Me kaikki odotimme sairaalan pehmeällä sohvalla 5 tuntia. Lääkäri viimein avaa leikkaussalin oven. Katson lääkäriä ja pingahdan ylös. Katson lääkäriä toivoen, että y/n on elossa.
"Y/n pelastuu" lääkäri sanoo ja hymyilee. Tässä vaiheessa olin niin onnellinen ja hymyilin vain. En saanut sanottua edes kiitosta. Viimein sain sanan suustani "kiitos" halasin lääkäriä onnellisena. Sitten menin Feetun ja jätkien luo. "Äiti pelastuu" sanon ja halaan Feetua. Niko taputtelee olkapäätäni. Kaikki ovat iloisia.
Olemme nyt odottamassa y/n:än huoneessa. Odotimme ja odotimme vain. Y/n ei liikahtanutkaan. Olen kyllästynyt tähän. Laitan silmäni jo melkein kiinni, kunnes huomaan y/n:än avaavan silmänsä. "Y/n? Sä oot sairaalassa, muistaks miks?" Kysyn pikaisesti.
Y/n pov
Katson Joonasta muistellen, mitä on tapahtunut. Päähäni valaistuu viimein syy. Katson käsiäni ja huomaan niissä syvät viillot. "Miks mulle ollaan tehty leikkaus?" Kysyn väsyneenä. "Sulla oli sisäinen verenvuoto, joka oli alkanu vissii siitä, ku viiltelit" Joonas kertoo.
Tässä vaiheessa en sanonut mitään, koska paras vaihtoehto olisi ollut vain asian olla. Elämäni ainoat ilot ovat lapset, Joonas, jätkät ja Aida, ja muutkin kaverini.Viikko myöhemmin pääsen kotiin. Minna ja Niko kävivät Fannin kanssa luonani eilen. Kotona ensimmäiseksi menen vessaan. Joonas juoksee edelleni ja ottaa kädestäni puukon pois ja katsoo minua vihaisesti ja huolestuneesti. "Ei" Joonas sanoo.
Päätän ihan vain Joonaksen mieliksi olla viiltelemättä.Käyn vessassa. "Mennääks baariin poikien kaa illalla?" Joonas ehdottaa. "Mennään vaan" vastaan. Joonas lähtee savulle. Seuraan Joonasta parvekkeelle. "Miks mä en saa viillellä, mut sitte sää poltat?"kysyn ja otan tupakan pois Joonakselta ja heitän tämän alas betonille. Joonas katsoo minua tympeentyneenä. "Kyllähän tupakka tappaa. Viiltely ei, ellei se mee liian pitkälle" jatkan vielä. "Viiltely on tyhmää, joo tiiän ettei tupakointi oo mitää hyvääkään, mutta silti" Joonas yrittää keksiä jotain järkevää. Lähden pois parvekkeelta ja vedän Joonaksen sisään. Hymyilen ja suutelen häntä. Tämä vastaa suudelmaani. "Lupaatko, ettei mun enää koskaan tarvi pelätä noin paljon sun puolesta?" Joonas kysyy. "En voi luvata, mutta yritetään" sanon. Peruutamme makuuhuoneen puolelle. Onneksi Fanni on Nikolla ja Minnalla, ja Feetu Joonaksen vanhemmilla.
Puolen tunnin päästä lähden suihkuun. Suihkun jälkeen menen vaatekaapilleni ja otan sieltä Blind Channel hupparin ja harmaat collegehousut.
Minun ja jätkien Whatsapp ryhmä:
"Tulkaa studiolle kahelta" Olli lähettää viestin.
"Mennää sitte illalla baariin" vastaan.
"Joo, aattelin itekki" Olli vastaa.3. Blind Channelin keikka, jossa olen ollut, tulee 15.12, joten meidän täytyy harjoitella.
Joonas ja minä menemme studiolle. Viritämme kitarat ja odotamme muita. Pian Niko, Aleksi ja Joel koputtavatkin jo oveen. Joonas menee avaamaan oven. Heti perään Olli ja Tommikin tulevat.
Alamme harjoittelemaan, kunnes saan puhelun. Puhelu on Justukselta. Olen paniikissa ja ahdistunut. Tommi ottaa puhelimeni pois kädestäni ja estää Justuksen numeron. Mieleeni tulee kaikki ne, mitö Justus on tehnyt minulle. Ahdistellut ja silloin, kun olimme yhdessä, hän oli väkivaltainen.
*Baarissa*
Menemme hakemaan tiskiltä bisseä ja alamme bielttämään huolella. Istun pöydässä, mutta sitten katseeni kiinnittyy oveen, jonka edessä seisoo Justus. "Moi" Justus tule luokseni, jätkät ovat vessassa. Justus alkaa koskettelemaan lantiotani ja tulee taakseni. "Mitä vittua Justus!" Tommi tulee ja pian muutkin tulevat. Jätkät hakkaavat Justuksen. Pian poliisit tulevat. Tästä eteenpäin en muista mitään, olin niin kännissä. Jätkät saivat vain sakot, mutta onneksi Justus joutui vankilaan joksikin aikaa.
______________________________________Sori jos on kirjotusvirheitä, tein tän 00.00 jälkeen. Ois kiva jos painaisitte tähestä<3 tää tarina on noussu aika kivasti. Yli viikko sit oli yli 500. Bc tarinana, nyt 136. Kiitos teille kaikille jotka luette tätä tarinaa ja voteette<3 se antaa mulle lisää motivaatiota tehä tarinaa lisää:)
YOU ARE READING
Life with Joonas [ Joonas x reader ]
Fanfictionsaattaa sisältää: väkivaltaa kiroilua 🔞(Varotan jos tulee tollasta) 14. #joonasporko 13.9.2022