☘︎𝐾𝑎𝑧𝑢𝑡𝑜𝑟𝑎☘︎
Regret
Mikey ile abinin motor dükkanının önüne gelmiştiniz.
Gece yürüyüşü yaparken dükkanın önünde büyük bir kalabalık olduğunu görmüş sonra hemen oraya doğru koşup kalabalığın önüne geçmiştiniz.
Gördüğünüz şey ile gözleriniz şokla açıldı.
İki polis elleri kelepçeli Kazutora ve Baji'yi götürüyordu.
-Baji!
Mikey Baji'ye seslendi. Baji size döndü. Gözleri dolu bir şekilde Mikey ve Sana bakıyordu.
-Neler oluyor?
Diye sordu Mikey.
-Özür dilerim.
Baji'nin tek söylediği özür dilemek olmuştu.
Kazutora'ya baktın. Kafasını yere eğmiş birşeyler mırıldanıyordu.
+Kazutora!
Ona seslendin fakat seni duymadı, şokta gibiydi.
+KAZUTORA!
Sesini yükselterek ona seslendiğinde bu sefer seni duymuştu. Kazutora durdu...
Gözleri büyüdü ve nefes alışverişi düzensizleşti. Zorda olsa kafasını yerden kaldırıp sana çevirdi.
Gözleriniz buluştuğunda onun gözlerinde gördüğün şey seni şoka uğrattı.
Pişmanlık...
Kazutora titremeye başladı. Gözleri doldu ve birkaç damla gözyaşı Kazutora'nın gözlerinden yanağına doğru süzüldü.
Şeritlerin altından geçip ona sarılmak istedin. Elin şerite gitti ve şeriti yukarı doğru kaldırdı.
Şeritin altından geçmeye yeltendiğinde Mikey bileğinden yakalayıp seni durdurdu. Önce Kazutora'ya sonra da Mikey'e baktın. Şeriti bıraktın ve geri çekildin.
Mikey ile polislerin Baji'yi ve sevdiğin çocuğu polis arabasına bindirmesini izlediniz.
Bölüm adı: Pişmanlık.
Kısa oldu ama olsun.
Nasıldı sizce?
Hayatımda ilk defa yazdığım birşeyi beğendim.
İstek karakter alıyorum.
Diğer bölümde görüşürüz öpüyorum sizi muahh.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ꕥ 𝑇𝑜𝑘𝑦𝑜 𝑅𝑒𝑣𝑒𝑛𝑔𝑒𝑟𝑠 𝑂𝑛𝑒𝑠ℎ𝑜𝑡𝑠 ꕥ
FanfictionTokyo Revengers karakterleri ile kısa seneryolar. ⚠️Küfür ve spoiler içerir.⚠️