Teaser Chap 11

91 8 0
                                    

Teaser🔥

Buk!!

Buk!!

Tersungkur jatuh Khair apabila tumbukan Irisyah mengena tepat di kedua pipinya. Irisyah tersenyum sinis melihat Khair yang terbaring itu.

"Shit!!!" Carut Khair. Dia bangun dan ingin melayangkan tumbukan namun terhenti apabila mendapat tepisan dari Tengku Airel Fattah a.k.a Geng DK.

"Don't you dare." Airel memberi amaran keras pada Khair.

"Kau jangan masuk campur." Kasar saja Khair

"Want to fight me?" Terjongket sinis kening Airel, senyuman mula melakar.

.........

.........

.........

"What happend to you all!!!!!" Jeritannya sekali lagi kedengaran.

"Pekak siot aku." Guman Anisyah sambil mengusap telingannya kasar.

"Nak aku tampar ke??" Bisik Lia membalas gumanan Anisyah.

"Nak kena dengan Syirah ke??" Terjengkil mata Anisyah.

.......

......

......

"Hey gediks! You all nak gi mana hah??" Gedik saja suara Irisyah, tangan dibuat alah ii sotong.

Berasap telinga DQ, gigi dikacip menahan geram. Mereka berpaling ke arah tadi. Tak jadi nak keluar.

"U kalau tak nak makan penampar i baik u diam!" Syerin merengus marah.

"Auch! Sakinyee, ingat i takut dengan sotong macam  u ni ke?? Ofkosslah i tak takut." Habis terkeluar segala I-U. Wajah memaparkan riak geli.

"Geli siot kau BerI-U ii." Anisyah menolak manja kepala Irisyah. Irisyah hanya tersengih.

"Biarlah." Jeling Irisyah manja.

......

......

......

"Come Miss, Join us." Ajak Syirah. Dia tidak kurang gilanya juga.

Mesti korang pelikkan?? Tiada ribut tiada ombak tertibe je dok joget ii, meh aku bagitahu. Dorang lima tu dok joget ii sebab menang dalam membalas sindiran DQ dan BQ tadi. Tu yang sampai joget ii tu.

"Tak naklah saya, saya nak kamu berlima kemaskan Cantin ni, dan kamu berlima boleh balik awal." Arah Miss Chung.

Mereka berlima apa lagi?? Joget lagi lah, pelbagai jogetan dorang tarikan. Habis yang lain tergeleng ii. Mereka berhentikan seketika dan memeluk erat Miss Chung.

.......

.......

.......

"Babilah dia ni! Orang belum habiskan." Irisyah menunjal kepala Anisyah.

"Tak nampaklah, sorry sengaja." Anisyah dengan selambanya menjawab.

"Kawan siapalah ni." Omel Irisyah.

"Kawan kau lah!!!" Bergabung suara milik Syirah, Iqah, Anisyah, dan Lia. Mereka berempat ketawa girang manakala Irisyah menjuihkan bibirnya. Dalam diam pun dia mengukir senyum.











Coming soon!!
Wait and see!
Dont forget to vode and comment!
Bye my readers sweety!

Đəřrıère ÌčəQųēəňWhere stories live. Discover now