"Zajebano"

3K 280 58
                                    

Leon

Jebote koji je ovo haos! Jedno za drugim, sranja se samo ređaju. Prvo sam bio podvrgnut teroru oca i majke, potom sam morao da se vozam po tamo nekog doktora pa sve do toga da je to upravo Ema. Jedina devojka koja me tek tako oduvala. O sećam je se i to dobro.
Nisam čovek koji izaziva interesovanje u kraljevini. Pilot sam i ako vreme ne provodim u kabini upravljajući mojom lepoticom, onda sam u nekom klubu ili hotelu daleko od kuće.
A sad, eto sve me čeka pred vratima.

"Uđi."

"Maks"

Nisam u planu imao ženidbu. Ni sad, a bogami ni ikada. Jesam bio drugi u nasleđu ali mogao sam Stefanosu da pomognem i ovako. Tako sam planirao. Plus, Aurora je tu da pomogne Peni šta god da zatreba.

"Čekamo Stefanosa."

To svakako ne zvuči dobro.

"Tata, jel sve u redu?"

"Sedite obojica."

Kao na optuženičkoj klupi. Samo ja sam jedini optuženi. Ne on.

"Šta se dešava?"

"Tvoj brat ima dete."

E da. Jebemu, sve mu jebem!

"Šta?"

Maks je sedeo i obojicu nas posmatrao.

"Da, da, malo se zaigrao u svom zanosu i nije pazio. Dakle, određena devojka se pojavila sa bebom u naručju. Dali smo uzorke za DNK i dok čekamo rezultate razmatramo sve mogućnosti."

Stefanos je gledao malo u mene, malo u njega.

"Ko je ona? Šta znamo o njoj? Dolazi li venčanje u obzir?"

"Ne!"

Maks je prekrstio ruke.

"Eto ti odgovora."

"Ako se ispostavi da je beba njegova..."

Jebote. Gotovo sam siguran da je moja. Još se sećam egzibicija sa tom ženskom.

"Nekako... Imam osećaj da je bebina majka namerno ostala u drugom stanju. Bog neka mi oprosti, ali došla je preterano samouverena da traži novac i titulu."

Stefanos je skočio besan.

"Titulu? Kakvu jebenu titulu? Ne može neko samo da se pojavi i bum! Jebote, Peni i ja se dve godine ne pazimo i još nismo došli do bebe!!!"

"Sine."

"Jebote"

Čim je on izleteo, ja sam počeo da paničim.

"Ja sam idiot."

"Polako... Leone, ako je beba tvoja, neću dati da ovo ode dalje od palate. Dakle, ta se žena neće slobodno šetati kraljevinom, bar ne sa detetom u naručju. Zato smo doveli doktoricu. Potrebna nam je ovde."

"Da."

I to je ono još gore. Ema će sve vreme biti tu, u palati, blizu mene.

"Rebeka će doneti nalaze. Sad se povuci. Okupićemo se za večerom, svi."

Jako sam voleo svoju porodicu. Gotivio sam svu svoju braću i sestre iako mnogi nisu tu. Oduvek mi je Stefanos bio najbliži zato me njegova reakcija pogodila. Kako sam mogao da znam da on želi dete? Do juče nije želeo ni ženu, sve dok Peni nije uzdrmala njegov svet.

"Leone sine"

"Ne sad mama. Ne sad."

Gala Orsini je bila domaćica u palati. Kako je Rebeka bila kraljica, a do skora i doktorka, moja je mama preuzela dužnosti na dvoru. Organizaciju svih primanja, večera i ostalih kraljevskih sranja, pritom je vodila računa o nas četvoro. Ja sam najstariji, potom idu blizanci Lendon i Laura i na kraju, moja ljubimica Lajla. I svi su oni van kraljevine.

Bahati princ👑 (naslednici Orsinijevih 2)-završeno☑️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora