*hayes POV*Toen ik eindelijk weer thuis was na Canada liep ik direct naar boven zette de trofee van '2 de prijs' op me vaders bureau want die moest nog naar school en liep naar Sky's kamer "sky" ik opende me armen ze rende naar me toe "ik heb je gemist" ik gaf haar een kus op haar voorhoofd "ik jou ook" ik glimlachte en liet los "is Nash al terug naar LA?" "Ja" ik knikte en pakte me mobiel "jo Nash" ik belde hem "heyo Haas" *facepalm* "waneer ben je weer hier ?" "Volgende week ben ik het weekend er want dan is de familie barbecue (idk hoe je het schrijft) remeber?" Ik dacht ff na "oh ja, oke tot dan dude" ik ging weer naast Sky zitten en speelde met haar met de poppen.
*next morning*
"SKY GA JE MET AMBER EN MIJ MEE NAAR HET PARK?" Riep ik van beneden, ze kwam meteen de trap af hollen "ja" ze begroete Amber snel en we liepen richting het park we haalde een ijsje en hielpen Sky met een zand kasteel die uiteindelijk meer op een kapote bunker leek. Amber en ik gingen bij het bankje zitten en keken hoe Skylynn aan het schommelen was "babe" zei Amber ik draaide me naar haar om "ja?" "Denk je dat we lang bij elkaar blijven?" Ik dacht na, hoe moet je hier op antwoorden? Meschien wel ja maar wat als ik ja zeg en het niet zo is? "Denk het wel" ze glimlachte en leunde in, ik deed het zelfde en ons lippen plante zich aan elkaar.*POV Jean*
"MAKING MY WAY DOWN TOWN" song ik hard op "AND I NEED YOU, TILULUL, AND I MISS YOU" in een keer stopte mijn muziek want ik werd gebeld, hayes wat moet Hayes? "Hai? Sky" Ik hoorde iemand half snikken "Hayes neem diep adem wat is er?" Ik hoorde hayes door te telfoon ademen "skylynn is weg" mijn ogen schoten open "wat?" "Is ze bij jou?" Ik rende naar boven naar Jo, "Jo heb je sky gezien" vroeg ik haar "nee" "hayes ze is niet hier"
"Shit" het was ff stil "ik kom er aan we spreken af bij het speeltuintje" ik pakte snel me jas en bedacht me dat het slim was om Jo mee te nemen.Toen ik bij het speeltuintje was aan gekomen samen met Jo zag ik Hayes al staan "Jean gosh gelukkig" "wat is er precies gebeurt?" Vroeg ik hem direct "ik was zeg maar met Amber... en ja je weet zelf en toen ik terug trok was ze weg" zei hij een beetje awkward "waar is Amber dan?" Vroeg ik een beetje sagie "ze moest naar huis ofzo"
Ze is hem dus gepeert "en waroom belde je mij?" "Skylynn houd van je, en je bent slim je weet waar je moet zoeken" ik zuchte en gaf toe "ik ben inderdaad slim" Hayes keek me droog aan "oke, Hayes denk na zei ze dat ze ergens heen wilde?" Hayes was ff stil en keek naar de grond "nee volgens mij niet" "ben je al bij de ijsjes gast geweest?" "Ja" zei hij snel "omg straks is ze gekiptnad door een of andere pedofielirge lolly likker" ik lachte ff om zijn lolly likker deel maar was snel weer stil rij snel naar huis Jo en ik zoeken hier wel, hij knikte en rende weg "Jo kijk me eens aan" ik bukte voor haar "je moet me helpen" ze knikte "wat is jou en Sky's favoriete plek?" Ze wees naar een paar bomen ik liep er snel naar toe maar zag niemand, meschien de speel huisjes.
Maar daar ook niks, de struiken?
