Maddison szemszöge:
Végre nem kell kötöttségek között élnem és szabad lehetek. Williamék terve az volt a mai napra, hogy egy nemesi családhoz belopódzunk és ami kevéske kis pénzt is ellopott a szegényektől az visszavesszük meg még jóval többet és mivel cigarettázik az öreg alkohol fogyasztása közben és beteg is meg valami gyógyszert szed egészen véletlenül rosszul lesz és felgyújtja magára a szobáját. Fekete öltözékembe lopódzok a szoba közelébe miközben egy szíjjal derekamhoz van kötve kedvenc pisztolyom és kezemben egy zsebkés. Ajtónál megállva nézek be, hogy az áldozatunk elképzeléseink szerint cselekszik és igen nyert ügyünk van. Ezt követően jelzek Morannak hogy indulhat az akció további része. Ami annyit tesz, hogy a szemközti házból néhányszor belő puskájával az ablakon és megpróbálja kilőni a villanykörtéket. Amit sikeresen teljesít és ezzel eltereli a férfi figyelmét. Én pedig belopódzok és tiszta alkoholt egy kis olajjal keverve locsolok a szobába. Ezt követően kiszaladok és egy cigarettát meggyújtva bedobom a szobába. Megvárom míg begyullad és futok kifele a menekülő útvonalon. A kis raktárhelységnél felöltözők egy álcába másik ruhába és megyek a szemközti házba Moranhoz.
-Megjöttem szívem! -kiálltok be szobába.
-Ó, én drága kincsem hol voltál ilyen sokáig.
-Tudod a szokásos munka és a többi. Neked milyen volt a napod?
-Unalmas nélküled viszont most, hogy itt vagy feldobhatnák valamivel. -nézet ram perverz vigyorával és elkezdte simogatni a derekam.
-Hát jó én is vágyom már rád. -mondtam neki ajkaira sóhajtva. Ennyi kellett neki és felkapott az ölébe lábaimat átkulcsoltam dereka körül és egy heves csók csatába kezdtünk. Majd az ágyig vitt így és oda érve rádobott kigombolta ingjét és így szemem elé tárult izmos kidolgozott teste. Majd ezt követően felém mászott és folytattuk a csókot. Kihámozott ruháimból és apró puszikkal hintette végig a testem. Ezt követően lenti munkálatokba kezdtünk egymáson. Végezetül pedig egy szeretkezésben vettünk részt. Egészen addig míg mind a ketten el nem élveztünk és a fáradságtól elaludtunk...
**Reggel**
Másnap reggel fáradtan keltem fel akár mennyre bírom a terheléseket, amit tegnap Morannal alakítottunk abba még én is bele fáradtam. De várjunk csak még mindig a hotelban vagyunk és nem szóltam haza a húgomnak, hogy nem fogunk haza menni. Ó, én hülye biztos aggódhat.
-Feküdj vissza és nem kell aggódnod Williamék visszamentek és szóltak Bryannának.
-Jó köszönöm. -A falon lévő órára pillantva veszem észre, hogy még csak 6 óra úgy, hogy Moranra hallgatva vissza feküdtem ölelőkarjai közé és visszazuhantam az álmok világába.
أنت تقرأ
A Sors ? (Befejezett)
عاطفيةAz élet nehéz főleg, ha egyszerre két férfivel találkozol és mindkettő belopja magát a szívedbe. A történet egy testvérpárról szól. Akik szülői házat elhagyva elkezdik élni az életet. Idősebb testvér (Maddison) évek telte után él élete párjával. Vis...