy Timser yra geriausios draugės nuo pat vaikystės. Jos visuomet mėgdavo nešvankius dalykėlius, net 10-ties metų per televizorių turėjo kanalą apie seksą. Metams bėgant, jos nesikeitė, liko tos pačios nešvankios draugės. Kai joms bu...