Harry en ik lopen zoenend de kamer binnen.
"Nee wacht, we moeten het eerst even leuk inrichten hier." zeg ik
"Klopt." zegt Harry. We zetten wat muziek aan en richten het huis een beetje in. Ik doe boven en Harry onder. We hadden onderweg ook nog wat verf gekocht. Oh ja! Onderweg!Even later
"Eeuh, liefje..." zeg ik.
"Wat is er schatje?" vraagt Harry.
"Onderweg, toen je ging tanken, kreeg ik een berichtje binnen.... een niet zo leuk berichtje..." zeg ik sip. Ik geef hem mijn mobiel en laat hem het berichtje lezen.
"....waar slaat dit op, wat bedoeld hij of zij hiermee?" vraagt Harry bezorgt.
"Ik weet het niet..." zeg ik zacht.
"Ik wil niet dat jou iets overkomt!" zegt Harry.
Hij knuffelt me.
"Er overkomt mij ook niks, maar jou..." zeg ik.
"Huh? Hoe bedoel je?" vraagt Harry.
"Waar het me pijn doet, jij bent mijn hart, mijn alles!" zeg ik.
"...Er mag jou niks overkomen, we moeten naar de politie!" zeg ik. Ik pak Harry's hand en wil uit de deur lopen maar Harry houd me tegen.
"Luister, het is vast een geintje. Dat is al heel vaak voorgekomen. Laat je niet in de soep lopen door een paar idioten." zegt Harry.
"Jah, klopt. Je bent de beste." zeg ik. Ik geef hem een kus.
"Ik eeeh, ik denk dat we wel genoeg opgeruimt hebben..." zeg ik met een knipoog.
"Dat denk ik ook." zegt Harry. Hij gaat op en neer met zijn wenkbrauwen. Het is nog helemaal niet klaar maar jah...
Ik zet wat muziek op en doe mijn shirt uit. Ik ga op hem liggen en we zoenen wat. Hij doet zijn shirt ook uit en gooit het tegen de muur aan. Ik probeer mijn sneakers uit te trappen. Na 5 minuten zoenen zijn ze uit. Harry heeft van die laarzen aan (srry, weet niet hoe je het moet zeggen. Zeg maar schoenen die hij bijna altijd aanheeft.) en die kan je niet losmaken, sooo... Hij gaat rechtop zitten en ik zie dat het gordijn nog open staan. Ik ren er snel naartoe. Ik schuif snel het gordijn dicht. Ik hoop maar dat niemand ons gezien had, en erger, foto's van ons hebben gemaakt! En op internet zet!! En dat elke meisje mij dan haat!!! Wat heb ik een fantasie...
Harry heeft eindelijk zijn schoenen uit en duwt me weer hardhandig op het bed. Het zweet staat op zijn en ook mijn voorhoofd. Hij zoent me. Hij raakt mijn kokosnoten (i know, maar ik ga niet dat vieze woord typen) aan en knijpt erin.Nooit geweten dat je in kokosnoten kon knijpen, haha!
I'm kidding
Hij geeft me weer nekzoenen. Het lijkt net alsof hij me leeg wil zuigen, Harry de stofzuiger. Nou ja, eigenlijk Harry de LeaZuiger.
Ik maak zijn knoop van zijn broek los en hij ook bij mij. We staan nu in ons ondergoed. Hij doet mijn bra los en dan sta ik daar 95% naakt.
Harry doet zijn onderbroek uit en daar is onze kabouter weer. Ons kleine Harry.
Ik doe ook mijn ondergoed uit. We liggen op elkaar (naakt) ielll... Maar niet met Harry...Wat nu ineens in me opkomt...
Mijn vriendinnen zeggen altijd dat ons vrouwelijke geslacht een taco is. Daarom is Harry's lievelings voedsel dus taco's
Sorry voor dat...Hij stopt zijn kankworstje in mijn taco. Auwww!
Zo gaat het door, uren lang. Nou ja, uren?
Het deed zo SUPER pijn dus we zijn al na 15 minuten gestopt. We waren ook erg moe, dus we zijn gelijk in slaap gevallen, maar als Lea de volgende ochtend wakker word is ze niet zo blij...
JE LEEST
Harry sex Story
RomanceIedereen droomt ervan. Het vriendinnetje van Harry Styles. Dit meisje maakt het mee. Haar naam is Lea. Ze is 18 jaar en ze woont nu 2 jaar in Redditch. Op een dag word ze beroemd, ze is model. Ze kan ook goed zingen en besluit met Harry Styles een n...