Nope, meschien bij het eenden meertje?? Nee. Na 25 minuten werd Jo ongeduldig "Mag ik naar Sky en mijn hut?" Ze trok aan me mouw "hut?" "Ja" ze wees naar een hoekje achter in het park "laat me die hut eens zien" ze knikte, pakte me hand en liep met mij richting de 'hut' "sky" ik zag haar zitten en rende naar haar toe "hai Jean en Jo" ze gaf ons bijde een knuffel, "hayes was heel ongerust je mag nooit meer weg lopen hoor" ik ging naast haar zitten "is Hayes boos?" Vroeg ze onschuldig blik "nee joh" "ik wel op hem" ik keek haar vragend aan "waroom?" "Jullie mogen geen ruzie hebben" ze kruiste haar armen "kom dan gaan we je naar Hayes brengen" zuchte ik "nee, ik ga niet wg tot jullie het goed hebben" "we hebben geen ruzie, we praten alleen nooit en mogen elkaar niet- WEL we mogen elkaar WEL" verzon ik snel, op dat moment belde Hayes me en vertelde ik dat ik haar gevonden had maar dat ze niet mee wouw komen "til haar op dan" ik pakte haar op maar ze begon in het rond te slaan en sloeg recht in me oog "denk niet dat hem wordt" zei ik tegen hem "kun je niet op tegen een klein meisje?" Ik hoorde Hayes lachen "niet het moment om ruzie te maken Hayes" "ik kom er aan" hij hing op en ik ging naast Jo en Sky zitten."Sky" Hayes rende naar haar toe en omhelsde haar "nooit meer weg lopen" ik glimlachte, ze waren zo cute "kom we gaan" Hayes stondt op en pakte haar handje maar ze bleef gewoon zitten "wat is er?" Vroeg hij "ik ga pas weg als jullie geen ruzie meer hebben" "ik ook" begon Jo, ik rolde me ogen en zuchte
"Waroom hebben jullie altijd ruzie?" Vroeg Jo, Hayes en ik keken elkaar bijde aan "ze heeft iets heel gemeens gedaan" zei Hayes droog "hij heeft ook wat gemeens gedaan" zei ik terug.
Hayes keek me aan "wat heb ik gedaan dan?" "Als je dacht dat je me kwetste ofzo met zeggen dat je me leuk vondt dan nee het heeft niet gewerkt" Hayes werdt boos "dat zou ik nooit doen" Sky en Jo keken elkaar aan "waroom doe je het dan?" Grinkte ik "van wie heb je dat?" "ik zeg niks" "Emma en Elsa dus"
Ok dat was goed... "luister ik zou dat nooit doen" "Em en Els liegen niet tegen mij" begon ik, ik voelde me schuldig ik mocht er niet overbeginnen met Hayes zeiden ze nog.
"Kijk naar jezelf" "heb je een spiegel dan?" Hayes rolde ze ogen "je weet best wat ik bedoel" "alles draaid om Emma en Elsa alles" ik was ff stil en keek weg "ze zijn me vrienden" "nee, bedenk dat nouw eens" zei hij direct "Hayes ik heb niemand anders!" "Je hebt Shawn, Tim, Dave en Kylie... en mij" ik keek op maar zei niks. Wat moest ik zeggen dan? Ja Shawn Tim Dave en Kylie zijn er voor me maar Shawn woont nie hier een de rest zijn... nerds?.. En Hayes.... dat wordt nooit goed. "oke meschien zijn het nerds? Maar wat maakt het ui?" En traan viel langs me wang en Ik voelde een arm van Hayes om me heen slaan, wow wacht.... waroom huilde ik? Meschien heeft hij gelijk en zijn Emma en Elsa geen echte vrienden maar durf ik het gewoon niet toegegeven, hun waren er zins de eerste toen we allemaal zelf nog nerdjes waren tot dat Emma in love was met een Rugby spelere en we besloten een make over te doen.Sinds toen waren we de populair.
Ik wil niet weer een nerd zijn,
Been there done that••••••••••
HEYO.
HEBBEN JULLIE SKY EN NASH GEZIEN😂 HAYES WAS ECHT PIST LOL.IK WIL NAAR THE UNITED 26 TOUR OFMG WAROOM WONEN WE NIET IK AMERIKA GVD.
Ik zit eigelijk in de les dus laat ik maar weer eens opletten #BadGirl
Bye xxx caro
JE LEEST
I hate you •Hayes Grier•
FanficJean Jones de populairste meisje en cheerleader aanvoerder van de school. Ze heeft één vijand, Hayes Grier. Een social media star en rugby speler. Volg hoe Ruzie's, vriendschap, break up's en familie's alles veranderen. - she is a populair bitch...