1.rész

127 7 0
                                    

-BRYANNA, MADDISON FELKELNI DE GYORSAN! -kiáltott lentről anyánk már sokadjára

-Jól van fejezd be az üvöltözést hallottuk elsőre is. Különben is mi olyan fontos, hogy egy hétvégi napon nem hagysz minket egy pár órával tovább aludni. -válaszolt vissza a nővérem.

-Elég legyen ne beszélj nekem vissza és különben is ma este mennünk kell vendégségbe.

-De baszki az este lesz és még dél sincs.

-MADDISON MOST BEFEJEZED ÉS A HÚGODDAL EGYÜTT KIJÖTTÖK A SZOBÁBÓL.

-Jó rendben. -forgatta meg szemeit nővérem és magában puffogva kezdett el készülődni. Én meg egy kicsit kinevettem hisz amikor mérgelődik és magával beszél elég vicces egy szituáció szokott lenni. -Mi az húgi mi olyan vicces?

-Te amikor mérges vagy. -néztem rá az ágyamról.

-Haha nagyon vicces. De most szállj már le onnan mert anya még mérgesebb lesz ránk.

-Hah jó. De amúgy hova is megyünk? - kezdtem lemászni a kis létrán. Ja igaz is hiába vagyunk előkelő gazdag rétegbe tartozunk. Nem költünk olyan sokat és inkább beolvadunk a közéletbe. Ezét vagyunk egy szobában és emeletes ágyunk van. Nővérem és köztem 10 év van. Hát igen elég nagy korkülönbség, de anyáék állítása szerint így tökéletes és néha rátudtak bízni a nővéremre is ha ők nem értek rá. A stílusunk és személyiségünk teljesen eltérő. Viszont nagyon szeretjük egy mást és mindig kiállunk a másikért, ha szükséges. Nővéremnek koromfekete egyenes haja van, ami az épphogy fülét takarja. Nekem viszont szőke legvilágosabb árnyalata, göndör és a hátam közepéig ér. Már később unalmasnak találtam a színét ezét néhány sötétkék csíkokat festettem bele. Nővérem egy elég talpraesett hölgy mindig képes bármilyen témába bele szólni és ha úgy van visszaszólni is. Én viszont annál inkább zárkózott vagyok és nehezen tudok bárhol is megszólalni. Na de közben elkészülődtünk és mint mindig Maddison most is egy fekete ruhát választott magának. 

 Én viszont színesebbet választottam

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

 Én viszont színesebbet választottam. 

 Ezt követően mentünk le a szüleinkhez

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

 Ezt követően mentünk le a szüleinkhez.

-MADDISON MÁR MEGINT MI AZ ISTEN VAN RAJTAD?!

-Ruha.

-AZT LÁTOM DE ÚRI HÖLGY VAGY MINEK VESZEL FEL NADRÁGOT!

-MERT KÉNYELMES ÉS ATTÓL, HOGY LÁNY VAGYOK EGYÁLTALÁN NEM KÖTELESSÉGEM KIS CSINOS RUHÁKBA MÁSZKÁLNOM, HA ÜNNEPSÉG VAN TE IS NAGYON JÓL TUDOD, HOGY KIÖLTÖZÖK. VISZONT MOST CSAK OTTHON VAGYUNK ÉS TUTTOMMAL NINCS SENKI A CSALÁDUNKON KÍVÜL A HÁZBAN!

-Ahj hogy soha nem tudok ellened nyerni egy vitában ez nem lehet. -csóválta meg anya a fejét nevetve.

-Azért anyu mert én sokkal értelmesebb érveket hozok fel. Míg te csak leszidsz.

-És miért nem lehetne egyszer egy olyan nap amikor nem kapnátok össze valami hülyeségen? -néztem rájuk.

-Hmm mert unalmas lenne. -válaszolták egyszerre. Hát igen ebből látszik hogy nővérem anyánk viselkedését örökölte.

-Na de lányok ma este egy bálba megyünk szóval ebéd után szépen menjetek és válasszatok magatoknak valami ruhát.

-Milyen bál? -kérdeztem kíváncsian.

-Egy másik nagy rangú család fiaival fogtok megismerkedni, ami igazából Maddisonnak fontos hisz már elmúlt 29 úgyhogy igazán elkezdhetne ismerkedni. De mivel tudjuk, hogy úgyse teszi ezért anyátokkal így döntöttünk, hogy egy kis segítséget adunk. -válaszolta apa- és ekkor egy nagy csattanást hallottam mellőlem ugyanis a nővérem az ökölbe szorított kezét az asztalra csapta

-VAGYIS MAGYARÁN EGY KÉNYSZER HÁZASSÁGBA AKARTOK BELE KÜLDENI. -mondta kicsit sem kedvesen és nézett gyilkos szemekkel a szüleinkre.

-De hát, ha magadtól úgyse cselekedsz akkor mi lesz így a családunkkal? hogy lesznek unokáink?

-KOMOLYAN CSAK ENNYI SZÁMÍT NEKTEK? EDDIG SOHA AZ ÉLETBE NEM HALLOTTAM ARROL HOGY NAGYRANGUNKKAL AKARTOK DICSEKEDNI. A BÁLBA ELMEGYEK MERT ANNYIRA SZEMÉT NEM VAGYOK DE SOHA AZ ÉLETBE NEM FOGTOK ENGEM EGY KÉNYSZERHÁZZASSÁGBA KÜLDENI! VILÁGOS VOLTAM? Köszönöm az ebédet én végeztem. -mondta és felállva visszament a szobánkba. Én teljesen megértem hisz neki van már barátja csak még nem állt készen arra, hogy bemutassa szüleinknek és ahogy most észrevettem nem is fogja.

-Bryanna beszélj kérlek a fejével rád mindig hallgat.

-Megteszem, amit tudok, de amit már magában elhatároz azt én se tudom megváltoztatni szóval ne igen számítsatok változásra. -mondtam hamis mosollyal anyának és befejeztem én is az evést. -köszönöm a finom ebédet visszamegyek én is a szobába nézek valami ruhát. -ezzel ott hagytam őket.

A Sors ? (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang