Az első nap az iskolában mindenkinek mert új osztálytársak ,új tantárgyak és új tanító néni.
De kislánynak könnyű volt.Ugyanis
az egyik osztálytárs nője mondta ,hogy ez a iskola könnyű lesz.
És nem volt könnyű ,mert ugyanis csúfolták mert hogy néz ki, szét állt a haja , vékony volt
De egyszer egy nap a tanító néni matematika órán megkérdezte ,hogy 5.5 az mennyi kérdezte tőle azt felelte,hogy 10 az összes osztálytársa ki neveték .
Réka azonnal kirohant az óráról egyből a vécére azt kérdezte magától ,hogy ;Hogy lehetek ilyen buta azt elkezdett sír .Utána rohant a tanító néni .És ott ült egy magában .
Meg kérdezte miért sírsz ;
Felelte;
Azért sírok mert nem tudok számolni.
Ha többet gyakoroltak akkor fog menni ,de ha nem veszed elő akkor nem fog menni.
Mondta a tanító néni .
Utána vissza mentek a osztályba és még kérte a diákokat ,hogy ne ne csúfolták ki hogy nem tud számolni.
Így aztán tanító néni el magyarázta neki ,hogyan kell kiszámolni .
Réka nagyon örült , hogy a szórás neki így aztán többet tanult a tanító nénitől .
A következő tanítás órán meg kérdezte,hogy 6.5=azt felelte,hogy 30 ,mert ugyanis 6.5=30 ez így igaz.
A kislányt pontosan má nem csúfolták ,hogy nem tud számolni . Így tanult ,hogy többet kell fordítani a tanulás ra .
Több barátja lett mint volt.
Még most is él ha még nem halt.VÉGE