1. rész

5 2 2
                                    


Reggel, ahogy Dominik belépett az osztályba, leült ugyanaz az ember mellé, akivel már 3 éve egy padban ülnek, Máté mellé. A 2 fiú gyorsan lepacsizott, és elkezdtek beszélgetni. Itták egymás szavait, Dominik  csillogó szemmel bámulta a rezzenéstelen arccal beszélő Mátét. Amíg az évnyitó lement, végig beszélgettek, Dominik nevetett az osztályban. Már ekkor közel álltak egymáshoz. Mindig azt vallották, hogy heterók, nekik csak a lányok jönnek be, de már a környezetük is tudta, hogy forr köztük a levegő.  Ha bár Dominikon jobban látszik, jobban közeledik Máté felé, de Máté is többet érzett, mint barátság. Mikor első nap Dominik 9.-es barátja, Rebeka lerángatta az 1. emeletre, hogy bemutassa egy barátnőjének, Hannának, Dominik szomorúan, kedvtelenül hagyta ott Mátét, mert szve szerint éjjel-nappal csak vele lett volna. Az 1. emeleten Rebeka, Hanna és Dominik beszélgettek, egész szünetben, ám mikor becsengettek, Dominik izgatottan ment visszaa azosztályába, mert ezt a 10 percet is alig bírta ki a padtársa nélkül. A szíve majd kigrott a helyéről, mikor Máté mellé leült. De Máté is szomorú volt, mikor Dominik elment mellőle. Újra látni akarta már azokat a kék szemeket, amik Dominikhoz tartoztak. Rettenetesen megörült amikor meghallotta a csengőt, mert tudta, hogy Dominik visszatér hozzá. Próbálták rejtegetni érzéseiket, de nem annyira ment. Azzal fejezték ki a szeretetüket, hogy szívták egymás vérét, verekedtek. Egész nap beszélgettek, próbáltak közelebb kerülni egymáshoz, de a másik fél nem tudhatott arról, hogy mit érez. Mert, hát, nyílván gáz melegnek lenni. Féltek attól, hogy a másik elutasítja, hogy kiközösítik őket. Egész nap együtt voltak, és a nap végén nehezen váltak el, egyikük sem akarta elhagyni a másikat, amint elváltak, elkezdték hiányolni másikat. Máté a buszon csak a Dominikra gondolt, messengeren keresztül beszélgettek, Dominik az összes üzenetet, amit a Mátétól kapott, mosolyogva fogadta. Sokszor gondolkozott már azon, hogy elmondja neki mit érez, de mindig elutasította magát. Hazaértek, játszottak. Majd este a Máté olvasgatta az üzeneteiket, mert hiányzott neki a Dominik, a Dominik meg egy párnát ölelve feküdt le, és azt képzelte, hogy Máté van a karjaiban. Várták már a másnapot, hogy találkozhassanak, Máté a Dominikkal, Dominik a Mátéval álmodott, egész ejszaka.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 11, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

RókaszelídítőWhere stories live. Discover now